Veroehdotus

haavevahva

Banned
Liittynyt
18.8.2002
Viestejä
606
Setä posteljooni tiputti just meikäläisen veroehdotuksen. Kyllä taas kannattaa olla opintovelallinen. Palatuksia 340€ :rock: :hyper: :worship:

Mites muilla? Tietoa/arvauksia?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
arvaus: takaisin pitäis tulla loppuvuosi meni 50% varmuuden vuoksi
 
NuuNuu sanoi:
arvaus: takaisin pitäis tulla loppuvuosi meni 50% varmuuden vuoksi


50% on jo aika kiva. Kuinka kauan kituutit? Eikös noihin palautuksiin lisätä vielä jonkin verran korkoakin? Jouluna saa sitten kinkkua...
 
Ite jouduin ekaa kertaa veroilmoituksen piiriin, tietoa tulee vasta syksyllä :itku: Saa nähdä, ihan reilusti tuli veroja makseltua useilla eri prosenteilla.
 
tuli kans toi veroehdotus eilen. 420€ MÄTKYJÄ :curs:




sylettää hiukan :wall:
 
Toiveissa ois saada jotain 500€ luokkaa takaisin, kun maksoin yliprosenteilla ja jäi vielä vuosi vajaaksi kolmella kuukaudella. Eipähän noihin silti uskalla luottaa, ei siitä pirun verottajasta ikinä tiedä.
 
Mä saan varmaan taas mätkyjä ja emäntä palautuksia. Oli noi lainavähennyshommat vähän ristissä viimevuonna. Mutta odotan kokonaisuudessaan pientä palautusta, toivottavasti ei paljon tuu paskaa niskaan...
 
Menee tosi tiukalle miten käy. No positiivisena(siis raha-asioissa) kaverina odottelen pääseväni hieman plussalle..
 
Itekin odottelen pääseväni plussan puolelle mutta saapi nähdä kuinka käy.

Kaveri kyllä sanoi toisaalta viisaasti ettei kannata maksaa liikaa veroja palautusten takia.
Sehän on korotonta lainaa valtiolle. Mieluummin tekee vaikka vähän toisinpäin eli vähemmän veroja, enemmän tuloja ja sitten hieman takaisinpäin jouluna.

Toisaalta hölmöähän se on lainata valtiolle rahaa, toisaalta vituttaa maksaa mätkyjä.
 
Kuumeisesti kirjettä vartoan...
 
lepex sanoi:
Kaveri kyllä sanoi toisaalta viisaasti ettei kannata maksaa liikaa veroja palautusten takia. Sehän on korotonta lainaa valtiolle. Mieluummin tekee vaikka vähän toisinpäin eli vähemmän veroja, enemmän tuloja ja sitten hieman takaisinpäin jouluna.
Korotonta? Minä kun olen käsittänyt niin että siitä saa paremman tuoton kuin esim tavallisista pankkitalletuksista.
 
Back
Ylös Bottom