Venäl. penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHJ81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kellään kokemuksia Bodaus-lehdessä olleesta ohjelmasta (5- tai 6-viikon mittaisesta)? Itse aloitin puolitoista viikkoa sitten maanantaina 5 viikon ohjelman. Pistän sitten raporttia loppuvaiheessa, että mihin suuntaan kehitys on mennyt.
PS. Kaverilla penkki ohjelman ansiosta 107,5kg -> 120kg
eli aika hyvä parannus. Nää painot on vielä tämmösiä :o, mutta etiäpäin mennään...

millainen ohjelma on?

Ne on semmosia, että penkataan 5-6 penkkiä viikossa ja apuliikeinä paljon ojentajia. No ainakin jotain siihen suuntaan. En nyt löytäny tota muutama kuukausi sitten ilmestynyttä bodauslehteä. Siinä oli saken 2 osainen juttu niitten ryssien treeneistä.

ma PP 5x5x70%
ojentajat 3x8
ke kapea PP 4x4x75%
vinopenkki 3x5
pe PP 5x3x80%
ojentajat 5x10
la PP eri leveyksillä 2x8x50%
dippi 2x10

tuossa siis eka viikko(ks. BODAUS 7/'01 s.78). Kokonaisuudessan kestää 5 viikkoa. Ja kyllä sitä kerkiää palautua. Itellä toinen viikko menossa. Eka viikon maanantaina hakkasin säkkiä pitkästä aikaa, josta rinta ärty prkleen kipeäksi -> keskiviikon vinopenkki oli tuskaista repimistä ja samoin vielä perjantain penkki. Siis huono palautuminen johtui säkistä.

Originally posted by JHJ81
Siis huono palautuminen johtui säkistä.
Juuri näin!! LOL!! koitas ens viikolla olla hakkaamatta sitä säkkiä - varmasti palaudut paremmin..muuuaaahahah! :D

ma PP 5x5x70%
ojentajat 3x8
ke kapea PP 4x4x75%
vinopenkki 3x5
pe PP 5x3x80%
ojentajat 5x10
la PP eri leveyksillä 2x8x50%
dippi 2x10

tuossa siis eka viikko(ks. BODAUS 7/'01 s.78). Kokonaisuudessan kestää 5 viikkoa. Ja kyllä sitä kerkiää palautua. Itellä toinen viikko menossa. Eka viikon maanantaina hakkasin säkkiä pitkästä aikaa, josta rinta ärty prkleen kipeäksi -> keskiviikon vinopenkki oli tuskaista repimistä ja samoin vielä perjantain penkki. Siis huono palautuminen johtui säkistä.

On iteki huomannut saman asian. Mulla toi säkin hakkaaminen rasittaa olkapäitä pirusti.

Ööööh just?!?
Tuskin noin hullulla ohjelmalla pitkälle päästään. On tietysti totta, että palautuminen on yksilöllistä ja joku voi vetää 3 kertaa penkkiä viikossa, kun toinen ei pysty siihen kuin kerran. Jos tuota ohjelmaa tarkastelee, niin missä kohtaa se kultainen sääntö 30% 30% 30% 10% tulee ilmi. Eli treeni, ravinto, lepo, yksilö. Hä???? Kysyn vaan??
Ton mukaan menee näin treeni 90% jne jne jne.
Tulevaisuudessa tulet huomaamaan, että mitä isommat raudat sen kauemmin kestää palautua.;)

----------------------------------------------------------------------------------
"Potki sitä säkkiä välillä, niin ei tarvii enää kyykätä";)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvähän se on vittuilla kun ei ole kokemusta! mulla parani penkki 15kiloa ton venäläisen ohjelman ansiosta. Se ei tosin ollut tuo saken "tekemä" , vaan oikea venäläinen(vielä kovempi). Esim. maanantaina 5x3x80% , keskiviikkona kovin sarja "vain" 2x2x80%(Kevyemmillä paljon sarjoja) ja perjantaina 5x2x80%...Ja kehitys tapahtui natuna ja penkkipaidankin olin hommannut jo aikoja sitten.

Täytyy tosin korostaa ettei em. kaltainen ohjelma sovellu raskaiden sarjojen mörssäreille(100 ja ylöspäin) , ainoastaan kevyiden ja keskisarjojen nostajille!

Originally posted by onion
Venäläinen jalkatreeni: yheksäntoista kertaa viikossa hyppynarulla 450 toiston ripaska ohjelma teepussi suussa.:)

Heh , melkein!:) MA ja PE kyykky ja KE veto , prosentit hieman pienemmät(onneksi!)....

Lol

Originally posted by fish

LOLLOL :D :D *pyyhkii kyyneliä silmäkulmista*
Voiko sen enää paremmin sanoa?

Hyvä että naurattaa, mutta ennenkään ei ole 5x5x70% sarjat tuntunu seuraavana päivänä missään. Tiedä häntä, jos sinä käsität säkin hakkaamisella jotain hellää taputtelua... Kunnon säkin hakkuut varmasti pistää paikat kipeiksi. Varsinkin, jos sitä ei ole tehnyt pitkään aikaan.
Originally posted by Mr.x

On iteki huomannut saman asian. Mulla toi säkin hakkaaminen rasittaa olkapäitä pirusti.

Re: Lol

Hyvä että naurattaa

Minä nauroin kyllä Mtmm:n kommentille enkä sinulle. Kuten varmaan voit sloganistani tuosta alta todeta (viittaan kohtaan "ohut", ettei jää epäselväksi), en minä naura täällä kenenkään treeneille, oli se sitten vaikka Ukrainalaista päälläseisontaa.

Re: Lol

Hyvä että naurattaa, mutta ennenkään ei ole 5x5x70% sarjat tuntunu seuraavana päivänä missään. Tiedä häntä, jos sinä käsität säkin hakkaamisella jotain hellää taputtelua... Kunnon säkin hakkuut varmasti pistää paikat kipeiksi. Varsinkin, jos sitä ei ole tehnyt pitkään aikaan.
Ei toi mun teksti ollut vittuilua, vaan kyllä ihan oikeesti olkapäät rasittuu nyrkkeillessä.

mä jaksoin tota ohjelmaa puolitoista viikkoo, sit alko tympimään... piti korottaa niitä painoja vähän ja sittenkin oli aika kevyttä. mä keksin siis ite painot mainitun toistomäärän mukaan ja unohdin prosentit. ei sovi mulle toi ohjelma, johtuu varmaan siitä et mä nostan niin perkeleen vähän...

Re: Re: Lol

Originally posted by Mr.x

Ei toi mun teksti ollut vittuilua, vaan kyllä ihan oikeesti olkapäät rasittuu nyrkkeillessä.

En ottanutkaan sitä vittuiluna, vaan pistin quoten vahvistamaan minun näkemyksiäni, koska olet huomannut saman säkkitreenistä.
Painoja voisi jo hieman lisätä, mutta se taitaa olla nopein tie ylikuntoon. Pidättäydyn kuitenkin ohjelman ajan (50-)70-80 prosenteissa, niin nähdään miten ohjelma toimii. Ehkä tämä ohjelma ei toimi 2-3 sadan penkkaajille, mutta minulle siitä voi olla apua.

Yhteenveto:

Elä sit hakkaa sitä perkeleen säkkiä jos et palaudu. Vai kuuluuko se säkin pieksäminenkin siihen venäläiseen ohjelmaan...?

Kaverilla penkki ohjelman ansiosta 107,5kg -> 120kg
Kauankos frendis tota ohjelmaa käytti et nous ton verran, entä kauanko oli frendill ennestään treenii takana, oon nimittäin ite vaan 110 miehii niin jos vaik itelki lähtis sit tolla se 120...

Back
Ylös Bottom