Verkkokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr.Äks
  • Aloitettu Aloitettu
Hei en tiedä minne tämän olisin postannut, joten heitin tänne...

Eli haulla en löytänyt täältä enkä koko internetistä hyvää listaa kotimaisista tai ulkomaisista verkkokaupoista jotka myisivät kuntosalilaitteita.
Olisiko mahdollista että jonnekin osioon kasattaisiin esim jokin sticky, johon olisi listattu verkkokauppoja ja mahdollisesti kokemuksia niistä?
Samassa voisi olla hieman infoa tuohon ulkomailta tilaamiseen. Itse olen ainakin aivan pihalla kaikenlaisista mahdollisista tulli, alv yms kuluista mitä voi napsahtaa maksettavaksi.
Osaisiko joku hieman valottaa näistä ja kertoa hyviä verkkokauppoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpäs onkin hullumainen sääntö :o
Onhan useat topicit täynnä linkkejä eri nettisivustoille. Tuolla netistä poimittua osiollakin on sadoittain linkkejä.
Luulisi että tälläinen oikeasti hyödyllinenkin kokoelma joukkoon mahtuisi.

Hei en tiedä minne tämän olisin postannut, joten heitin tänne...

Eli haulla en löytänyt täältä enkä koko internetistä hyvää listaa kotimaisista tai ulkomaisista verkkokaupoista jotka myisivät kuntosalilaitteita.
Olisiko mahdollista että jonnekin osioon kasattaisiin esim jokin sticky, johon olisi listattu verkkokauppoja ja mahdollisesti kokemuksia niistä?
Samassa voisi olla hieman infoa tuohon ulkomailta tilaamiseen. Itse olen ainakin aivan pihalla kaikenlaisista mahdollisista tulli, alv yms kuluista mitä voi napsahtaa maksettavaksi.
Osaisiko joku hieman valottaa näistä ja kertoa hyviä verkkokauppoja?

Kylläpäs onkin hullumainen sääntö :o
Onhan useat topicit täynnä linkkejä eri nettisivustoille. Tuolla netistä poimittua osiollakin on sadoittain linkkejä.
Luulisi että tälläinen oikeasti hyödyllinenkin kokoelma joukkoon mahtuisi.

Sen verran on tullut hommattua kuntosalilaitteita pitkin maailmaa, ettei niitä mistään nettisivuilta kannata tilata. Pyydä, että joku kokeneempi näyttää kädestä pitäen miten vaikka se eka kontillinen Kiinasta hoidetaan niin sitten kannattaa alkaa itse säveltämään. Tulee kaikenkaikkeaan halvemmaksi ja "oppirahojen" määrä vähenee...

Sen verran on tullut hommattua kuntosalilaitteita pitkin maailmaa, ettei niitä mistään nettisivuilta kannata tilata. Pyydä, että joku kokeneempi näyttää kädestä pitäen miten vaikka se eka kontillinen Kiinasta hoidetaan niin sitten kannattaa alkaa itse säveltämään. Tulee kaikenkaikkeaan halvemmaksi ja "oppirahojen" määrä vähenee...

Varmasti näin kun oikein kaupallista kuntosalia rupeaa perustamaan, mutta tarkoitus lähinnä kotiin alakertaan jokin räkki, naruvehje ja painoja hankkia.

Varmasti näin kun oikein kaupallista kuntosalia rupeaa perustamaan, mutta tarkoitus lähinnä kotiin alakertaan jokin räkki, naruvehje ja painoja hankkia.

Siinä tapauksessa toimit ihan samoin mutta tuotat ne tavarat samassa kontissa muitten toimijoitten tavaroiden kanssa, jolloin joudut ainoastaan joustamaan aikataulussa. Jälleen laitteita ei tarvitse ostaa kuin kerran ja rahaa kuluu 40-70% vähemmän ja laitteet on todennäköisesti paremmat kuin huonommat. Käsipainosetit, niille räkit, muutamat tangot, niihin levyt, räcki/smithi ja talja viritys on jo sellainen paketti, jota ei halvalla saa mutta isollakin rahalla voi saada paskaa.

Eli ongelmaksi muodoistuisi enää jostain tuollaisen kokeneemman kaverin löytäminen ja pitäisi saada itsensä jotenkin ujutettua mukaan tilaukseen.
Saattaa olla melko haastavaa kun ei minkäänlaisia suhteita alan miehiin löydy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom