Vielä hieman rahkasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Janne sanoi:
Minneköhän perkeleeseen ne sitten jemmataan? Aina kyllä löytyy jotain mansikka Exquisaa, ja siitä lähimailta olen sitten jotain maustamatonta vaihtoehtoa ettinyt mutta ei tuu vastaan. Voihan se tietty olla että oon sokee, tai sitten kauppatädit on vittuillakseen jemmannu toiseen päähän laaria ne maustamattomat. On se niin väärin :itku:
Niissä kaupoissa joissa itse käyn nuo maustetut rahkat (Exquisat, Fannyt) on eri hyllyissä kun ne maustamattomat maitorahkat jotka löytyvät esim. raejuuston, kermaviilien jne vierestä...

Janne sanoi:
Minneköhän perkeleeseen ne sitten jemmataan? Aina kyllä löytyy jotain mansikka Exquisaa, ja siitä lähimailta olen sitten jotain maustamatonta vaihtoehtoa ettinyt mutta ei tuu vastaan. Voihan se tietty olla että oon sokee, tai sitten kauppatädit on vittuillakseen jemmannu toiseen päähän laaria ne maustamattomat. On se niin väärin :itku:
Maustetut rahkat ovat yleensä jälkiruoka/välipalatuotteiden kanssa samassa, maustamaton rahka luetaan ruoanvalmistustuotteisiin, joten ne ovat siksi eri paikoissa.

OmppuO sanoi:
Maustetut rahkat ovat yleensä jälkiruoka/välipalatuotteiden kanssa samassa, maustamaton rahka luetaan ruoanvalmistustuotteisiin, joten ne ovat siksi eri paikoissa.
No voi paska. Pitää ens kerralla tsuumata koko 20 metriä leveä laari läpi suurennuslasilla. Tai vaihtoehtoisesti kysyä myyjältä :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom