Vielä hieman rahkasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Sekoitin tänään maitorahkaan erilaisia mausteita, mm. grillimaustetta, pippuria, yms... Tästä sörsselistä saa todella loistavan levitteen esim. ruispalan päälle ja varmasti ravintoarvot paremmat kuin missään vastaavissa voimariineissa yms... :rock: Kyseinen mönjä voisi olla myös hyvää dippinä kasviksien kanssa :rolleyes: Suosittelen todella lämpimästi kokeiltavaksi kaikille, vaikka voi kuullostaa aika eksoottiselta :hyper: !

-50% kettujen viekkaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen-

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sinne tunkisi vaikkapa valkosipulia rutosti? Pitänee huomenna testata.

Vaan sepäs on Oivariini, eikä Voimariini. Nus Nus.

Eivaan, kai sitä vois vaikka mitä kokeilla kun löytäis tästä perkeleen kaupungista jostain rahkaa.. Ainoa mikä on vastaan tullut on lidlin milbona ja sehän on hirveetä paskaa. Exquisa oli ihan jees, mutta sitäkään ei enää löydy. Ehrmannia en oo koskaan nähnytkään vaikka yritys on ollut kova :|

jostain naistenlehdestä löysin joskus seuraavan reseptin levitteelle:
purkki rahkaa, purkki raejuustoa, mustapippuria, ruohosipulia ja ½-1 valkosipulin kynsi.

ainakin ravintoarvot ovat kohdallaan ja maku on mainio.
Suosittelen.

Janne sanoi:
Vaan sepäs on Oivariini, eikä Voimariini. Nus Nus.

Eivaan, kai sitä vois vaikka mitä kokeilla kun löytäis tästä perkeleen kaupungista jostain rahkaa.. Ainoa mikä on vastaan tullut on lidlin milbona ja sehän on hirveetä paskaa. Exquisa oli ihan jees, mutta sitäkään ei enää löydy. Ehrmannia en oo koskaan nähnytkään vaikka yritys on ollut kova :|

Spareissa on niitten omaa rahkaa, K-kaupoissa pirkan rahkaa ja valiota pitäs löytyy melkein joka kaupasta, kummallista jos kaupunkisi kaupoista ei rahkaa löydy!?

Samo sanoi:
Spareissa on niitten omaa rahkaa, K-kaupoissa pirkan rahkaa ja valiota pitäs löytyy melkein joka kaupasta, kummallista jos kaupunkisi kaupoista ei rahkaa löydy!?
Maustettua kyllä löytyy, maustamatonta sitten ei. Herkkuperseet prkl :rolleyes:

About 10 kauppaa on tullu kierrettyä, pitää kiertää toiset 10 kuhan tästä joutaa varmaankin :david:

Janne sanoi:
Herkkuperseet prkl :rolleyes:

Sanoo mies joka ei kykene syömään lidlin rahkaa. :D

Janne sanoi:

About 10 kauppaa on tullu kierrettyä, pitää kiertää toiset 10 kuhan tästä joutaa varmaankin :david:

Tässä vaiheessa on pakko sanoa, että ota silmä käteen kun käyt ostoksilla. Maitorahka on ihan peruselintarvike ja sitä myyvät varmasti useimmat elintarvikekaupat. Sanoisin, että suhteella 8/10.

Jo on kumma kauppa jos ei rahkaa myy.

Siinä Valion isomman purkin kannessahan on jokin rahkatahnan ohjekin. En ole kokeillu. Siitä saa varmaan ihan perussetin jota voi muokata maun mukaan.

Tohon omaan "levitteeseen" laitoin n. 150g pirkan rahkaa, koska hieman kiinteämpää kuin ehrmannin rahka, sitten mausteiksi grillausmaustettan ruokalusikallinen, mustapippuria teelusikallisen ja lopuksivalkosipulisuolaa hyppysellinen. Sitten vaan sotkee tasaseksi.

Tarjoiluehdotus: Ruispala mikroon ja levitettä lämpimän palan päälle, avot!

Sumu sanoi:
Tässä vaiheessa on pakko sanoa, että ota silmä käteen kun käyt ostoksilla. Maitorahka on ihan peruselintarvike ja sitä myyvät varmasti useimmat elintarvikekaupat. Sanoisin, että suhteella 8/10.

Itse uskaltaisin veikata 10/10 jos ei muuta niin valiota ainakin.

niin eiköhä tuo rahka mauste mössö, dippinä toimi ihan hyvin, ite viime viikonloppuna tein kanaa ja ranskalaisia ja siihen kevyt kermaviilistä ja currystä dippi niin avot, kyllä maistuu:) niin ja rahkaahan saa iha mistä vaan, meikäläinen käyttää lidlin milboonaa, koska on vissiin halvinta.. 1euro/500g, ja meneehä se alas ilman suurempia kikkailuja, nestettä se vaan mukaan vähä vaatii..

Janne sanoi:

:lol2: Missä sä oikein käyt kaupassa? En varmasti ole koskaan käynyt kaupassa/bensa-asemalla, mistä ei saisi maitorahkaa.

ps. Lidlin milbona on ehdottomasti parasta

Samo sanoi:

Samaa veikkaan minäkin. Enkä muista että Valiot ois koskaan ollut ees loppu (varmaan hinta syynä :D ). Mutta ihan samalainen peruelintarvike se on kun esim. maitokin, eli löytyy varmasti.

hyvän dippikastikkeen saa ku käyttää kermaviilin tilalla ehrmannia ja rasvatonta maitoa :). sekaan vaan sellanen dippimaustepussukka.

Samo sanoi:
Minneköhän perkeleeseen ne sitten jemmataan? Aina kyllä löytyy jotain mansikka Exquisaa, ja siitä lähimailta olen sitten jotain maustamatonta vaihtoehtoa ettinyt mutta ei tuu vastaan. Voihan se tietty olla että oon sokee, tai sitten kauppatädit on vittuillakseen jemmannu toiseen päähän laaria ne maustamattomat. On se niin väärin :itku:

Janne sanoi:
Minneköhän perkeleeseen ne sitten jemmataan? Aina kyllä löytyy jotain mansikka Exquisaa, ja siitä lähimailta olen sitten jotain maustamatonta vaihtoehtoa ettinyt mutta ei tuu vastaan. Voihan se tietty olla että oon sokee, tai sitten kauppatädit on vittuillakseen jemmannu toiseen päähän laaria ne maustamattomat. On se niin väärin :itku:

Sul on rahkasyndrooma. Mulla on hiivasyndrooma. Mä en ikinä löydä sitä kuivahiivaa kaupasta vaikka mä tasantarkkaan tiedän, että sitä joka kaupassa on. Tavallista hiivaa kyl näkee jokapuolel. Sinä menee hermot.

Kantsii kysyy siltä kaupan tädiltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom