Spelimies
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Ravulle käy kalpaten.http://burningsmell.dyndns.org/crab/crabvspipe1.mpg

Liian monta hysteeristä quotea.Proteos sanoi:Edit. Pablon stand up vaatii aika hyvää englannin kielen taitoa jotta kaikki vitsit aukeaa (ja mitä todennäköisimmin muutaman katselukerran). Itse olen kattonut sen varmaan 100 kertaa joten nyt on ainakin vitsit tiedossa... silti jaksaa nauraa aina uudelleen.![]()

* ziljoona
You got that right!
(hyvät ilmeet... tämän jälkeen tuli tomin mainitsema webbosplash)Joo, tääkin oli hyvä. Joskin se taitaa espanjaksi mennä "Muy grande" ja "Y tu, chaquito" tai jotain vastaavaa.Proteos sanoi:"Fernando, mu grande... et tu chaqito"
Joo, hyvin mahdollista... ajattelin varmaan latinan mallin mukaan vrt. "Et tu, Brute (oikea kieliasu myös Etiam tu, Brute)" :( ei ole oikeinkirjoitus vahvin laji...Tomi sanoi:Joo, tääkin oli hyvä. Joskin se taitaa espanjaksi mennä "Muy grande" ja "Y tu, chaquito" tai jotain vastaavaa.

Pyykkönen sanoi:

xjussix sanoi:Elokuvatemppuja oikeasti..![]()
Hän on varmasti jo ylittänyt ninja-asteikon master-tason, koska osaa juostakin noin ninjakovaa.Arnold Schwarzenegger: Get down!!! *BOOM* Get down again!!!Proteos sanoi:Pablon stand up vaatii aika hyvää englannin kielen taitoa jotta kaikki vitsit aukeaa (ja mitä todennäköisimmin muutaman katselukerran). Itse olen kattonut sen varmaan 100 kertaa joten nyt on ainakin vitsit tiedossa... silti jaksaa nauraa aina uudelleen.![]()
:5: