Originally posted by fullpower
Onhan se venyttely kuitenkin omalla tavalla osa treeniä.
Tää on fakta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fullpower
Onhan se venyttely kuitenkin omalla tavalla osa treeniä.
Originally posted by iwabee
Nyt on aivan pakko kysyä, miten selkälihakset venytetään? Ojentajasta ja hauiksestakaan en ole aivan varmaa...
Originally posted by sandman83
Ja onko kannattavaa heti treenin jälkeen venytellä vai kannattaako odotella tunti pari treenin jälkeen ennenkun alan venytellä?
Originally posted by AG+
Joo Hesarihan tosta ainakin uutisoi että british medical journalissa oli julkaistu yhteenveto 5 eri tutkimuksesta jotka osoittivat että venyttely ei ehkäise kipuja urheilua seuraavina päivinä ja loukkaantumisesta sanottiin että siitä ei saatu todistusaineistoa suuntaan eikä toiseen mutta tämä ei muistaakseni ollut tutkimuksissa pääsijalla.
Originally posted by Taika-Jim
Muistan jostain joskus lukeneeni, että jos venyttelee pitkiä
(n.30-40s) venytyksiä lihaksille joita ei ole treenannut päivän aikana niin ks. lihakset pienenevät.
(n.30-40s) venytyksiä lihaksille joita ei ole treenannut päivän aikana niin ks. lihakset pienenevät. Onko tolla mitään perää.
Itse olen ainakin huomannut,että jos tota harrastaa niin on se venytetty lihas aivan vitun jäykkä ja arka seuraavana päivänä.
Originally posted by Raven
Näin olen lukenut ja myös thai-nyrkkeily valmentajani sanoi samaa.
(n.30-40s) venytyksiä lihaksille joita ei ole treenannut päivän aikana niin ks. lihakset pienenevät. Onko tolla mitään perää.
Itse olen ainakin huomannut,että jos tota harrastaa niin on se venytetty lihas aivan vitun jäykkä ja arka seuraavana päivänä.