Verenpurkautumiako?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

SSS

Ikä
46
Tämä ei varsinaisesti ole kysymys vaan pikimminkin kysely että kuinka monelle tällaista on tullut?
Treenasin tossa maanantaina jalat ja prässissä sai ähkiä oikein kunnolla, megasuper rutistus maksimipainoilla ja sarjan jälkeen oksetti ja tähdet vilkkuivat näkökentässä.
Ok, ei sinä mitään, ihan normaalia kovan sarjan jälkeen mutta kun pukuhuoneessa otin paidan pois niin huomasin olkapäiden, selän ja kaulan olevan täynnä pieniä punaisia pisteitä, ikäänkuin mustelmia ja/tai verenpurkautumia. No nää pisteet sitten pysyivät nelisen päivää siellä kunnes poistuivat yhtä salamyhkäisesti kuin olivat tulleetkin.

Onko muille tullut tällaista?
Ja todella outoa että olen kuitenkin treenannut samalla intensiteetillä jo viitisen vuotta eikä tällaisia ole aikaisemmin tullut.

Itellä joskus sama juttu oikein kovan prässitreenin jälkeen.

Muistaakseni oon jostain likenu et se johtuu pintaverisuonten "falskaamisesta", ne päästää jotenkin läpi?

Ei kuulemma ole vaarallista.

Mulla tuli noita kanssa, mutta syyksi paljastuikin ensin syyttämäni prässin sijasta pohjelaite jossa seistään ja tuet tulevat olkapäille. Aloin tekemään laitetta yhdellä jalalla ja vaiva hävisi (painot n 5-6x pienemmät kuin kahdella jalalla tehtynä).

Originally posted by meitsi
Mulla tuli noita kanssa, mutta syyksi paljastuikin ensin syyttämäni prässin sijasta pohjelaite jossa seistään ja tuet tulevat olkapäille. Aloin tekemään laitetta yhdellä jalalla ja vaiva hävisi (painot n 5-6x pienemmät kuin kahdella jalalla tehtynä).

Täsmälleen sama juttu. Viimeksi eilen pohjekoneen jälkeen niitä taas ilmestyi. Täytyypä kokeilla yhdellä jalalla.

Saipahan siihenkin taas selvennyksen.

Kyllä myös kova mave saa aikaan mahtavaa jälkeä...täpliä on naamassa asti, nam nam!
Oletteko muuten koskaan saaneet verisuonen posahtamaan silmästä kyykkyreenissä...tulee dracula silmä...uulalaa :mad2:

Mulla tulee mavesta kaulaan ja kovien penkkipäivien jälkeen (siis lähes aina) silmänalukset on kun olis turpaan saanu:evil:

Itselläni tulee kans niskaan,kyykkytreenin jälkeen.
Niska näyttää aivan kuin olisi kissa raapinut.

Itselläni kädet menee ihan täplille usesti. Joskus kun jääkiekkoa pelasin niin saatananmoisen lämimisen seurauksena kädet ihan täplikkäät. Se meni kyllä ohi, mutta nyt tuossa yhtenä päivänä salilla tein leukoja aika paljon jonka jälkeen aloin dippaamaan sitten näyttämään kaverille miten dippi suoritetaan. No meni muutama sekunti kun kädet olikin sitten aika ehtan näköiset:)

Mavessa joskus silmästä verisuoni poksahti..tuli sellanen fiilis et ainaki melkee kaikkesa antanu, kyseessä oli lyhyt sarja, kakkonen muistaakseni... :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mullakin tulee viiruja olkapäihin tiettyjen liikkeiden jälkeen. painoja on sen verran, että ne painaa ihon ns. rikki.
Pari päivää niin ne ovat sitten kadonneet...:confused:

Kyllähän noita pieniä verenpurkautumia on melkein joka treenin jälkeen. Kerran on mennyt silmästä verisuoni poikki hauistreenin yhteydessä :evil:

hack

itselläni huomasin hackissa saman ja totesin että t-paidan saumat ne siellä oli painaneet. sehän on vaan hienoo :)

Painiessahan noita tulee yleensä sinne sun tänne ympäri kehoa. Näyttävät vähän ikäviltä mutta lähtevät parissa päivässä onneksi poiskin.

Kyllä nuo varmaan (hetkellisesti) suuren paineen vuoksi syntyvät.
Maastaveto tuo mulle poskiin asti punasia pilkkuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom