Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo o :D Kaikkea kanssa. Hyvä, jos joku jaksoi katsoa alusta loppuun.

Ei oikein antanut itselle mitään viihdearvoa. Kun en kumpaakaan herraa tiedä. Myös itse "taistelu" näytti suhtellisen naurettavalta. Sekä kuvanlaatu vastas samaa, mitä perunalla kuvatessa saa.

Tuskin ketään kiinnostaa mutta täsä.

Räppärit Bulle ja Ällä ottivat yhteen TK9-tapahtumassa Korsossa viime lauantaina.
Bulle eli oikealta nimeltään Joni Bollström otti erää Ällää eli Mico Martessuota vastaan. Ällä kuuluu kohua herättäneeseen, vankilakundeja sisältävään D.S.G.-gangstarap-posseen. Bulle on taas romanitaustainen räppäri, joka on vieraillut esimerkiksi KubenjaSteen1:n raidoilla ja tehnyt myös omia levyjä.
Matsi oteltiin alle 93-kiloisten sarjassa. Mukana videolla on myös alkuhehkutteluja, ja itse ottelu alkaa ajassa 3,25.
Jaa kumpi voitti? Toinen. Katso pätkä niin tiedät! Hienolla ja reilulla tavalla ottelun loputtua häviäjä antaa propsit voittajalle. Näin se homma pitää hoitaa.

En tiedä herroja, etää voihan tuo olla viihdyttävä jollekkin heidät tuntevalle, mutta vapaaottelun kannalta kamala matsi. Olin samaan aikaan katsomassa FNF 10:ssä vähän parempia oteluita

Mietin kans eka et olipa oikeasti, mut rupesin miettii et eihän toi oo tennispallolle ees kova vauhti, tennispelaajat lyövät nopeampiin vastaan, toki maila on isompi mutta ne lyö sen vielä tarkkaan takas. Tai baseball pelaajat lyö yhtä nopeaan tai nopeampaan palloon. Toihan ei lyönyt, vain laittoi miekan eteen.

Ihan siisti joo, mut en nyt mietittyäni pidäkkään tota ylimaallisena.

No juu, vähän sama homma, mut vetää se kuitenkin se pois tuolta tupesta vasta kun pallo lähtee.
Itse tuskin pystyis, ei siinä. :D

En minäkään, pois se minusta. Toisaalta en mä Federerin syöttöönkään ehtis, todennäköisesti laskisin alleni ku tulis kohti :D

Eikä se Federerkään ihan alle kymmenen metrin päässä ole syöttämässä.

Tossa toi pallo tulee varmaan aika samaa rataa joka kerta, mutta kyllä silti aikamoinen suoritus silti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta tuokin, mutta nopein syöttö on ollut 263 km/h, joten tulee se vielä aika lailla kovempaa

Nää mitään muuta kun täydellistä välinpitämättömyyttä itseään ja muita kohtaan. Toivottavasti saa niin saatanasti sakkoa.

Darwin award siitä, että meni vielä lataamaan tän nettiin...

Back
Ylös Bottom