Vesipiippu

Vieläkös Pakkikselta löytyy pulputtelijoita? Itse olen nyt kesän painaessa päälle kaivanut oman vesipiippuni taas esille. Nyt on sitten tullutkin Nakhlan tuttifruttia polteltua aika huolella. (taitaa muuten olla mixed fruit tuon maun nimi maailmalla.) Ja pitihän se laittaa jo tilaukseen puoli kiloa hyvää vesipiipputupakkaa ja kasa hiiliä. Tällä kertaa lähti tilaukseen mukaan Nakhlan tuplaomenaa ja El Wahan kokiksen makuista. Niillä pärjää taas jonkun aikaa. ;) Mitkä on teidän lempitupakat ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole mintun voittanutta.... aaahh :kuola:

Onko kukaan maistanut Cappucinon tai appelssiinin makuista?

Cappucino oli aika nannaa, tuotiin Egyptistä 20 pikkupakettia sitä :D.

Cappucinoa en ole testannut, Nakhlan appelsiinia olen. Itse tykkäsin kovasti. Aika raikkaat ja paksut savut siitä lähti. :D Ei paha, ei paha. Tuplaomena on kyllä ainakin mulle se perusvarma, siihen vertailee sitten muita.

Minkälainen maku oli minttu?

Minttu on varmaan tähänasti kaikista eniten läpi tullut maku. Vähän mahdoton kuvata minkä makuista on, mutta kokeile niin tiedät! ;)

Minttusuklaa taas oli pettymys. Paketissa tuoksui aivan tajuttoman hyvälle, mutta polttaessa maku oli laimea.
Pitää seuraavaksi ostaa noita Cappucinoa ja appelssiinia.

Voisi myös kokeilla maidon kanssa joskus pitäisi tulla kuulemma paksumpaa savua :confused:

Voishan tuota minttua seuraavaan tilaukseen laittaa mukaan.. Tuon tilaamani kokikselta maistuvan kohdalla on kyllä odotukset aika korkealla, toivottavasti ei joudu pettymään. ;) Tuosta vesitilan maidolla täyttämisestä olen kanssa kuullut, mutta ei ole tullut itse testattua. Olen kuullut myös viinin käyttämisestä. Taidan kyllä kuitenkin itse vielä pysyä ihan vedessä ja jääpaloissa. :)

Tuossa muuten äsken polttelin padallisen tuttifruttia sekoitettuna vanillaan. Ihan toimiva kombo. Vanilja on mielestäni pelkästään hieman liian makea / äklö, mutta mikserinä aika mainio valinta. Sopii moneen makuun sotkettavaksi.

. Tuon tilaamani kokikselta maistuvan kohdalla on kyllä odotukset aika korkealla, toivottavasti ei joudu pettymään. :)

Mistä sä tilasit tota? :wtf:

Tota on aivan pakko päästä maistamaan. Kerro heti kun oot maistanut :kuola:

edit.. Turun tupakkakaupassa on taidankin mennä huomenna hakemaan :)
ps. suolasia hintoja näillä 7.5e kun eräistä paikoista saa 3.5e-4e 50g tosin niistä ei ole veroja maksettu....

Mistä sä tilasit tota? :wtf:

Tota on aivan pakko päästä maistamaan. Kerro heti kun oot maistanut :kuola:

edit.. Turun tupakkakaupassa on taidankin mennä huomenna hakemaan :)
ps. suolasia hintoja näillä 7.5e kun eräistä paikoista saa 3.5e-4e 50g tosin niistä ei ole veroja maksettu....

Smoking Hookahista laitoin tulemaan. 10.95$ ilman postikuluja 250gramman boksi. Maksuvälineenä toimii ainakin Sampon Visa Electron. Kannattaa mielestäni tilata samalla kertaa vähän enemmän. En tiedä saako tänne suoria linkkejä antaa, mutta googlellahan tuonkin löytää kyllä sekunnissa. =) Ja valmistajana on siis Al-Waha, jota en ole vielä itse päässyt testaamaan, mutta ainakin jenkkifoorumeilla ihan hyviä arvosteluja saanut brändi. Laitan raporttia kun olen pesällisen tai pari päässyt tuhoamaan. :D

Pelottavan pitkään on jo tilauksesta kestänyt.. Alkaa miettimään onko tullin pojat taas parantaneet suomalaisten kansanterveyttä ottamalla mun tupakat tarkempaan syyniin. Sen verran ne yleensä veroja lykkää, ettei ole mitään järkeä sitä käydä itselleen lunastamassa. No, se ei pelaa joka pelkää. ;)

Nyt on joka tapauksessa testipenkissä tuo maidon käyttäminen vesisäiliössä. Ei tästä ainakaan mitään negatiivista ole vielä ilmennyt. Ihan paksut ja hyvät savut lähtee Nakhlastakin.. :)

Noniin. :) Alkuviikosta oli tosiaan tilaus pamahtanut postilaatikkoon. Luulin Smoking-Hookah.comin toimivan jenkeistä, mutta paketti ainakin oli lähetetty Israelista. :O Joka tapauksessa sain mitä tilasin, Nakhlan double applea ja El Wahan kokista.

Nyt sitten avasin tuon kokiksen makuisen shisha-tupakan ja iskin piippuun. Tämä tavara on ihan SAIRAAN kosteta. Ei ole vielä ennen tullut näin märkää settiä vastaan mulla. 1 ja 1/2 nopeasti syttyvää hiiltä lykkäsin padan päälle ja aloin blaadailemaan. Savu maistuu ja tuoksuu ihan selkeästi kokikselle, kuten tupakka purkissakin. Savu on aivan tajuttoman paksua ja maukasta. Nikotiinikin potkaisee välillä ihan kunnolla. :D Suosittelen todellakin tätä tavaraa, hinta-laatusuhde on ihan loistava. 10 taalaa maksoi 250 grammaa laatutupakkia.

Huomenna ehkä tarkempaa suitsutusta tästä blendistä, nyt menen polttamaan pesällisen loppuun. :hyper:

Ma olen polttanut Egyptista ostettua kokiksen makuista tupakkaa ja en kylla tykannyt. En tosin tykkaa kokiksen makuisesta mehujaastakaan, joten ehka sen takia pisti vahan vastaan. Kookos ja mansikka ovat tahan mennessa olleet mun suosikkeja, koska tykkaan makeasta tupakasta :)

Poltettiin tosi paljon shishaa lukion ykkosella ja kakkosella joskus, mutta nyt en ole pitkaan aikaan polttanut. 2 aika isoa bongia loytyy kotoa, mutta hiilien jne ostaminen oli aina niin tyon ja tuskan takana ettei tullut paljoa alkuhuuman jalkeen poltettua. Nyt tosin alkoi taas tehda mieli :)

Nyt on joka tapauksessa testipenkissä tuo maidon käyttäminen vesisäiliössä. Ei tästä ainakaan mitään negatiivista ole vielä ilmennyt. Ihan paksut ja hyvät savut lähtee Nakhlastakin..

Me kaytettiin aina maitoa vesisailossa. Tai sit maitoa ja vetta sekaisin. Maidon pitaa olla jaakylmaa ja muistaakseni rasvattomasta maidosta sai parhaat savut. Tai sit se oli taysmaito, en ihan muista. Valkoviini on myos ihan jees.

Ma olen polttanut Egyptista ostettua kokiksen makuista tupakkaa ja en kylla tykannyt. En tosin tykkaa kokiksen makuisesta mehujaastakaan, joten ehka sen takia pisti vahan vastaan. Kookos ja mansikka ovat tahan mennessa olleet mun suosikkeja, koska tykkaan makeasta tupakasta :)

Poltettiin tosi paljon shishaa lukion ykkosella ja kakkosella joskus, mutta nyt en ole pitkaan aikaan polttanut. 2 aika isoa bongia loytyy kotoa, mutta hiilien jne ostaminen oli aina niin tyon ja tuskan takana ettei tullut paljoa alkuhuuman jalkeen poltettua. Nyt tosin alkoi taas tehda mieli :)

Me kaytettiin aina maitoa vesisailossa. Tai sit maitoa ja vetta sekaisin. Maidon pitaa olla jaakylmaa ja muistaakseni rasvattomasta maidosta sai parhaat savut. Tai sit se oli taysmaito, en ihan muista. Valkoviini on myos ihan jees.

Turun tupakkakaupasta löytyy hiiliä ja tupakkia, sitten kun olet takaisin suomessa. Ps. Se ei ole bongi, vaan hookah, shisha tai vesipiippu. :D

Turun tupakkakaupasta löytyy hiiliä ja tupakkia, sitten kun olet takaisin suomessa. Ps. Se ei ole bongi, vaan hookah, shisha tai vesipiippu. :D

Kylla ma tiedan mista niita saa, olin vaan aina liian laiska hakemaan :) (vaikka entisessa kampassa lahin kauppa oli n.3min paassa)
Rakkaalla lapsella on monta nimea :D Rupesin kylla tota kirjoittaessani miettimaan et mika se on enka keksinyt muuta nimitysta kuin bongin.

Kylla ma tiedan mista niita saa, olin vaan aina liian laiska hakemaan :) (vaikka entisessa kampassa lahin kauppa oli n.3min paassa)
Rakkaalla lapsella on monta nimea :D Rupesin kylla tota kirjoittaessani miettimaan et mika se on enka keksinyt muuta nimitysta kuin bongin.

Mun mielestä on vääryys sotkea shisha ja bongi puhekielessä keskenään. Aiheuttaa asiaan enemmän perehtymättömille tarpeetonta hämmennystä. Shisha / hookah on tarkoitettu molassitupakasta nautiskeluun, bongi on tarkoitettu pilven polttamiseen.

Mites tää asia nyt on: Itellä löytyy tollanen vesipiippu kotoa nii saako sitä pössytellä omalla takapihalla ? Ja eikö tän piipun polttaminen ole ihan laillista suomessa kunhan ei huumeita polttele?

Ihan laillista on jos on laillista tavaraa mitä siinä polttelet.

Vaikuttaako ton bongin koko jotenki tuon savun makuun ja "koostumukseen"? Kun jossain sishabaarissa polttelin niin hatsia ainaki tuli aika huomattavasti enemmän kun tollasesta 50cm pöntöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom