Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ville1Suuri sanoi:Minkäs takia lekuri mulle sano,että uidessa verenpaine kait laski liikaa,siks pyörrytti.Aika ristiriitasta tietoa ylläolevan kanssa.Onkos palstalla asiantuntijaa kommentoimaan tätä?
Akikonomu sanoi:... äijäköriläät lähtevät suota kuokkimaan tms. ja kuolla kupsahtavat jonkin kannon kanssa painiessaan - eli ponnistuksen aiheuttama paineen nousu posauttaa heikoimman lenkin treenaamattomasta elimistöstä?
Nyt on kyykytetty ennen kyykkyjä 140/84 syke 78 jälkeen 157/88 syke 96.esa67 sanoi:no pistiko laakari kyykkailemaan, ja mittas uudestaan ? Kuinka korkealle nousee rasituksessa ?
Mittasko molemmista kasista ?
Mulla toi rannemittari toimii taas toisinpäin. Alapaine nousee yhtä korkeaksi, kuin yläpaine. Eli mulla ainakin toi yläpaine on ollut suurinpiirtein samoissa olkavarsimittarin kanssa, mutta alapaine on huidellu ihan omissa svääreissään. Taitaa noi mittaritkin olla yksilöitäPentele sanoi:Varsinkin rannemittari voi joillain merkillisesti nostaa yläpaineet jopa 200:aan. Ne olkavarresta mittaavat mittarit ovat yleensä luotettavampia. Betasalpaajillakin on haittoja, kuten muillakin verenpainelääkkeillä, eikä kannata lähteä lääkäriin niitä kinuamaan, kun jokaiselle pitää ihan erikseen löytää se sopiva lääke.
sydäninfarkti kai tuossa olis kyseessä. Treenauksella ja tekniikoilla tuskin mitään merkitystä.
Oon muutamana aamuna mitannut nyt paineet ja ekaks voi olla jopa 160-170/80, heti perään uudestaan niin laskee 130/80, eli miks laskee? Testi kestää n.30sek.ja painan heti uudestaan niin tulos laskee aina toisella mittauksella.?!
EDITTIÄ: jos verenpaine on koholla,varsinkin alapaine, suosittelisin itse beetasalpaajia. Ei pitäis olla sivuvaikutuksia, eli tavallaan terveellisiä.Tasaa sydämen sykettä,laskee kohonnutta verenpainetta jne...