Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs löytää jotain leveempii, ku noi perus 4cm leveet vetoremmit? Mulla noi menee ihan rullalle ja hiertää ranteet melkeen verille aina ku käytän noita.:(
Mistäs löytää jotain leveempii, ku noi perus 4cm leveet vetoremmit? Mulla noi menee ihan rullalle ja hiertää ranteet melkeen verille aina ku käytän noita.:(
Hmm mun pitäs varmaan harkita tosissaan noita vetoremmejä kun on toi puristusvoima jotenkin kumman pieni... Intissä sai tapella esim valopistoolin kanssa kaksin käsin :(
Aina kun yrittää mavettaa niin meinaa se tanko vaan lipsua niistä hikisistä näpeistä ja selkä on vielä suht kylmänä siinä vaiheessa. :wall: Tangossa on rautaa mutta se vaan haluaa lipsua.
Pitäs kai ruveta ottamaan forkut erikseen, että selkä sais sille kuuluvaa rääkkiä.
Eka posti
Hommaas eka magnesiumia. Halpaa ja löytyy täällä ainakin ihan prismasta. Pitäisi loppua se tangon lipsuminen.
edit: kotoa löytyy gripperit joilla yritän puristusvoimaa kasvattaa, mutta pohdiskelin vain että missä vaiheessa painot nousevat siihen pisteeseen että remmit tulevat lähes pakollisiksi.
ok, nyt tulee vähän typerä kysymys, mutta missä vaiheessa aloittelijan kannattaa alkaa käyttämään remmejä? Tällä hetkellä ongelmana on se että SJMV:ssä kun teen 100kg:lla niin tuntuu että vetovoimaa on, mutta jo kolmannen/neljännen vedon jälkeen grippi loppuu hanskasta aivan täysin, ja pystyy ehkä juuri ja juuri tekemään ne 6 toistoa ennenkuin tanko lipsuu käsistä.
Nyt aktiiviista treeniä (3 krt viikossa) noin 9kk alla.
edit: kotoa löytyy gripperit joilla yritän puristusvoimaa kasvattaa, mutta pohdiskelin vain että missä vaiheessa painot nousevat siihen pisteeseen että remmit tulevat lähes pakollisiksi.
No olet siinä "vaiheessa", että remmien ostoon!
Koska jos tarkoituksesi on saada SJMV vaikuttamaan sinne minne pitäisi
niin ei se onnistu jos näpeistä loppuu tehot ennen aikojaan.
Veikkaisimpa että myös ylätaljassa, alataljassa, kulmasoudussa yms.
selkäliikkeissa saat kummasti tuntumaa ja kehitysta aikaan kun alat saada
tehtyä sarjat loppuun (remmeillä).
Remmeillä tehdessä voit keskittyä liikkeiden negatiiviseenkin osaan ja tehdä ne hitaammin,
kun ei ole kiire "pitää repii äkkii, kun kohta näpeistä loppuu pito"
-> menee helposti riuhtomiseksi ja kokovartalojumpaksi eikä tule tehtyä vain niillä lihaksillä joilla pitäisi.
Ja voithan salilla kysäistä vinkkii joltain enemmmän treenanneelta,
jonka näet tekevän remmeillä. Saat siinä käyttöopastuksen samalla.
Eli kipin kapin remmien ostoon ! On olemassa paljon parempia näppivoimaliikkeitä kuin SJMV :D