Venäläiset rosmot on maailman vahvimpia

Ei se varmaan hirveän vanha ole, muistaakseni se joskus viime vuonna pyöri foorumeilla.
Mä oon mielestäni nähny tuon saman pätkän vähintään 5 vuotta sitten, voi olla 10 vuottakin. Tai sitten se oli vastaava, mutta mun mielestä kyse ei oo mistään uudesta pätkästä. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon mielestäni nähny tuon saman pätkän vähintään 5 vuotta sitten, voi olla 10 vuottakin. Tai sitten se oli vastaava, mutta mun mielestä kyse ei oo mistään uudesta pätkästä. :david:
Tjoo, no se on toki voinut sitten vain siirtyä myöhemmin tuonne juutuubiin, joka on vasta pari vuotta vanha keksintö.

Kuinkahan monta kymmentä alokasta tuolla ryssien intissä vuosittain kuolikaan? Taisi olla melko hurja luku. Faijalla oli yhdellä työmatkalla eräs venäläinen äijä duunikaverina/oppaana, joka oli ostanut oman poikansa muutamalla tuhannella eurolla ulos armeijasta. Eli aika karua meininkiä käsittääkseni, kun upseereita pitää voidella armeijan välttämiseksi.

Ja vielä jotkut paskahousut jaksavat täällä vinettää, kuinka armeija hajottaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_federaation_asevoimat

Miettikääs jos nyt Russia hyökkäis suomeen. Niil ois tuhat kertaa kovemmat sotilaat ku meillä.

Miettikääs jos nyt Russia hyökkäis suomeen. Niil ois tuhat kertaa kovemmat sotilaat ku meillä.

Tuskinpa tuo pieksäminen kenestäkään tekee kovempaa sotilasta. Siellä se intti kestää 2v, joten siinä ehtii muutaman jutun opettaa enemmän kun esim. meillä. Ehkä ne ois semmosia ku hakatut koiranpennut. Vähä ku ärähtäis isompaan ääneen ja heristäis nyrkkiä nii luikkisivat karkuun ;)

Yritänpä palata aiheeseen..

Kyllähän Venäjällä on pitkät perinteet noiden voimailu- ja vahvamieslajien saralla. Juuri nuo kahvakuulatyyppiset "vanhan liiton" treenimetodit on siellä vieläki täysin voimissaan eikä paljo hifistellä rahkalla ja arginiinilla :) Myös yleisesti tuo yhteiskunta on "brutaalimpi" ku monessa muussa maassa, esim. miliisin ja armeijan toiminta. Eipähän tuo Venäjän armeija ole ikinä tuhlannut aikaansa neuvotteluihin kun esim. tsetseenisissit on kaapannu teattereita tai kouluja.

Ei siis mielestäni ole mikään ihme, että siellä rosvotki on melko karskia porukkaa.

Kuinkahan monta kymmentä alokasta tuolla ryssien intissä vuosittain kuolikaan? Taisi olla melko hurja luku. Faijalla oli yhdellä työmatkalla eräs venäläinen äijä duunikaverina/oppaana, joka oli ostanut oman poikansa muutamalla tuhannella eurolla ulos armeijasta. Eli aika karua meininkiä käsittääkseni, kun upseereita pitää voidella armeijan välttämiseksi.

Ja vielä jotkut paskahousut jaksavat täällä vinettää, kuinka armeija hajottaa.

Muistaakseni ryssien armeijassa 20 rossaa varusmiehistä kuoli. Näin rauhan aikana siis.

Jotenkin tuntuu, että tuo 0,5 promillea rauhan aikanakin on hiukkasen alakanttiin. On se meinaan täysin järjetöntä touhua siellä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom