Vielä aloittelijan reeniohjelmasta

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
43
Olen päättänyt vihdoin ja viimein aloittaa säännöllisen punttireenauksen ja tilasin tuossa Anttilassa tuommoisen perus kodin kuntokeskuksen, koska matkojen takia se oli paras vaihtoehto normaalin kuntosalilla käymisen tilalle. 24 erilaista liikemahdollisuutta ja sillein. Tällä hetkellä teen lähes päivittäin aerobisen reeniin. 75 min. kuntopyöräilyä tai juoksulenkin ja päälle vatsavinopenkillä vatsoja, leukoja ja yms. Kunto onkin noussut kohisten ja rasvakin alkanut palaa niin nyt olisi kiva saada sitä lihasmassaakin lisää. Olen ajatellut 8-päivän kierrolla olevaa ohjelmaa, että joka toinen päivä tekisin aerobisen. Minkäköhän laista reeniohjelmaa suosittelisitte mitä tälläisellä kodin kuntokeskuksella nyt pystyy tekemään. Olen kuullut, että alussa olisi ehkä parempi tehdä kaikki lihasryhmät kerralla.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika heikkoa se on tuollaisilla vehkeillä treenailla, mutta aloittelijalle ehkä siinä ja siinä. Ja muistetaan toki että se on PALJON parempi kuin olla treenaamatta. Silti, salille kannattaa siirtyä mahdollisimman pian - ainahan tuollainen vehje on hyvä olla olemassa kotona sellaisena hätävarana jos on tullut tilattua.

Joka tapauksessa jokainen aloittelija saa parhaan alun ja pohjan treenaamalla koko kropan kerralla, 2-3 kertaa viikossa.
1 liike/lihasryhmä, jota vaikkapa lämmittelysarja ja 2 työsarjaa, joissa toistot noin 15 ja paino sellainen että erittäin kovalla ponnistuksella jaksaisit tehdä 1 tai 2 toistoa enemmän.

Oikeat liikeradat ja lihastuntuman hakeminen ovat avainsanat alussa. Ne kun oppii alusta pitäen iskostamaan selkäytimeen, on tulevaisuudessa odotettavissa varmempaa, tasaisempaa kehitystä sekä vähemmän loukkaantumisia.

Originally posted by Mike
Kokolailla mahdoton lihaksia kasvattaa tummoisilla Total gymeillä, niissä ei vain yksinkertaisesti aloittelijakaan saa tarpeeksi vastusta, jotta treeni olisi anaerobista. Miten isoja painoja siinä saa maksimissaan liikuttaa?

Kyseessä ei ole ihan mikään pelkkä Total Gym. Laite on Netanttilasta saatava Gym-tech kuntokeskus.. Painopakasta löytyy painoja 67,5 kg. Minulle tuo painomäärä riittää vielä kevyesti penkkiliikkeeseenkin.

linkki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom