venäläinen penkkiohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimi--
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raskas on tosiaan, mulla ei ainakaa toiminu yhtään ku kokeilin pari vuotta sitten. Tais käydä jopa niin että maksimi laski ohjelman takia (ylirasitus). Miken 2x6 systeemi sitten taas on toiminu kuin unelma itsellä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olenko mä tyhmä vai ylimielinen kun tuo laskurin antama ryssäohjelma ei näytä vaikeelta toteuttaa? :O

Tai no paitsi noi pari vikaa viikkoa...

maksimini on 110 joten tuo sivu neuvoo tehtävän suurimman osan 88 kilolla, ja se on kyllä minusta itselleni aika kevyttä. :D

Kysyn nyt myös tässä yhteydessä, että jos tuon ohjelman suorittaisin niin kannattaisko/voiko/pystyykö samaan aikaan tekemään esim jollain muulla laitteella/tekniikalla rintalihaksia n. 10 toiston sarjoilla? vai viekö tuo kaikki mehut tisseistä?

Olenko mä tyhmä vai ylimielinen kun tuo laskurin antama ryssäohjelma ei näytä vaikeelta toteuttaa? :O

Tai no paitsi noi pari vikaa viikkoa...

maksimini on 110 joten tuo sivu neuvoo tehtävän suurimman osan 88 kilolla, ja se on kyllä minusta itselleni aika kevyttä. :D

Kysyn nyt myös tässä yhteydessä, että jos tuon ohjelman suorittaisin niin kannattaisko/voiko/pystyykö samaan aikaan tekemään esim jollain muulla laitteella/tekniikalla rintalihaksia n. 10 toiston sarjoilla? vai viekö tuo kaikki mehut tisseistä?

Itse en ainakaan mitään punnerrusliikkeitä enää tuohon päälle ottaisi, jos 3 kertaa viikossa penkkaisin.

onko näillä ohjelmilla ikinä kukaan kokeneempi reenaaja saanut mitään aikaan? minusta nuo on aika mahdottomia viedä läpi jos on pitkään reenannu. laittakaa kokemuksia jos olette onnistuneet. siis te jotka ette ole aloittelijoita ja jotka ette ole aineiden kanssa tehneet tuota ohjelmaa/ohjelmia läpi:)

onko näillä ohjelmilla ikinä kukaan kokeneempi reenaaja saanut mitään aikaan? minusta nuo on aika mahdottomia viedä läpi jos on pitkään reenannu. laittakaa kokemuksia jos olette onnistuneet. siis te jotka ette ole aloittelijoita ja jotka ette ole aineiden kanssa tehneet tuota ohjelmaa/ohjelmia läpi:)

Mulla lähtee tää ohjelma ensviikolla käyntiin. Isoveli teki läpi hyvin tuloksin. 165 oli maksimi aloittaessa, 175 tuli lopettaessa, eikä ollu 180 hirveen kaukana. Suuri merkitys oli varmasti silläkin, et kalorit oli niin paljon plussalla. Painoa hänelle tuli 4 kiloa lisää ton aikana...:)

e: en tiiä sit yhtään, et saiko menemään ohjelman läpi noilla sarjoilla ja toistoilla, mut maksimi ainakin nousi! :D

Mun tavotteet olis nostaa noin +- nollakaloreilla 10 kiloa maksimia. Eli n.140-145 kilosta tonne 150-155kg:aan!

Tuon saman nostatuksen jos tekee kaksi kertaa pidemmässä ajassa ja vähän modattuna, niin ei ole enää mahdoton urakka kokoneemmallekkaan.

Viikossa 2 penkkitreeniä. Tässä merkattuna vain se raskaampi. Kevyempänä aina esim. se 6*2*80 tai jotain muuta nopeustreeniä.

Viikko1: 6*2*80
Viikko2: 6*3*80
Viikko3: 6*4*80
Viikko4: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko5: 6*5*80
Viikko6: 6*6*80
Viikko7: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko8: 5*3*85
Viikko9: 4*2*90
Viikko10: 6*2*80 (kevennetty viikko)
Viikko11: 3*1*95
Viikko12: 1*100 (entinen max, pitäisi liikkua kevyesti)
Viikko13: Maksimitesti

jeps. ajattelin vaan ku aika moni voimanostajakin junnaa vuosikaudet samassa tuloksessa juuri penkin osalta. sen takia en oikein usko näihin ohjelmiin. jos se tuloksen nostaminen olisi noin helppoa paukkuisi ennätykset rikki tuon tuosta. se on kuitenkin hienoa että se joillakin toimii....

Ajattelin vähän koittavani ohjelmaa, mutta en sit tiiä miten tuo maksimi nousisi näin alottelijalla tuola ohjelmalla.
Kun ihan 3x8 tyylillä ja 2-3 kertaa viikkoon tehdyllä reenillä oon jo saanu alle 2kk:ssa (eli noin tuon ohjelman 6vk, tarkkaa aikaa ei oo) yli 10kg maksimiin lisää. Jostain alle 60 kun lähin niin 10-15% tuo lisäys on nopeasti mietittynä.

Ehkä testaan vasta kun kehitys tuntuu hidastuvan. :D

mulla on toi kokeilussa, maksimi oli laskenut hieman ja aloittaessa oli tasan 100kg.
viime treeni oli 5x5 85% ja se ainakin tuli vielä. sen sijaan toi edellinen kovempi eli 6x6 80% viimeisen sarjan viimeinen toisto hyyty, oli kyllä olokin sellanen että olis voinut ennemmin nukkua himassa töiden jälkeen. saa nähdä miten käy ton 4x4 90% kanssa.

Kokeilin ohjelmaa ja tuli stoppi siihe ku ei enää kyennyt tekemään 4x4viimoista sarjaa loppuun. Liian yliarvostettu ohjelma. Joillakin toimii, itselläni ei ainakaan toiminut.:curs: :down:

Kokeneet mielipiteitä ?

Kokeilin ohjelmaa ja tuli stoppi siihe ku ei enää kyennyt tekemään 4x4viimoista sarjaa loppuun. Liian yliarvostettu ohjelma. Joillakin toimii, itselläni ei ainakaan toiminut.

Kokeneet mielipiteitä ?

No oha se se jokainen tyyli yliarvostettu ja ei toimi jos luovuttaa... ite tein ton +85 maksimeilla. esim 4x4 90% sarja ei menny läheskää ja 6x6 80% vielä vähempi... aina teki sen mikä jakso ja pakkotoistoilla lopu (vaikka täällä moni on puhunutki että pakkotoistot tekee hallaa maksimeille) no mutta sitten kuuden viikon jälkee ponnahti 100kg ylös pienellä hikipisaralla ihan puhtaasti. toimi helvetin hyvin. sen jälkee jatko reenaamista normaalisti nii kestävyys kasvo hyvin mutta maksimit junnas vähä aikaa.

Back
Ylös Bottom