Vielä tästä aamu aerobisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryback
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aamulla siis hyvä ottaa kofeiinia vähän, jotta rasvan poltto aktivoituisi, mutta mitenkäs nämä kaikki vitamiinit yms.?

Itse järkeilisin, että lasi vettä, kaiken maailman vitamiinit, mineraalit ja kofeeini tabletti naamaan ja lenkille.?
toimiiko??

Originally posted by Ryback
Itse järkeilisin, että lasi vettä, kaiken maailman vitamiinit, mineraalit ja kofeeini tabletti naamaan ja lenkille.?
toimiiko??
En osaa sanoa tieteellisen tietämyksen pohjalta mitään. Käytännössä olen ottanut ennen aerobista/treeniä C-vitamiinia 500 mg (myös E-vitamiini sopisi tuohon samaan aikaan antioksidanttisten vaikutustensa ansiosta) ja sitten vasta treenin jälkeen Vitamaxia, missä kaikkea mahdollista.

Originally posted by Ryback
Aamulla siis hyvä ottaa kofeiinia vähän, jotta rasvan poltto aktivoituisi

Mitenkäs tämä nyt oikeasti meneekään, että onko pelkästä kofeiinista muka hyötyä rasvanpolttoon. Tietty siinä piristyy ja jaksaa paremmin menottaa ja kroppa lähtee muutenkin isommalle vaihteelle, mutta varsinaiseen rasvanpolton aktivoimiseen ei taida olla vaikutusta. Vai?

Kofeiini itsessään lisää monien tutimusten mukaan aineenvaihduntaa ja siis kalorinkulutusta, mutta se tekee sen "yleisellä tasolla", eli sen ottamisesta jonakin spesifisenä ajankohtana ei näin olisi merkittävää hyötyä.

Stackit ja synergiset vaikutukset muiden aineiden kanssa ovat toki asia erikseen EC(A) tietysti kärjessä.

Parissa yhteydessä on väitetty kofeiinin tehostavan myös vihreän teen rasvanpolttovaikutusta. Vihreä tee taas nimenomaan toimii parhaiten 30-60 min ennen treeniä otettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom