Veri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli ne vampyyrit vaan niin pirun fiksuja! harmi vaan mutta ei ne kukaan minusta miltää bodarilta näyttäny. :/

Päinvastoin. Aika kalpeita kynäniskoja jotka ei paljoa päivänvaloa sietäny :(

Eihän kukaan nyt toivottavasti oikeasti harkitse veren juomista? Varmasti löytyy parempikin vaihtoehto...hyi hitto, alkaa oksettaa ajatuskin!

Näyttäkää mulle yksiki joka tykkää veren mausta niin näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän.

Noei, yhdyn EAW:in kommenttiin.

Joo imekää ittenne kuiviin..kyllä puntti kulukee.:rock:

Verestä tulisi karu hyytelö, litra verta ja liivatetta sen verran että hyytyy kakuksi:hyper:

Muistu mieleen, kun yhden kaverin kanssa pidettiin harkkoja junnuille. Se oli niille menny sanomaan, ett toi toinen on ihan stanan kova jätkä ja se vetää joka aamu litran verta suoraan PÄÄHÄN :hyvä: Kun ite käppäilin saliin, niin ihmettelin ett mitä hittoa ne kaikki mua kattelee. No se selvis sit jälkeenpäin. :D

Veriletut menee puolukkasurvoksen/hillon kanssa, vaikka en niitäkään oo vuosiin syöny.

Miksei sitä voisi vertakin syödä jos lihaa ja sisälmyksiäkin syödään?

Tottakai sitä voi syödä ja syödäänkin, eri asia on jos ihmiset todella rupee tekemään siitä pirtelöitä ja juomaan suoraan pullosta. :urjo:

edit: noin niinku esim. jos joku surauttelis vaikka raaoista munuaisista tehosekottimella pirtelön..

Tuli tässä mieleen, että pyydä kaverias vetämään turpaan nenän kohille ja otappa purkkiin talteen vertas. Tällä tavoin saat helposti sitä?

mietin täs et tän threadin vois vaik modet poistaa ku ei kukaan vissii veren juomista vakavasti harkitse. ja tää tuntuu menevän aika reilusti:offtopic:... Eli modet hommiin kun kerkeette.

mietin täs et tän threadin vois vaik modet poistaa ku ei kukaan vissii veren juomista vakavasti harkitse. ja tää tuntuu menevän aika reilusti:offtopic:... Eli modet hommiin kun kerkeette.

No kai tässä voi keskustella myös veren käyttämisestä raaka-aineena ruoanlaitossa?:rolleyes:

Anyhow... Tein ite tossa pari päivää sitte verilättyjä ihan itse. Ostin kaupasta 0,5l pakasteverta (6e) ja sit sulatin ja sekaan ruis- ja ohrajauhoja, wichyä, munia, rypsäriä... sen sellasta. Hyvää tuli! Puolukkahillon kans popsein. Suosittelen! :thumbs:

No kai tässä voi keskustella myös veren käyttämisestä raaka-aineena ruoanlaitossa?:rolleyes:

Anyhow... Tein ite tossa pari päivää sitte verilättyjä ihan itse. Ostin kaupasta 0,5l pakasteverta (6e) ja sit sulatin ja sekaan ruis- ja ohrajauhoja, wichyä, munia, rypsäriä... sen sellasta. Hyvää tuli! Puolukkahillon kans popsein. Suosittelen! :thumbs:

joo tottakai, meinasin vaan kun suurin osa viesteistä on jotain :offtopic: juttua...

Ei ole vielä tullut vastaan salilla tyyppejä, jotka vetää veripalkkaria, tai sit ne on vaan kaikki onnistuneet kätkemään sen niihin tummamuovisiin juomapulloihinsa, mokomat veijarit. Ei vaan, eihän tuo veren käyttäminen ravintona ole periaatteessa sen kummallisempaa kuin lihankaan. Veri on vaan meidän kulttuurissa sen verran stigmatisoitunut aine, että ajatus sen ylenpalttisesta nauttimisesta pistää helposti yököttämään, itse en ole tässä mikään poikkeus. Asia on eri tavoin monessa kulttuurissa, joista tässä threadissa onkin esimerkkejä.

Jos vakavasti puhutaan, niin tuo 6e reilusta sadasta grammasta proteiinia ei ole mikään riistohinta. Saahan sitä toki edullisemminkin eri muodoissa. Mutta kyllähän veriletut mukavaa vaihtelua ruokavalioon tuo, jos niistä tykkää :)

Suositut

Back
Ylös Bottom