Corleone sanoi:No jyrkästi eri mieltä, oletko katsonut Fargon?
Olen katsonut ja tuo on ihan ok. Eli poikkeus vahvistaa säännön.
Voi veljet...oli kyllä aivan karrrrmea!
-humanteri-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Corleone sanoi:No jyrkästi eri mieltä, oletko katsonut Fargon?
Hohoo, Jim Carreyn sekopäiseen (DUH!) roolihahmoon pitää vain päästä sisälle. Ei tuo nyt parasta Jim Carreyn antia ole, mutta itse sain leffasta monet makeat naurut. Esim. Medieval Times -ravintolassa tapahtuva turnajaiskohtaus itse lauletulla jännitysmusiikilla oli aikafisu sanoi:Sähköputkimies, eng Cable guy. Siis kaikista huonoin elokuva mikä on tehty.
HounDog sanoi:Darkwolf
humanteri sanoi:Sysipaskojen elokuvien määritelmä:
- Coen veljesten elokuvat
Tuo oli kyllä luokattoman huono, ei pystynyt katsomaan loppuun asti, niin b-luokan paskaa se oli.Memento sanoi:Starship troopers 2 = Huonot näyttelijät + paska juoni + pieni budjetti!!! Ennemmin menen lobotomialeikkaukseen kuin katson kyseisen scheissen uudestaan...onneksi kaveri maksoi vuokran.
Jones sanoi:-Terminator 3 (Älä katso, jos diggasit 2:sta!)
ringside sanoi:Leffa: Irreversible - Syntiset
Ranskalainen uutuuspätkä, joka oli kuvattu heiluvalla käsikameralla. Memento-tyyppistä mukaälykästä tarinankerrontaa yhdistettynä tekotaiteelliseen kamerankäyttöön.
Ihan hyvä tuo t3:kin on, tosin terminator 1 on ehdottomasti kunkku nuista terminatoreista .Jones sanoi:-Terminator 3 (Älä katso, jos diggasit 2:sta!)
:
hash pipe sanoi:Jackie Chan leffat.
Sukulaku sanoi:Ainiin.. unohtui vallan mainita
Black hawk down - Isku Mogadishuun
Aivan kamalaa jenkkiylistyspaskaa :urjo: .Elokuvassa kuolee yksi Amerikkalainen sankari, jonka kuolemaa näytetään 5min. Viimeisillä voimillaa äijä tavoittelee vaimonsa kuvaa, joka on tippunut hiekkaan, kun 20 "somalibarbaaria" pomppii ympärillä aseet kädessä tanssien. Somaleita kuole elokuvassa ainakin 200 ja jokainen amerikkalaisten luoti osuu.
edit: tai oikeastaan tuo on ihan mukava todiste jenkkipropagandasta elokuvista. Tuo menee jo nauruasteenkin yli.
Odotitko todella jotain tuolta leffalta. Mun mielestä oli parempi, kuin odotin=odotus 0.Memento sanoi:Starship troopers 2 = Huonot näyttelijät + paska juoni + pieni budjetti!!! Ennemmin menen lobotomialeikkaukseen kuin katson kyseisen scheissen uudestaan...onneksi kaveri maksoi vuokran.
kgb sanoi:oletko edes katsonut leffa, koska toi kuka tavoitteli kuvaa jäi henkiin. Kyllä ne lentäjät kuoli siinä puhumattakaan niistä kahdesta tarkka-ampujasta, jotka menivät suojelemaan sitä toista lentäjää. Tossa leffassa somalit sai juuri mitä ansaitsi. Mun mielestä leffa kuvasi oikein hyvin sitä mitä eroa on koulutetulla erikoisjoukkojen sotilaalla ja somalilla.