Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tyhmästä päästä kärsii koko nilkka.

Noniiiiiin, aikasemmin postatusta videosta missä kaveri kurvailee keskustassa, on nyt tehty iltapaskaan juttu ja poliisi ilmeisesti tutkii asiaa.
Toivottavasti saavat kiinni.

http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201510140144253_v0.shtml

Fiksu jäbä kyl. Pyörinyt bombersfoorumeilla samalla nickillä sitten mopoaikojen. Löytyy guugelilla kuvaprofiileja missä on vanhoja(&nykyisiä?) pyöriä rekisterikilpineen. Ei luulis olevan kauhean vaikeeta kaivaa nimi esille :rolleyes:

Fiksu jäbä kyl. Pyörinyt bombersfoorumeilla samalla nickillä sitten mopoaikojen. Löytyy guugelilla kuvaprofiileja missä on vanhoja(&nykyisiä?) pyöriä rekisterikilpineen. Ei luulis olevan kauhean vaikeeta kaivaa nimi esille :rolleyes:
Mitenköhän muuten toimii oikeudessa? Veikkaan ettei kovin vedenpitävästi, mutta en minä mistään mitään tiedäkään. Mustakin se kyllä kuulostaa uskottavalta, että se on sama mies, mutta toisaalta ei olisi mikään temppu lavastaa toinen syylliseksi julkaisemalla video tunnetulla fooruminimimerkillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenköhän muuten toimii oikeudessa? Veikkaan ettei kovin vedenpitävästi, mutta en minä mistään mitään tiedäkään. Mustakin se kyllä kuulostaa uskottavalta, että se on sama mies, mutta toisaalta ei olisi mikään temppu lavastaa toinen syylliseksi julkaisemalla video tunnetulla fooruminimimerkillä.

Eiköhän siellä IP-tietoja yms. käytetä jos halutaan yhdistää henkilö nimimerkkiin.

Totta, tuskin kauhean vedenpitävä on. Katoin sen youtubeprofiilin toisen rullalautailuvideon ja kyllä kasvoista tunnistin samaks tyypiks joten itse olen ainakin vakuuttunut :D

Joskus osuu silmään näitä kiropraktiavideota, mutta tämä kyllä sai repeilee. Kohdassa 13:00 tulee mielenkiintoinen apuväline mukaan kehiin. Erityisesti huvitti ton potilaan tukahdutetut huudot koneen äänen yli :D :D

Joskus osuu silmään näitä kiropraktiavideota, mutta tämä kyllä sai repeilee. Kohdassa 13:00 tulee mielenkiintoinen apuväline mukaan kehiin. Erityisesti huvitti ton potilaan tukahdutetut huudot koneen äänen yli :D :D

Sehän on Black&Deckerin pistosaha, johon on asennettu joku tatti :D Täytyy olla ihan helvetin epämukavaa, se nimittäin hakkaa aika lujaa.

22:25 turvavyö kiinni, pyyhe kaulan ympäri ja tiukka rykäisy. Sissus sentään, hurjannäköistä hoitoa.

Back
Ylös Bottom