Vetoremmeistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoube
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
en tajua miten etukyykyssä voi kädet lipsua :D ite ainakin olen aina tehnyt kuten painonnostajat ja siinähän se tanko lepää hartioitten päällä eikä käsillä ole juurikaan merkitystä sen siinä pysymisen kanssa. ( toki jos kädet sahais irti niin tulos vois olla negatiivinen. )

Kapeahko ote, rystyset olkapäätä vasten. Oikeassa olet: ei niitä tuossa tarvita, mutta tapa mikä tapa. Tukee rannetta.

jos nahka kärsii ni ei sitä varten remmejä tarvii ostaa.. itelläni on "salihanskat" eli pyöräilyhanskat iha jotku tavalliset näppylähanskatki käy, sormet poikki vaa.... (hanskoista) :D

no mulla tuo ongelma ilmeni vetoliikkeissä pääasiassa ni kokeilin hanskoilla ja remmeillä. lopputuloksena remmit tuntu paremmalta.

Ite oon sitä mieltä, että ainakin aloittelijan (johon itsenikin luen) kannattaa viimiseen asti välttää remmien käyttöä.

Ite käytän vaan sjmv:ssä oikein kovissa sarjoissa, kun ei yksinkertasesti vaan pysy muuten käsissä. :)

Sjmv:ssä saan muutenkin paremman tuntuman takareisiin remmejä käyttäessä, kun ei tartte keskittyä mihinkään tangon pitämiseen.

En o koskaan vetoremmejä omistanu ja ainoo missä pito loppuu kesken on kulmasoudussa vipuvarsilaitteella. Siinä 3x10 sarjassa on sen verran painoo että jaksaisin tehä mutta vikassa sarjassa loppupuolella tekee tiukkaa pitää se vipu kourassa. Ennen oli ongelmia pitkissä sarjoissa kulmasoudussa käsipainoillakin, mutta koululla missä yleensä sitä teen on vaan 40kg käsipainot isoimmat ja ne kyllä pysyy nykyään ihan hyvin sen mitä tarvii.

Harkitsisin kyllä heti hankintaa jos useammassa liikkeessä olis ongelmia otteen pitävyydessä. Maasvedossakin tanko pysyy kyllä mukana sen mitä muukin kroppa. Mut tosiaan en näe mitään hyötyä niistä tällä hetkellä ja haittana tietty se ettei ne painot sitten tulevaisuudessa ainakaan pysy hallussa jos sitä ei reenaan joudu.

Mä pidän taljoissa vetoremmejä, niin tulee kohdennettua paremmin sinne selkään se liike. Kulmasoudut yms. myös ja jostain syystä toimii paremmin niin.

MAVE ja SJMV en pidä remmejä, eikä ongelmia pidon kanssa ole oikeastaan koskaan ollut. Liekkö noista peltisepän töistä jotain apua sitten tähän ollut ?

en ota kantaa siihen kannattaako niitä remmejä käyttää, mutta itellä on "pakko" käyttää niitä mave, sjmv, kulmasoutu. tangon käsissä pito ei vain kertakaikkiaan onnistu.

Täytynee aloittaa remmien käyttö, koska SJMV:ssä en saa kunnon tuntumaa käsissä pysyvillä kuormilla.
Mutta olisiko hyvä ajatus treenata ohessa puristusvoimaa jollakin erikoisliikkeellä, jotta remmeistä voisi myöhemmin luopua?
Mikähän tuollainen liike olisi? Riittäisikö jousikahvan kanssa pelehtiminen?

E-mies: ”tee pitoja ja roiku tangossa yhdellä tai kahdella kädellä. älä roiku vain muutamia sarjoja loppuun asti, vaan pätki ne saadaksesi enemmän määrää. esim.
ei näin: roikkuminen max aika (esim. 20")*omapaino + 30kg
vaan näin: 6*10"*omapaino + 30kg/ 5" tauot

jälkimmäisessä saat tehtyä jo yhdessä sarjassa kolme kertaa enemmän roikkumista kuin ekassa. lisäksi pystyt tekemään jälkimmäisiä enemmän. niissä se viimeinen toisto saattaa jäädä kesken ja se määrää, koska sarja loppuu.

tee 4-6 sarjaa vaihtelevilla painoilla. toistojen kesto 3-10". tauot 5-10". roiku myös avokädellä eli sormet rystysistä suorina. älä roiku kädet ihan rentoina, ettei hartiat tykkää huonoa.”

Suuri voimaguru Jto tuon kirjoitteli jonnekin trediin.

Kiitoksia. Tuota voisi kuvitella harrastavansa. Ronskista puristusvoimasta olisi aika paljon iloa myös käytännön elämässä.
Voi vaikka availla tiukkoja lasipurkin kansia biitsillä. Hyvissä takareisissä vieläpä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Unohdetaan remmit toistaiseksi. Treenikaverin vinkkaama ristiote toimi mun kohdalla hienosti ja sain liikkeeseen huomattavasti paremman tuntuman.
Kannattaa ainakin kokeilla ennen remmikaupoille ryntäämistä.

Ite sanon sen verran, että kyllä remmit kannataa olla selkätreeneissä sillä kun treenataan selkään niin sillo treenataan selkää eikä forkkuja. Forkkuja voi treenata muutenkin, itse käytän vaikka kuka sanoisi mitä.

Jep, meikäläinen on samoilla linjoilla NGV:n kanssa. Kulmasoutu tangolla ja SJMV tulee tehtyä remmeillä silloin, kun tuntuu että joutuu keskittymään liikaa tangon puristamiseen. Tahtoo mennä liikkeet paremmin perille kun pystyy keskittymään kunnolla liikkeeseen, eikä tarvitse puristaa tankoa rystyset valkoisena.

juuri näin...
no alunperin itse hommasin remmit kuitenkin kun kämmenissä alko nahka kärsimään, en tiiä. . oon jotenkin ihmenahkainen kaveri. :D
Mulla meinaa kanssa nahka irrota käsistä tosta sormien alanivelien kohalta.Menee jotenkin kasaan ja kovettuu. Täytyis varmaan joskus kokeilla noitten remmienki käyttöä jos vaikka säilyis ihot itellä :P

Mulla meinaa kanssa nahka irrota käsistä tosta sormien alanivelien kohalta.Menee jotenkin kasaan ja kovettuu. Täytyis varmaan joskus kokeilla noitten remmienki käyttöä jos vaikka säilyis ihot itellä :P

Turha toivo, että remmit säästäis sitä ihoa siellä. Hanskat käyttöön jos et haluu noita gymikänsiä käsiis. Mun mielestä ne on COOL :arvi:

Turha toivo, että remmit säästäis sitä ihoa siellä. Hanskat käyttöön jos et haluu noita gymikänsiä käsiis. Mun mielestä ne on COOL :arvi:

Tuohon auttaa hanskat minullakin, tosin joskus harvoin tulee hanskojenkin kanssa hieman kovettumia sormiin, mutta aika harvoin :)

Remmejäkin käytän, mukavampi tehdä sarjoja, ja joskus kun käsipainoilla tein epäkkäitä, niin alkoi ranteesta pistämään, jonka jälkeen tollaset hommattiinkin, niillä ei satu treeenaminen enää :)

Pitäähän sitä käsissä kovettumat olla että jengi luulee rehellisen työn tekijäksi. Aloitin itse remmien käytön aikoinaan, luultavasti mukavuudenhalustani. Niinhän siinä kävi ettei esim. mavessa sitten pysynyt enää maksimit näpeissä. Nyt muutama kk. taas ilman remmejä (enkä jossain kulmasoudun viimeisissä seteissä käytän) ja ote palannut ennalleen. Vittumaista oli alkuviikot ilman remmejä taas. Otin käyttöön jopa painonnostosta tutun sormilukon, joka on suht. kivulias mutta toimiva isommissa malmeissa.

Mistäs löytää jotain leveempii, ku noi perus 4cm leveet vetoremmit?:rolleyes: Mulla noi menee ihan rullalle ja hiertää ranteet melkeen verille aina ku käytän noita.:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom