Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Tomi sanoi:

:jahas:

Rapu oli aluksi varmaan niinq WTF mihin mun perse jäi jumiin. :lol2:

edit: Tomilla täytyy olla joku fetissi näiden rapujen epäonnen hetkien taltiointeihin. Muistan Tomin linkittäneen joskus hieman kyseenalaisia kuvia ravun ja ihmisen kanssakäymisestä.

allnighte.gif

Valitettavasti en voi laittaa suoraa linkkiä, koska kyseinen filu on pirun iso.

Hakekaa vaikka dc++:lla <b>"Pablo Francisco - Stand Up"</b>. Filulla on koko 180megaa, mutta on mielestäni jokaisen lataussekunnin arvoinen.

Pablo on Jim Carreyn ohella mun mielestä parhaita koomikkoja mitä on. :thumbs:

Myös <b>"Jim Carrey - Lifeguard on duty"</b> (36megaa) kannattaa hakea

Edit. Pablon stand up vaatii aika hyvää englannin kielen taitoa jotta kaikki vitsit aukeaa (ja mitä todennäköisimmin muutaman katselukerran). Itse olen kattonut sen varmaan 100 kertaa joten nyt on ainakin vitsit tiedossa... silti jaksaa nauraa aina uudelleen. :)

Proteos sanoi:
Edit. Pablon stand up vaatii aika hyvää englannin kielen taitoa jotta kaikki vitsit aukeaa (ja mitä todennäköisimmin muutaman katselukerran). Itse olen kattonut sen varmaan 100 kertaa joten nyt on ainakin vitsit tiedossa... silti jaksaa nauraa aina uudelleen. :)
Liian monta hysteeristä quotea. :hyper:

"What the hell is this, the devil's music?"

Everything they sing people dance to it. "Kill myself" - KILL MYSELF! "Slash my wrists" - SLASH MY WRISTS!

"And I would like to thank Jesus Christ, Jehova God Allmighty for my number one single, it's called 'Suck Ya Momma'. White people die..."

"Webbosplash, you sexy motherfucker..."

"I got the idea by smokin' a lot of pot. Not sold in stores, Jen, 'cause it's a piece of shit!"

Ehkä eniten silti naurattaa: "Esse? What, are you calling me a term paper?"

:hyper: * ziljoona

LOL :) You got that right!

Spanish soap opera oli alkuun vähän vaikea hiffata, mutta mun mielestä aivan loistava kun tajusin kunnolla.

"Fernando, mu grande... et tu chaqito"

Myös "previous voice" oli helvetin hyvä...

"In the city... you must fight to survive... HE sold tortillas on the corner and the mob wandered in... I don´t who this guy is but I want him and his tortillas... DEAD!" ... "...and the music soundtrack by Erin Nevel(?)..." :)

"What going on? Is your name Susan or what?" :) (hyvät ilmeet... tämän jälkeen tuli tomin mainitsema webbosplash)

+Tomin mainitsemat... yllättävän paljon hyvää läppää oli äijä saanu ohjelmaan sisällytettyä. Oletko Tomi kattonu Lifeguardin? Siinä on myös muutamia aika kuolemattomia lausahduksia... :thumbs:

Edit. Voi olla pieniä kirjoitusvirheitä... tiedätte mitä kohtaa tarkoitan kuitenkin

Proteos sanoi:
"Fernando, mu grande... et tu chaqito"
Joo, tääkin oli hyvä. Joskin se taitaa espanjaksi mennä "Muy grande" ja "Y tu, chaquito" tai jotain vastaavaa.

Any jealous guys here? You follow your girlfriend to the bathroom: "you got an orgy there or something?"

"Where'd you see me dance, where? Alright, let's go out sometimes, I'll cheat on you..."

"Layyyy you down, FIIIIINEEEEEEEE!!!"

Tomi sanoi:
Joo, tääkin oli hyvä. Joskin se taitaa espanjaksi mennä "Muy grande" ja "Y tu, chaquito" tai jotain vastaavaa.
Joo, hyvin mahdollista... ajattelin varmaan latinan mallin mukaan vrt. "Et tu, Brute (oikea kieliasu myös Etiam tu, Brute)" :( ei ole oikeinkirjoitus vahvin laji... :)

Myös kauhuelokuva pätkä oli ihan jees. "...I´m gonna get naked and take a shower!"

Nää on aika vanhoja, mutta silti hyviä.
DC:llä tms. kannattaa ottaa:

<b>"Jim Carrey - Standup Routine(1996)"</b>
<b>"Jim Carrey - White White Baby"</b>

jotain 10megan luokkaa taisi olla molemmat.

xjussix sanoi:

Ei saatana! Ninja, joka hallitsee talon, puun ja kadun! :eek: Hän on varmasti jo ylittänyt ninja-asteikon master-tason, koska osaa juostakin noin ninjakovaa.

Proteos sanoi:
Pablon stand up vaatii aika hyvää englannin kielen taitoa jotta kaikki vitsit aukeaa (ja mitä todennäköisimmin muutaman katselukerran). Itse olen kattonut sen varmaan 100 kertaa joten nyt on ainakin vitsit tiedossa... silti jaksaa nauraa aina uudelleen. :)
Arnold Schwarzenegger: Get down!!! *BOOM* Get down again!!!
Aivan hervoton pätkä kokonaisuudessaan :hyper: :5:

Back
Ylös Bottom