Vesipiippu

millasethan ikärajat noissa hiilissä oikeen on jos niitä noista asianomaisista liikkeistä ostaisi kaveri nääs kokeilun halussa haluaisi,että onko noissa ikäraja 18 vai minkä ikäisille myydään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
millasethan ikärajat noissa hiilissä oikeen on jos niitä noista asianomaisista liikkeistä ostaisi kaveri nääs kokeilun halussa haluaisi,että onko noissa ikäraja 18 vai minkä ikäisille myydään.

Jos ulkomailta ostat piipun ni ei niit sun ikas todellakaan kiinnosta:D

Veljeltä löytyy kans vesipiippu ja ihmeen paljon sitä porukka jaksaa kotipippaloissa käyttää. Itse sorrun vaan pari kertaa vuodessa käyttään.

En tiedä harrastaako muut tätä, mut veli ainakin työntää monesti jotain viinaa sinne veden sekaan. Kuulema potkasee kivasti sen jälkeen... Itse oon enemmän niitä ihmisiä, jotka ennemmin laittaa sen viinan suoraan suuhun nestemäisenä.

Kokonaisuutena lepposa ja tosi suosittu laite :)

Veljeltä löytyy kans vesipiippu ja ihmeen paljon sitä porukka jaksaa kotipippaloissa käyttää. Itse sorrun vaan pari kertaa vuodessa käyttään.

En tiedä harrastaako muut tätä, mut veli ainakin työntää monesti jotain viinaa sinne veden sekaan. Kuulema potkasee kivasti sen jälkeen... Itse oon enemmän niitä ihmisiä, jotka ennemmin laittaa sen viinan suoraan suuhun nestemäisenä.

Kokonaisuutena lepposa ja tosi suosittu laite :)

Ei tollasella nyt kukaan vakavalla naamalla voi väittää et pelkkää röökii vetäis!? :jahas:

Ite laittanu joskus viinaa kanssa nesteeksi mutta ei mitään eri vaikutusta. Tehokkaampaa on kyllä viina jos sen vaan vetää nestemäisenä suusta alas.

Muuten vallan mukava vehje tuommonen bongi, hedelmätupakkaa mukava sauhutella. Antaa kunnon hatsit.

Ei tollasella nyt kukaan vakavalla naamalla voi väittää et pelkkää röökii vetäis!? :jahas:

Hajusta päätellen siel on kyl aina ollu jotain hedelmätupakkaa. Voi tietenki olla et broidi vetää sit muuta settii ku mä en oo paikalla :rolleyes:

On ne ihan röökin vetämiseen tarkoitettu. Saa nähdä kauankohan se pysyy meillä vitriinissä. Tuli hankittua sellainen enemmän lahjaversio. Korkeus ei paljon yli 20cm. Täytyy räpsiä kuvia kuhan kerkiää.

Joku 60cm korkea mistä lähtee pari imuletkua ei ole välttämättä erityisen esteettinen olkkarin nurkassa.

Onko molassi todella sitä mitä poltetaan? Sehän on tahmeeta mössöä? Onko siinä edes tupakkaa.

http://www.molasses4u.com/al-jawhara-master-carton-25-cartons-x-10-x-250g-packs-tabac-pr-14.html

Paketissa kylläkin varoitellaan näköjään polttamisen vaaroista.

Kyllä sillä röökiä vaan vedetään. :D

Oi hitto, vesipiippu on kyllä mahtava kapistus! On kyllä aikaa kun oon päässy viimeks polttelemaan. :(

Kyllä sillä röökiä vaan vedetään. :D

Oi hitto, vesipiippu on kyllä mahtava kapistus! On kyllä aikaa kun oon päässy viimeks polttelemaan. :(

Itse asiassa "hedelmätupakka" ei ole tupakkaa laisinkaan. Joten jos sitä polttelee niin se on periaatteessa sama vaikka käryttelisi tee-puruja.

User Name

Itse asiassa "hedelmätupakka" ei ole tupakkaa laisinkaan. Joten jos sitä polttelee niin se on periaatteessa sama vaikka käryttelisi tee-puruja.
Itse asiassa valtaosa hedelmätupakoista on ihan tupakkaa, siirapeilla maustettuna. Tupakatontakin versiota on olemassa mutta ei kuulemma ole hääviä.

Mistä sen sitten tietää onko paketissa tupakkaakin vai pelkkää molassia? Ei siitä ota selvää.

Laillisesti Suomeen tuodussa vesipiipputupakassa on normaalit varoitustekstit. Nakhlan vesipiipputupakassa on yleensä 0,5% nikotiinia ja 0,0% tervaa.

Ei sitä nyt Suomesta ostettu. Reissusta ostin Al jawhara molassia(ilmeisesti Egyptissä tehtyä). Kaippa siinä sitten on mukana myös tupakkaa, vaikka koostumuksesta sitä ei kyllä voi päätellä.

E: Onhan siinä sekin, että jos tuossa olisi nikotiinia niin tullimies voisi olla ihmeissään jos sitä kilokaupalla Suomeen kuskaisi ja pääsisi tarkastukseen. Jos ei ole nikotiinia, niin tuskin se tupakkatuotteeksi edes lasketaan.

Al Jawharassa taitaapi olla nikotiini aika samoissa märissä kuin Nakhlassakin, ihan varma en tosin ole...

Kyllä sitä muuta kannattaa ihan kunnon bongista polttaa. Tämä kyseinen vesipiippu ei ole edes hirveän mukava vehje sen muun poltteluun.

Nyt tuli testattua kunnolla.

Aika vittumaista on leikkiä hiilien kanssa. Piipussa pitäisi lisäksi olla riittävän iso paikka niille, koska muuten se on aika näpräämistä. Lisäksi vielä imettävä ilma pitäisi kulkea hiilien kautta ettei hiiliä tarvitse itse puhallella.

Itse "elämys":

No olihan se ihan jänskää mutta vähän kuin sikareidenkin poltto niin erittäin puuduttavaa pidemmän päälle. Onhan siinä tupakkamainen olemus, mutta se mömmö siinä eniten maistui. Nikotiinia on kyllä reilusti vähemmän kuin tavallisessa tupakassa, vaikka poskareita tulikin poltettua. Ei kyllä huolta että tuon kanssa jaksaisi kerran viikossa leikkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom