Veikkausvoitot (onko osunut kohdalle?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
Kuulin tossa just, että tuttu oli saanut monivedossa 1700 euroa.. Mukava summa :thumbs:

Itse en ole ikinä saanut mitään suurempaa voittoa, 300 mummonmarkkaa taitaa olla suurin. Kyllä se joskus osuu...

Mitenkäs muut pakkislaiset, onko tullut ikinä suuria voittoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markka aikaan 1000mk ja 1900 olivat suurimpia voittoja. Nyt muutaman kerran 200€ ja 250€. Mutta jos jotain seurantaa pitäisin niin koko tilanteesta niin häviöllä suuresti. Yleensä viikolla pelaan tosi harvoin, mutta lauantaisin sijoitan lottoon,kenoon,vakioon ja v75 noin 15-20€ väliltä ja noin omat aina saan takaisin. Viikolla pelaamiset ovat yleensä niin spontaaneja, kun työpaikalla on veikkauskone. Jotain monivetoa esim.pikapelinä tai joku keno rivi.

Isä-ukko voitti 30000mk ja hukkasi lapun kännipäissä joskus 7vuotta takaperin :curs:

Tämä on tosi juttu :itku:

Markka-aikaan sain ehkä kerran-pari kuussa jonkun 400-700mk voiton. Toki pelattuakin tuli aika paljon. Nykyään olen pelaamista aika lailla vähentänyt ja alkavat rahahuolet painaa... ;)
Nykyään tulee hassut n.20-50 euroa kuussa, pelaan ehkä 20-30 euroa kuukaudessa.
Suurin voitto, mikä on sattunut kohdalle, oli hitusen vajaa 500 euroa vakiosta.

Pari 50 euron voittoa on tullut Kenossa, eipä juuri muuta. Isäukko tosin voitti joulun alla 50 000 euroa Kenossa. Oli ihan mukava joulu... :D

15-16 e tulee omissa peleissä 2,-3* viikossa sitten kimpat osuu joskus,veikkausasiamies kun olen niin niit tulee aika usein.
tässä viikolla keljutti tekasin monarin minkä hinnaksi olis tullu 125e,menin sit mitätöimään sen lapun ja sillä olis voittanu 1800e :curs:

joskus 12-vuotiaana ostettiin kaverin kanssa ässä-arpa ja ristinolla pelistä saatiin 5000markkaa.. oli iso raha sillon, vakiosta olen kanssa voittanu 215euroa..

tabe sanoi:
taas tuli kenosta rahhaa että mätkähti n.1 egu!

toi on tuttua.. :D

nyt on pari kertaa tullut ihan peräkkäin, että kymppikenossa ei ole yhtään oikein... Ihan kiva, että silläkin voittaa!

osama airlines sanoi:
Isä-ukko voitti 30000mk ja hukkasi lapun kännipäissä joskus 7vuotta takaperin :curs:

Tämä on tosi juttu :itku:

Ei jumalauta minua vituttaisi senverran että tekisin kerralla raittiuslupauksen. Uskomattoman huono mäihä varmaan kaduttaa vieläkin.

Net Virgin sanoi:
Viime viikolla 9.30 € lotosta. Tilasin heti mersun. :lol2:

sama lottovoitto tuli minullekkin ja tämän lisäksi tuli vielä kenovoitto (3eekua).. minun pitää tilata vähän hienompi mersu ;)

Sinpusher sanoi:
Isäukko tosin voitti joulun alla 50 000 euroa Kenossa.

mahtavaa! joillakin on tsäkää!

Veli on voittanut Norjan tai Ruotsin vakiosta ~50 000kr ja monesti Ruotsin vakiosta jotain ~10 000kr

Veljen kaveri sitten nyt vasta sai monivedon oikein 2e*37 000 :eek:

Paras voitto lotossa 6 oikein, joka antoi silloin n. 6000 mk.

Melkein oli tiukat hetket kun tarkistin ko. lappua tiistai iltana teksti-tv:stä. Kyseisen viikon päävoitto oli näitä top 10 summia eli joku 18 mmk. Kun numeroita tarkistin vasemmalta oikealle ja 10 rivin kupongissa yhdessä rivissä oli 6 ensimmäistä oikein niin alkoi jo pikkusen jännittämään...

(homman pilasi kyllä vähän se, että olin lukenut lööpeistä jo aikaisemmin, että voitto ei osunut Espooseen, mutta kuitenkin...)

PS. se viimeinen numero ei muuten heittänyt kuin yhdellä :itku:

Paras on ollut 4 oikein lotossa, ja loput numerot yhden päässä oikeista- eli siis lähes 7 oikein :D . En muista paljonko sillä sai.
Joka viikko oon tehny reilun ajan vuoden loton; 4 riviä ja toinen jokeri- mitään en oo viimeseen vuoteen voittanu. Sama juttu on ässäarvoissa ym.- joskus saan arvan hinnan takaisin, jolla tietenkin ostan uuden arvan enkä saa mitään. Huonoa tuuria :wall:

Oon tehnyt aina yhden rivin lottoa 10 viikon kestona 10 viikon välein. Kohta on ollut putkeen pari vuotta ja oon 4 euroo voitolla koko hommasta. :kippis1:

Äijä voitti 150 000 mk monivedosta ja jotain pienempiäkin voittoja. Tosin pelasi yhteensä 300 000 mk, mutta puolen vuoden innostuksen tulos oli lähes +- 0.

RiQ sanoi:
Paras voitto lotossa 6 oikein, joka antoi silloin n. 6000 mk.

Melkein oli tiukat hetket kun tarkistin ko. lappua tiistai iltana teksti-tv:stä. Kyseisen viikon päävoitto oli näitä top 10 summia eli joku 18 mmk. Kun numeroita tarkistin vasemmalta oikealle ja 10 rivin kupongissa yhdessä rivissä oli 6 ensimmäistä oikein niin alkoi jo pikkusen jännittämään...
:

Voi ääs. Mahtoi v****taa lahjakkaasti? Ootko vielä lotonnut ton jälkeen? Taitaa olla aika mahdotonta päästä noin lähelle enää.
Itellä on ollut Lotossa parhaimmillaan 5 oikein, jolla sai huimat 250 mk.
Onhan siinä se lohtu, et vaikka ei voittoa tule niin pelattujen rahojen pitäisi mennä hyvään tarkoitukseen.

RedNeck sanoi:
Onhan siinä se lohtu, et vaikka ei voittoa tule niin pelattujen rahojen pitäisi mennä hyvään tarkoitukseen.

Näin mäkin yritän itteeni joka lauantai lohdutella. Oon varmasti Suomen huonoin lottoaja.... ja joka kerta aina yhtä pettynyt, kun taaskaan ei tullut päävoittoa :D Kolmisen viikkoa sitten oli 4 oikein, jipii... eka voitto varmaan pariin vuoteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom