Videot, joita ei kannata vuokrata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
japa sanoi:
raskaan,paskamaisen,kylmän,pimeän,sateisen päivän jälkeen oli ihan rentouttavaa katsoa Independence day.

Jos vituttaa, masentaa ja ahdistaa, ni sillon laitetaan koneeseen joku loistava komedia, Meet the Parents, Jim Carreyn lähes koko tuotanto, Amerivan Pie tai vaikkapa Road Trippi... ID:ta katsellessa alkaa vaa ahdistamaan v***sti lisää, kun ajattelee, että kuka saatanan juntti on onnistunut tekemään näin naurettavan ärsyttävän leffan ja vielä saanut sen joskus teatterilevitykseen!!!1 :curs: Pakko lähtee syömään, verensokeri ilmeisesti alhaalla! Let´s keep it real :thumbs:

Jones sanoi:
ID:ta katsellessa alkaa vaa ahdistamaan v***sti lisää, kun ajattelee, että kuka saatanan juntti on onnistunut tekemään näin naurettavan ärsyttävän leffan ja vielä saanut sen joskus teatterilevitykseen!!!1 :curs:
Samaa voisi kysyä myös American Pie 2:sta & 3:sta. :jahas:

japa sanoi:
esim. raskaan,paskamaisen,kylmän,pimeän,sateisen päivän jälkeen oli ihan rentouttavaa katsoa Independence day.
Mielummin katson leffan jossa saa olla hieman sellaisella aivot narikkaan fiiliksellä. En jaksa katsoa mitään synkkäsävyistä(seven) tai mitään joka päättyy jotenkin synkkään tai muuten surulliseen loppuun. Leffojen katselu on minulle sellaista pois arjesta ja muista murheista hommaa. En juurikaan jaksa funtsia sitä että onko tuo tapahtuma leffassa mahdollista tosi elämässä tai tehdä muistiinpanoja siksi että pysyy juonessa mukana. Sillä haluan rentoutua ja päästä arjesta irti sen leffan ajaksi.

Juuri tätä tarkoitan! Ja miksi pitäis kattoo kaiken maailman hullu murhaaja leffoja kun niitä on liikaa täällä tosi elämässäkin :( Mutta taas sellaisiin hauskoihin, onnellisiin ja hyvän fiiliksen jättäviin leffoihin on hyvä heittäytyä mukaan ja ei tartte miettiä mitään vaan kattoo ainoastaan leffaa ja nauttia :thumbs:

No okei nyt loppuu tää :offtopic:

Jones sanoi:
Tää keskustelu alkaa hieman poiketa alkuperäiseltä polulta. Otsikkohan oli;
"Paskat leffat joita ei kannnata VUOKRATA!" ...Sit täällä joku haukku jotain v***n bondin leffoja!!! siis, wtf, kuka vielä vuokraa leffoja joita pyöritetään jatkuvasti uusintoina töllöstä? Vois vaikka yrittää arvostella vaa näitä suht tuoreita tapauksia. Nyt tää tredi alkaa muistuttaa jotain "paskimmat leffat kautta aikojen" -päättymätöntä keskustelua :piis:

Kyllähän niitä uusia Bondeja putkahtaa ulos melkein joka vuosi:D

Ja Strapido tyhjensi pöydän Ramboarvosteluillaan :lol2:

Levottomat 3

Kaikki oli mulle tuon haukkunut joten olihan se vuokrattava. Oli vielä huonompi kuin mitä odotin. Onni onnettomuudessa oli että vuokrasin sen nyt enkä käynyt teatterissa katsomassa, säästinpä pari euroa!

Darkwolf

Ellei sitte ole saatanallisessa pöhnässä tai muutenvain nauttii paskojen leffojen katselemisesta. (itse olin sen verran pöhnässä että muutamat naurut irtosi, mutta ei ollut edes kahden euron arvoinen tuo sonta)

Tässä Internet movie databasen erinomaiset arvostelut kyseisestä hengentuotteesta:
http://www.imdb.com/title/tt0326820/

Vieraalla Maalla, voi saatana että osas olla huono leffa. Siis ei oikeesti mitään hyvää sanottavaa siitä. Viime aikoina osa suomalaisista leffoista on ollut ihan hyviä vaan toi oli kyllä pohja noteeraus.

ringside sanoi:
Mä olen huomannut, että yleensä jengin mielipiteet menee paljon paremmin yhteen sysipaskoista leffoista kuin niistä, mistä on tykätty. Tähän voi laittaa subjektiivista mielipidettä, tietenkin ilman spoilereita. Mua vituttaa niin saatanasti käydä julkisilla hakemassa "hyvä" krapulaleffa ja sitten...grrr...

Sysipaskojen elokuvien määritelmä:
- Kaikki missä 'näyttelee' Ben Affleck
- Kaikki missä 'näyttelee' Madonna
- Kaikki missä 'näyttelee' JLo
- Kaikki missä 'näyttelee' Steven Seagal
- Kaikki missä 'näyttelee' J.C.V.Damme
- Kaikki elokuvat missä on stand-up-'komiikkaa'
- Coen veljesten elokuvat

-humanteri-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aslak sanoi:
Levottomat 3

Kaikki oli mulle tuon haukkunut joten olihan se vuokrattava. Oli vielä huonompi kuin mitä odotin. Onni onnettomuudessa oli että vuokrasin sen nyt enkä käynyt teatterissa katsomassa, säästinpä pari euroa!

Juu tyttöystävä pakotti vuokraamaan ja katselemaan ("et sitten hiippaile pelaamaan tietokoneella kesken filmin!").

Ihan paska :zzzz:

Suurin osa elokuvista on täyttä skeidaa. Viimeksi katsoin videon The truth about Charlie (yksi-ilmeinen muija, jota kuvataan vinossa olevalla kameralla jännityksen luomiseksi, juoni on suunnilleen yhtä jännittävä) ja Spiderman I:en (Tosi uskottava kaikella tapaa). AI:ssa oli alussa jotain yritystä ja mielenkiintoa, (kubrick?) mutta se alkoi hajota aika pian (spielberg?) ja sitten se ei vain loppunut. Argh!

Suomalainen Pahat Pojat. Aivan älytöntä paskaa. Olisin mielellään juossut 15 minuutin katselun jälkeen kirkuen teatterista ulos, mutta kaveri ei antanut, ku maksettiin kerta. Olen vieläkin vihainen et mun piti katsoa se lässynlässyn keskeneräinen ns.elokuva loppuun! Varokaa ihmiset, videon kansi niistä tyhjäkatseisista pojista kissimirrin kaa saattaa hämätä tai oikeestaan kertoa kuinka ankea se on!

Joo, täälläkin yksi Darkwolfin kesken jättänyt. Otin sen, koska mielestäni ihmissusileffa "Ginger Snaps" oli aivan loistava kauhun ja mustan komedian yhdistelmä. Mä siinä Darkwolffissa todella mietin, että eikö vuokraamoilla ole minkäänlaista vastuuta elokuvistaan. Mä ymmärtäisin, jos näitä leffoja ostettaisiin ja heitettäisiin suoraan sinne alennushyllyyn, mutta viiden euron ensi-illaksi. Sen leffan budjetti oli ollut jotain viisi dollaria.

humanteri sanoi:
Sysipaskojen elokuvien määritelmä:
- Kaikki missä 'näyttelee' Ben Affleck
Ehkäpä, paitsi Good Will Hunting
humanteri sanoi:
- Coen veljesten elokuvat
No jyrkästi eri mieltä, oletko katsonut Fargon?

Uudemmista filmeistä Pimeyden valtakunta oli aika paska. Ihan komeat puitteet elokuvalle, mutta juoni ja näyttelijät todella syvältä.

Sähköputkimies, eng Cable guy. Siis kaikista huonoin elokuva mikä on tehty.

Ja uutuuksista on huono 28 days later, sitä ei jaksa kattoa loppuun. SItten joku cradle of the grave :curs:

Aavelaiva oli aivan kamala tuotos

upeita erikoistehosteita? hyytävää kauhua?
:anssi:

Belly Of The Beast.

Jälleen sama vanha Seagal elokuva uudella nimellä.
Iskän tytär kidnapataan ja pelastaessaan tyttärensä Seagal-isi tuhoaa Thaimaan rikolliset sissijoukot ja todistaa, että edes Buddha ei ole niin rankka jäbä kuin Jack Hopper!
Epäselväksi jäi myös minkä takia Steven on pukeutuneena koko leffan ajan silkkiseen aamutakkiin??

Ja spoileria ei kantsi kattoa, jos et halua tietää onko Steven entinen agentti vai ei!

Seagal on entinen agentti!!!! Ooooooh!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom