Vetoremmit, Gripit, koukut yms

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve.

Kärsin itse lähes kroonisesta forkkujen tukottamisesta ja meinasin hakea osahelpotusta puristusvoiman tarvetta vähentävistä apuvälineistä. Nahkaremmit löytyy ja niistä ei vinkkiä kaipaa.

Mielessä ollut mm Versa grippsit tai saman tyyliset helppokäyttöiset otepidon parantajat joita voisi käyttää melkein kaikissa vetoliikkeissä.

Osaako joku suositella mikä olisi hyvä tai paras grippi? Varmasti pakkikselta käyttäjiä löytyy satoja käyttäjiä ja erilaisia kokemuksia

apvg01_8.jpg

Sain Aminopörssiltä kaupan päällisenä Nutri Worksin Voimagripperi V.2- grippersit. Todella hyvät ja edulliset. Mielestäni paremmat kuin versat, jotka myös omistan.

Minulla on Tafferin Pro Lifting Grips -vetoremmit käytössä. Suomalaista tuotantoa. Ollut kohta noin 2 vuotta käytössä, mutta pitäs uudet ostaa kun alkaa tuo kumiosa venymään liikaa. Huomaa oikeastaan vain mavessa kun alkaa kumi antaa periksi. Kertaalleen käyttänyt suutarilla ompeleet uusimassa tuosta kumiosasta. En ole muita käyttänyt niin en osaa sanoa onko nämä parhaat. Ainakin sais kestää pikkasen kauemmin kun alle 2 vuotta.

RDX:n halpis versa kopiot on olleet käytössä pari vuotta. Ensimmäiset hajosi jossain vaiheessa ompeleista mutta ei haitannut kun olin tilannut kahdet eri väriset! Maksoi silloin 15 € posteineen uk amazonista nyt näyttää maksavan 22 € posteineen. Ei olisi rahallisesti mikään ongelma maksaa 60 € versoista, mutta ihan periaatteesta tuollainen rämpäle ei nykypäivänä saa maksaa noin paljoa.

Sain Aminopörssiltä kaupan päällisenä Nutri Worksin Voimagripperi V.2- grippersit. Todella hyvät ja edulliset. Mielestäni paremmat kuin versat, jotka myös omistan.
Mulla kans nuo nutri worksin gripperit, hyvät on kaikin puolin. Ekaksi oli käytössä aminopörssistä chiba merkkiset gripperit, nekin suht halvat, ihan hyvät ja ajaa asiansa, mutta niissä mielestäni epäkäytännöllisen isot ne räpylät, lisäksi rannetuissa metallinen osa painoi ärsyttävästi isommilla kuormilla ja muutenkin tukien materiaali huonomman tuntoinen kuin nutri worksin grippereissä, kestävät tuet varmasti mutta ei sitten niin hyväntuntoiset. Tuossa kuva niin se suomentaa mitä yritän selittää :)
s-l300.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom