Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Konsta
Lihakset, jotka ovat joskus revähtäneet, niin voi ja pitääkin venyttää/venytellä, koska revähtymän jäljiltä lihakseen on jäänyt arpikudosta mikä lyhentää lihaksen lepopituuttaa venyttämättömänä.
Originally posted by vauhti
.
Venyttely voimatreenissä? Ainakin olen ymmärtänyt ettei sen tarvitse olla mitenkään erilaisempaa kuin muutenkaan.
Oliko revähdyksesi jälkeen pitkään sellaisia paikallisia kipuja? Jotka eivät varsinaisesti haitanneet, mutta eivät olleet erityisen miellyttäviäkään. Jos viitsit, niin kuvailepa hieman oireitasi ja kerro missä olkapääsi meni?Originally posted by vauhti
Mulla revähti olkapää 3 kuukautta sitten.
Venyttelemään rupesin 2 viikkoa revähdyksen jälkeen ja venyttelin todella kevyesti. En ainakaan suosittele mitään kovin voimakkaita venytyksiä revähdyksen jälkeen.
Venyttely voimatreenissä? Ainakin olen ymmärtänyt ettei sen tarvitse olla mitenkään erilaisempaa kuin muutenkaan.
Originally posted by osku
Eli heti treenin jälkeen 15 sek/treenattu lihas?
Originally posted by turre101
Ei. Treenin jälkeen ei venytellä välttämättä kannata, lämmin lihas helposti revähtää tai muuten kipeytyy rajummassa venytyksessä ja muutenkaan ei oikein palvele tarkoitustaan.
Originally posted by esko
Venyttelyn voi ottaa omana treeninä pari kertaa viikossa välipäivinä. Lämmittelyt ja koko kehon venyttely vie vajaan tunnin. kannattaa pitää yli 1min venytystä.