Vessapaperi - päältä vai alta?

Status
Viestiketju on suljettu.
Allekirjoittanut haluaa oman ketjun seuraaville elämää suuremmille kysymyksille:

- Kummasta päästä kuorit banaanin?
- Voiteletko näkkärin sileälle vai reikäpuolelle?
- Kumpi peukalo on päällimmäisenä siinä vaiheessa kun rukoilet, että näitä threadeja tulisi vielä perkeleesti lisää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Misanthrop sanoi:
Allekirjoittanut haluaa oman ketjun seuraaville elämää suuremmille kysymyksille:

- Kumpi peukalo on päällimmäisenä siinä vaiheessa kun rukoilet, että näitä threadeja tulisi vielä perkeleesti lisää?

- Siitä päästä missä se kiinnittyy terttuun
- Sileälle
- Oikea

Ja vielä, Päältä! :D

Misanthrop sanoi:

-
bansku.jpg

Ylhäältä päin.
- Sileälle
- Oikea

Alkunperäiseen kysymykseen vastaus on: ihan vitun sama mistä se tulee, mut sanotaan nyt ylhäältä.
:david:

Päältä ja pystyrulla vasemmalta..
Misanthrop sanoi:

bansku.jpg

-kärjestä :D eli tosta alapäästä, eli siitä joka ei kiinnity terttuun, liiskaantuu toi banskun pää niin helvetin helpolla, jos avaa toisesta päästä = huono juttu
-reikäpuoli
-oikea

Entäpä se leipäjuttu, josta kinattiin jo muuallakin, missä järjestyksessä tavarat leivälle?

-kinkku alle, juusto päälle, ellei tee hienoa leipää, joita tarjoaa muillekin ja leikkeleet täytyy taitella

Päältä.
Siitä päästä, mikä kiinnittyy terttuun.
Reikäpuoli.
Vasen.

:D

Edit. Ensin leikkeet ja juusto päälle.

Päältä

Päältä, mutta vain kätevyyssyistä, muuten on yksi ja sama mistä tulee kuhan tulee sujuvasti!

Vedetään vähän offtopiciksi kun on näin yksimielistä porukkaa, eli pyyhkäseekö kukaan miehistä perseensä jalkovälin kautta? Itse en pyyhi, vaan ihan "perinteisesti" takakautta. ;) Ihan vitun oleellinen asia johon TÄYTYY saada vastauksia! On tästäkin muuten vissiin joskus jossain keskusteltu?

Vissiin aiheet alkaa olla vähissä tässä maailmassa...

Ja ettei mene ihan OT, niin vastaan, että ihan sama kummalta puolen.

-Päältä todellakin...
-sileä puoli
-siitä päästä mistä kiinnittyy terttuun
-vasen

Timba79 sanoi:
Vedetään vähän offtopiciksi kun on näin yksimielistä porukkaa, eli pyyhkäseekö kukaan miehistä perseensä jalkovälin kautta? Itse en pyyhi, vaan ihan "perinteisesti" takakautta. ;) Ihan vitun oleellinen asia johon TÄYTYY saada vastauksia! On tästäkin muuten vissiin joskus jossain keskusteltu?
Itse sutaisen yleensä ensin neljä kertaa takakautta ja sitten kahden pyyhkäisyn viimeistely etukautta.
Mielestäni molemmat tavat pudistavat perseenreikää hieman eri kulmista, joten paras tulos saadaan ehdottomasti väsyttämällä anusta molemmilla tavoilla.

Jotenkin minua on kyllä aina hävettänyt tuo etukautta pyyhkiminen, sillä olen kuvitellut, että olen lähes ainoa joka tekee niin. Tuntuu hieman naismaiselta.

Alta!

Ylhäältävetäjät ovat tässä thredissä enemmistönä ainoastaan siitä syystä, että alhaaltavetäjät eivät halua alkaa väittelemään erittäin pahasti mielenvikaisten ja häiriintyneiden ihmisten kanssa. Menkää hoitoon saatana...!

Timba79 sanoi:
...pyyhkäseekö kukaan miehistä perseensä jalkovälin kautta? Itse en pyyhi, vaan ihan "perinteisesti" takakautta. ;)
Etukautta :love:

Se on helpompaa :haart:

Mitäs helvetin väliä sillä rullan asennustyylillä on... Kunhan paperi on pyyhkivää eikä hierovaa laatua.

Lisäkysymys!

Montako paperipalaa menee yhteen pyyhkäisyyn? Itellä 3-4 palasta nelinkertasesti taiteltuna ja siitä sitten taitoksia eteenpäin, kunnen kädessä on sievä kolmisen senttimetriä kanttiinsa oleva nyytti.

Lisälisäkysymys!

Vuoraatteko pöntönreunat?

Timba79 sanoi:
...pyyhkäseekö kukaan miehistä perseensä jalkovälin kautta?

Lisäkysymys!

Ravisteleeko / pyyhkäiseekö kukaan kuseskelun jälkeen pippeliään / pimppeliään takakautta?

Mielellään alapuolelta, mutta jos on valmiiksi yläpuolelta niin ei sitä jaksa kääntää. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom