Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
millasethan ikärajat noissa hiilissä oikeen on jos niitä noista asianomaisista liikkeistä ostaisi kaveri nääs kokeilun halussa haluaisi,että onko noissa ikäraja 18 vai minkä ikäisille myydään.
Veljeltä löytyy kans vesipiippu ja ihmeen paljon sitä porukka jaksaa kotipippaloissa käyttää. Itse sorrun vaan pari kertaa vuodessa käyttään.
En tiedä harrastaako muut tätä, mut veli ainakin työntää monesti jotain viinaa sinne veden sekaan. Kuulema potkasee kivasti sen jälkeen... Itse oon enemmän niitä ihmisiä, jotka ennemmin laittaa sen viinan suoraan suuhun nestemäisenä.
Kokonaisuutena lepposa ja tosi suosittu laite
Ei tollasella nyt kukaan vakavalla naamalla voi väittää et pelkkää röökii vetäis!? :jahas:
Ei tollasella nyt kukaan vakavalla naamalla voi väittää et pelkkää röökii vetäis!? :jahas:
Kyllä sillä röökiä vaan vedetään. :D
Oi hitto, vesipiippu on kyllä mahtava kapistus! On kyllä aikaa kun oon päässy viimeks polttelemaan. :(
Itse asiassa valtaosa hedelmätupakoista on ihan tupakkaa, siirapeilla maustettuna. Tupakatontakin versiota on olemassa mutta ei kuulemma ole hääviä.Itse asiassa "hedelmätupakka" ei ole tupakkaa laisinkaan. Joten jos sitä polttelee niin se on periaatteessa sama vaikka käryttelisi tee-puruja.
Mistä sen sitten tietää...
Mistä sen sitten tietää onko paketissa tupakkaakin vai pelkkää molassia? Ei siitä ota selvää.