Videot, joita ei kannata vuokrata

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tää keskustelu alkaa hieman poiketa alkuperäiseltä polulta. Otsikkohan oli;
"Paskat leffat joita ei kannnata VUOKRATA!" ...Sit täällä joku haukku jotain v***n bondin leffoja!!! siis, wtf, kuka vielä vuokraa leffoja joita pyöritetään jatkuvasti uusintoina töllöstä? Vois vaikka yrittää arvostella vaa näitä suht tuoreita tapauksia. Nyt tää tredi alkaa muistuttaa jotain "paskimmat leffat kautta aikojen" -päättymätöntä keskustelua :piis:

VIIDAKON YKÄ 2!! aivan kauhee..ei pystyny kattoo kun 2minuuttia ja sit loppu se lässytys. Ja jos joku ihmettelee miks tarttu tollanen ylipäätänsä mukaan ni YKÄ1 oli musta ihan loistava ja katoin vaan et jahas kakkos osa ja otin mukaan. En suosittele!

Jones sanoi:
Tää keskustelu alkaa hieman poiketa alkuperäiseltä polulta. Otsikkohan oli;
"Paskat leffat joita ei kannnata VUOKRATA!" ...Sit täällä joku haukku jotain v***n bondin leffoja!!! siis, wtf, kuka vielä vuokraa leffoja joita pyöritetään jatkuvasti uusintoina töllöstä? Vois vaikka yrittää arvostella vaa näitä suht tuoreita tapauksia. Nyt tää tredi alkaa muistuttaa jotain "paskimmat leffat kautta aikojen" -päättymätöntä keskustelua :piis:

Joo ihan samaa mieltä...

Täällä nyt ei kannata luottaa mihinkään, katsoo mielummin suoraan www.imdb.com tai www.arvostelut.net jos haluaa jotain suunta antavaa neuvoa edes. Näyttää muutenkin että ihmisten kannattas ottaa enemmän selvää elokuvista ennenkuin vuokraa. Täälläkin arvosteltu semmosii elokuvia paskaks mitä en edes ilmatteeks kattois. :)

Tomi sanoi:
Bugaako joku tuossa lauseessa?

Hmmm. En kyllä nytten juuri tajua mitä tarkotit hehe, mutta www.imdb.com on mun raamattu ja jos siellä saa alle 6.5 pistettä niin luotan että elokuva on paska vaikken itse voi siitä mielipidettä muodostaa. :)

Tietenkin tollein menee ohi elokuvia jotka voivat olla omasta mielestä hyviä vaikka huonot pisteet on saannut, mutta varmaan enemmän säästyy paskoilta leffoilta kuin vain kävelemällä sisään makuuniin ja vuokraamalla jokaisen elokuvan missä lukee "this movie will blow you away".

Esm Viidakon Ykä 2. Nimi jo suorastaan huutaa että mua ei kannata vuokrata.

Tomi sanoi:
Jos quoten käyttö on noin vaikeaa, niin varmasti myös Seven menee yli hilseen. :jahas: Seven on omasta mielestäni yksi parhaimpia "rikosjännäreitä" ikinä.

Kiitos kettuilusta. Mä ihan luulin että täällä saa kertoa oman mielipiteensä. Jos sä tykkäät jostain leffasta, niin tarkoittaako se sitä että kaikkien siitä pitäis tykätä.
Edit, nyt quote onnistui ;)

twinlab sanoi:
Kiitos kettuilusta. Mä ihan luulin että täällä saa kertoa oman mielipiteensä. Jos sä tykkäät jostain leffasta, niin tarkoittaako se sitä että kaikkien siitä pitäis tykätä.
Edit, nyt quote onnistui ;)

Sehän on niin, että Se7en on universaalisti hyvä leffa, josta terve ihminen pitää. Jos ei pidä, niin on todistettu näiden henkilöiden ÄO:ksi alle 50 :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kantsi vuokrata Hiirtä jota ei saatu hengiltä, meinaan on aika huono leffa. :kuola:

Dreamer sanoi:
Sehän on niin, että Se7en on universaalisti hyvä leffa, josta terve ihminen pitää. Jos ei pidä, niin on todistettu näiden henkilöiden ÄO:ksi alle 50 :)
Suunnilleen näin. Haluaisin kuulla twinlabin perustelut siihen, miksi ja kuinka Seven on "paska leffa".

Älkää katsoko kultaista medaljonkia. "The Medallion". Chakie Chan. Paskinta Chania pitkään aikaan. Edes tappelukohtaukset ei vakuuta. Naispuolinen pääosanesittäjä selvästi vain huvikseen mukana. Katsottiin porukassa väkisin. Lopun kömmähdykset leffan parasta antia ja nekin oli surkeita... :1:

Tomi sanoi:
Suunnilleen näin. Haluaisin kuulla twinlabin perustelut siihen, miksi ja kuinka Seven on "paska leffa".

Ihmiset on hyvin erilaisia ja mun leffamaku poikkeaa varmasti hyvin paljon sun leffamausta Tomi. Mua ei vaan kiinnostanu kattoo mitään sairasta tappajaa joka tappaa ihmisiä muuten vaan. Ja se leffan loppu oli siinä mielessä huono että mulle ainakin jäi leffan lopuksi paska fiilis, en oikein osaa selittää sitä :( Mä tykkään kattoo elokuvia mitkä jättää hyvän fiiliksen ja tuottaa mulle iloa, se on se mun pointti miksi katson yleensä elokuvia. Varmasti moni tykkää tosta leffasta, ja sitä en epäilekkään. Se leffa ei antanut mulle mitään sellaista mitä odotin. Mutta kuten todettu ihmiset on niin erilaisia jotkut tykkää äiteestä ja toinen tykkää tyttärestä ja kolmas naapurin koirasta.

twinlab sanoi:
Mä tykkään kattoo elokuvia mitkä jättää hyvän fiiliksen ja tuottaa mulle iloa, se on se mun pointti miksi katson yleensä elokuvia.
Sit vaan Makuuniin ja Independence Day mukaan. :hyper:

Rambo II on kyllä niin uskomaton elokuva, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...
Vai mitä mieltä porukka on kun rambo ampuu nuolella kaverin palasiksi noin 200m päästä. On kyllä totta, että tähän elokuvaan pitäytyy suhtautua sillä tietyllä asenteella, mutta jos se asenne puuttuu, niin voe voe voe...

Pääsimpä helpolla kun ÄÖ selvisi tuolla että jos en tykkää Sevenistä niin omaan alle 50ÄÖ:n. No silti näkyy tyhmänä maailmassa pärjäävän :)
Itse olen muuten samoilla linjoilla twinlabin mitä hän tuossa aikasemmin kertoili.
Tuossa kaapissani lojuu noin 700 leffaa ja siellä on Seven,pulp fiction ja monta muuta joita maailma ylistää niin hirveästi mutta itse en juuri ole saannut niistä mitään iloa. Mutta esim. raskaan,paskamaisen,kylmän,pimeän,sateisen päivän jälkeen oli ihan rentouttavaa katsoa Independence day.
Mielummin katson leffan jossa saa olla hieman sellaisella aivot narikkaan fiiliksellä. En jaksa katsoa mitään synkkäsävyistä(seven) tai mitään joka päättyy jotenkin synkkään tai muuten surulliseen loppuun. Leffojen katselu on minulle sellaista pois arjesta ja muista murheista hommaa. En juurikaan jaksa funtsia sitä että onko tuo tapahtuma leffassa mahdollista tosi elämässä tai tehdä muistiinpanoja siksi että pysyy juonessa mukana. Sillä haluan rentoutua ja päästä arjesta irti sen leffan ajaksi.

superpohje sanoi:
Rambo II on kyllä niin uskomaton elokuva, että ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...
Vai mitä mieltä porukka on kun rambo ampuu nuolella kaverin palasiksi noin 200m päästä. On kyllä totta, että tähän elokuvaan pitäytyy suhtautua sillä tietyllä asenteella, mutta jos se asenne puuttuu, niin voe voe voe...
Lue toki Strappadon kirjoittama arvostelu Sylvester Stallonen parhaimmista leffoista. :D http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=313993&postcount=450

Paras läppä ikinä:
Strappado sanoi:
Elokuvassa on myös nainen, mutta se ei Cobraa haittaa

Suositut

Back
Ylös Bottom