Veskissä koko ajan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _ONE_
  • Aloitettu Aloitettu
Olen huomannut, että minun pitää ravata aika usein vesassa kusella. Vaikka juon normaalisti tai en ole juonut ollenkaan niin silti on kusihätä. Ei ole ennen ollut tällaista. Tietäisikö kukaan syytä mistä voisi johtua?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juot kokoajan vain ja ainoastaan pepsimaxii?

Olen huomannut, että minun pitää ravata aika usein vesassa kusella. Vaikka juon normaalisti tai en ole juonut ollenkaan niin silti on kusihätä. Ei ole ennen ollut tällaista. Tietäisikö kukaan syytä mistä voisi johtua?

Meidän kotilääkärien paras apu Google juuri toi pelottavia tuloksia hakusanalla "tihentynyt/kasvanut virtsaamisen tarve".

Menisin lääkäriin, jos edes vähän huolettaa.

Eikö munuaiset voi kans vaikuttaa tohon jotenki ?

Oot vetäny pidemmän aikaa kreatiinia ja nyt lopettanu vast'ikään sen vetämisen?

No mikä on aika usein? Tunnin välein vai useammin?

No ei pelkkä sarjapissiminen vielä välttämättä diabetesta tarkoita. Väsyttääkö? Oletko laihtunut nopeasti? Janottaako paljon?

Oletko vähentänyt hiilarien tai kreatiinin käyttöä? Jos, niin nesteet poistuvat. Oletko alkanut käyttää nestettä poistavia valmisteita normaalia enemmän (kahvi, tee, ananas...)? Jos, niin daa. Oletko lisännyt proteiinin käyttöä? Jos, niin metabolista vettä (aineenvaihdunnan seurauksena) syntyy enemmän. Kyllä näitä syitä löytyy, tuossa nyt vain pari mitä ekana tuli mieleen.

Itsehän omaan nopean aineenvaihdunnan, ja ruokavaliosta riippuen valan pönttöä urealla ½-5 kertaa tunnissa.

Minkäslainen tää puolikas pissa on? :)

Ehkä visioin jollain vinkeällä logiikalla, että kerran kahdessa tunnissa. Tosin kun se pishi ensimmäisen tunnin aikana laskeutuu päästä alakerran super soakeriin, ja toisen tunnin aikana letkusta posliiniin, niin siitähän tuo puolikas matka per tunti jo saadaankin.

Klamydia:wtf:?

Eturauhasen liikakasvu? Taitaa olla vanhempien herrasmiesten vaiva tuo.

Kaipa lekuri tietää.

Kiitoksia vastauksista. Kyllä käytän kreatiinia uskon, että tämä vaikuttaa siihen. E-hei nyt sentään klamydiaa ole.

Edit: siis EN TODELLAKAAN juo limuja!! EN juo minkäänlaisia limua. Juon vain ainoastaan harvoin energia juomia, koska pitää saada nopeasti energiaa ja, että herää.

Täällä kustaan monta kertaa tunnissa eikä diabetestä ole.
Kävisin kuitenkin testeissä.
win :D

Joo itekkin välillä kusen ihme tahtia. Mutta se on vaan väliaikaista, mutta joskus tulee todellakin käytyä pari kertaa kusella vartin sisään vaikka tuntukin siltä, että sain viimeiset pisarat ravistettua.

Mitäs jos kaveri käy jöötillä 5-7 kertaa vuorokaudessa? Kun kuulee et monikin selviäisi kerran viikossa käymällä.:eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom