Vesipiippu

Ihan laillista on jos on laillista tavaraa mitä siinä polttelet.

Vaikuttaako ton bongin koko jotenki tuon savun makuun ja "koostumukseen"? Kun jossain sishabaarissa polttelin niin hatsia ainaki tuli aika huomattavasti enemmän kun tollasesta 50cm pöntöstä.

No ei ainakaan periaatteessa pesäputken pituuden pitäisi vaikuttaa savun määrään. Enemmän merkitystä on tupakilla ja hiilillä. Kokeile laittaa lisää hiiltä tai / ja pakkaa molassi eri tavalla pesään. Jos ei auta, vaihda molassia. Ja edelleen, BONGI JA SHISHA EI OLE SAMA ASIA!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostellaas tätä vähä ylöspäin...

Aattelin tilailla kesäks taas uudet sishat niin mistä kannattais tilailla? Löysin googlella jotain sivuja mutta kiinnostais tietää mistä porukka on saanu luotettavasti kamat perille.
Tuleeko noihin päälle jotain tulleja tai mitää ku noi vissiin lasketaan tupakkatuotteiks?

http://www.smoking-hookah.com/

Tuolta on ainakin tullut mulle tavaraa. Hinnatkin on mun mielestä ihan kohdallaan. Aika varmasti tulee jotain maksuja jos tullin possut sattuu paketin tarkistamaan. Riippuu tietysti myös mistä maasta tilaa. En tiedä myöskään miten tuota vesipiipputupakkaa verotetaan. Kannattaa vissiin tilata EU:n ulkopuolelta jos haluaa parempaa tupakkaa? Mun käsityksen mukaan EU:ssa myydään typerien saksalaisten säädösten takia lähinnä "kuivempaa" vesipiipputupakkaa kuin muualla maailmassa. En sitten ole 100%varma ettei tämä ole vain legendaa, mutta näin on mua ainakin opastettu. Tuolta sivulta ainakin tulee sellasta sairaan kosteeta ja tahmeeta ählämitubangia. Perhanan hyvää. Tilaa ja toivo ettei jää tulliin? Mulla on ainakin tullut läpi. :D

Mun yliopistolla onkin Shisha Society :D Joka perjantai järjestävät shisha-illan yhdessä kampuksen baareista, "vuokraavat" siis (valmiiksi laitettuja) piippuja siellä. Jep, olen ko. societyn jäsen.

Tällä saralla on hiljaista ollut nyt jonkin aikaa, mutta heille jotka etsivät mistä kannattaa nykyään tilata niin shisha-net.de, saksalainen verkkokauppa jossa verot maksettu valmiiksi. Tullin kanssa ei tule siis ongelmia tuon kanssa. Postimaksut tällä hetkellä 16,60€. Toinen paikka on smoking-shisha.de jota moni kehunut myös. Jenkeistä ei kannata tilata, saattaa jäädä tulliin ja mojovat maksut tulee päälle.

Tuli tässä itse tilailtua Start Now-ChocoChoco 250g ja Start Now-Blue muffin 250g, samoin cocobricohiiliä ja pikahiiliä ebaysta kesän puistosessioihin :) Start Now kuulemma hinta-laatu -suhteeltaan aivan parasta. Maksaa 14,90€/250g eli inhimmillinen hinta. Saa nähdä miltä maistuu kun saa noi käsiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom