Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Proteos sanoi:
Hakekaa vaikka dc++:lla <b>"Pablo Francisco - Stand Up"</b>. Filulla on koko 180megaa, mutta on mielestäni jokaisen lataussekunnin arvoinen.

Kohtuuttoman hyvä! Myös minä suosittelen. :thumbs:

Proteos sanoi:
Hakekaa vaikka dc++:lla <b>"Pablo Francisco - Stand Up"</b>. Filulla on koko 180megaa, mutta on mielestäni jokaisen lataussekunnin arvoinen.
Tuota katsellessa meinasin tukehtua moneen kertaan, koska hörpin samalla vettä. Kannattaa katsoa.

Pulla sanoi:
Automainos. Hiukan on huonolaatuinen ja äänet hiljaset mutta olkoon.
Oli hauska! :lol2:

Mä vetäsin itteni selälleen tuolilla ja nauroin niin että tippa tuli linssiin.. :hyper:

Pulla sanoi:
Automainos. Hiukan on huonolaatuinen ja äänet hiljaset mutta olkoon.

http://www.leksus.com/Videos/werbung.mpg

voi vittu
lachen70.gif

NP sanoi:
Oli hauska! :lol2:

Mä vetäsin itteni selälleen tuolilla ja nauroin niin että tippa tuli linssiin.. :hyper:
Hauska joo... ;) Mulla tuli melkein paskat housuun :thumbs:

Tässä videossa ei ole mitään järkeä, ja on todennäköisesti vanhakin, mutta postaanpa kuitenkin. :D

Luc sanoi:
Tässä videossa ei ole mitään järkeä, ja on todennäköisesti vanhakin, mutta postaanpa kuitenkin. :D

Hyi pieniä rumia japanilaisia tod. näköisesti homoseksuaaleja poikia heiluu kuin kehitysvammaiset.

:urjo: Mitä varten minun tekee mieli ampua nuo.

Kusimato sanoi:
Hyi pieniä rumia japanilaisia tod. näköisesti homoseksuaaleja poikia heiluu kuin kehitysvammaiset.

:urjo: Mitä varten minun tekee mieli ampua nuo.

Mä odotin kans loppuun asti, että joku ois tullu ja lahdannu noi homot... :evil:

löytyisköhän mistään lewis blackin stand up pätkiä???on kyl hervoton ukko, aina niin tyyni...

Stanzo sanoi:
Väkivaltavideo koreasta

En ymmärrä miksi kuljettaja ei laita yhtään hanttiin, tiesikö hän että poliisit on tulossa? Rupeaa kiehumaan :curs:

Itse olen Koreassa livenä nähnyt kun vanhempi (korkeammassa asemassa oleva) mies pätkii avarilla nuorempaa (alemmassa asemassa oleva) miestä kymmenien eurooppalaisten katsoessa kummissaan vieressä.

Paikallista kieltä en ymmärtänyt, mutta jotain kai se oli väärin tehnyt ja "häväistyksen" sai? Tämä tapahtui siis yhdessä tilaisuudessa jonka järjestelyistä nämä korealaiset olivat vastuussa.

Outoja ovat nuo idän immeiset... :down:

Proteos sanoi:
Armin ja Dänin musiikki-video jostain vuodelta intiaani... uskomatonta settiä! :)

http://www.guru-group.fi/visti/armi_ja_danny.mpeg

Tästäpä tuli mieleen eräs samanhenkinen videopätkä 80-luvulta (vai 70?), jossa tanssinopettaja Åke Blomqvist esittelee Disco-tanssin alkeita varsin asialliseen tyyliin. Kannattaa ehdottomasti etsiä tuo pätkä ellei ole sitä vielä nähnyt. Itsellä se on jaossa nimellä finnish_disco_(must_see!).mpeg. Kokoa 38 megaa, mutta taatusti jokaisen lataussekunnin arvoinen. Aivan uskomattoman hupaisa klippi.

Suora quote kyseisen videon alusta:

Nykynuorison lempitansseja ovat diskojytä ja beat-tanssi, mitkä tuottavat erikoisesti vaikeuksia aikuisille... johtuen tästä liikkeestä. Tässä täytyy päästä oikeaan diskofiilinkiin, että tämä onnistuu...

Klassikko.

tosta pablo fransiscon pätkästä vielä sen verran että se ei kai kuitenkaan sano siinä "Webbosplash, you sexy motherfucker..." vaan huevosplash, you sexy... koska sehän puhuu siinä jostain kivesten partavedestä (huevos=kassit in spanish). sori, oli pakko korjaa :david:

Back
Ylös Bottom