Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kysymys heti perään.
Mulla meinaa toi vuoden tuloraja ylittyä kohta. Sitten menee 34% verolla. Täytyy vissiin tehdä uus verokortti, nykynen on 14%, se ei varmaan nouse jos nostan vähän tulorajaa.
Kiitos vastauksista, olen saamaton vätys ja kaikkee pitäs olla tekemässä koko ajan...
Ei, kysymys heti perään.
Mulla meinaa toi vuoden tuloraja ylittyä kohta. Sitten menee 34% verolla. Täytyy vissiin tehdä uus verokortti, nykynen on 14%, se ei varmaan nouse jos nostan vähän tulorajaa.
Itse asiassa aivan varmasti se nousee ja ota huomioon, että korotettu veroprosentti koskee takautuvasti myös aikaisemmin tänävuonna maksettuja veroja. Eli "uuden" verokortin veroprosentti voi olla loppuvuodelle huomattavasti enemmän kuin tuo nykyinen 14% jotta isompien tulojen vaatima verokertymä tulisi kasaan vuoden viimeisten kuukausien aikana.
Tänään kolahti luukusta. Tuli ihan mukavasti, vähän vaan taas epäilyttää verotätien yhteenlaskutaidot :hyvä:
Koskahan kolahtaa se 1590e tilille
4.12 muistaakseni maksetaan nuota palautukset.
3539,69€ mätkyjä, ei paha, odottelin semmoista 6 tonnia. Helvetin vaikea arvioida tuloja tässä hommassa.
sori en jaksa ottaa asioista ite selvää, mutta maksetaanko palautuksille korkoa jos niitä on yli x €? entä jos tulee paljon mätkyjä, joutuuko niistä maksamaan korkoa?
kahvipöydässä oli hiljattain väittelyä aiheesta.
Vähän tarkennusta Timban viestiin. Verottajan nettisivuilta poimittua:
Jos jäännösveron määrä on alle 2 350 euroa, jäännösverolle ei peritä korkoa. Jos jäännösvero on suurempi, koron määrä on 1,0 % vuodessa. Siltä osin kuin jäännösvero ylittää 10 000 euroa, korko on kuitenkin 5,0 % vuodessa.
Kuten tässäkin ketjussa on useaan kertaan todettu, noin halpaa lainaa ei kovin helpolla saa mistään muualta. Nykyistä palautuskorkoa en äkkiseltään löytänyt, mutta 2004 ja 2005 se on ollut huimat 0,5 %.