Veikkausvoitot (onko osunut kohdalle?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
Joillakin sitä vaan käy tuuri. Luin joku aika sitten jostain Espoolaisesta naisesta joka voitti loton jättipotin toistamiseen. Ensin tais tulla jotain 15mmk ja se tuorein potti oli vaatimattomat 7mmk.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I.A.K sanoi:
Joillakin sitä vaan käy tuuri. Luin joku aika sitten jostain Espoolaisesta naisesta joka voitti loton jättipotin toistamiseen. Ensin tais tulla jotain 15mmk ja se tuorein potti oli vaatimattomat 7mmk.

on vähän vaikea uskoa, että kyse on pelkästä tuurista... olisi kiva tietää, että kuinka paljon kyseinen rouva laittaa rahaa lottoon... :rolleyes:

voda sanoi:
on vähän vaikea uskoa, että kyse on pelkästä tuurista... olisi kiva tietää, että kuinka paljon kyseinen rouva laittaa rahaa lottoon... :rolleyes:

Voi olla että tuohon jälkimmäiseen meni muutama harava poikineen. Niin minäkin tekisin jos saisin 15 miljoonaa lotossa, laittaisin välittömästä hervottomia haravia vetämään.

Mike sanoi:
Voi olla että tuohon jälkimmäiseen meni muutama harava poikineen. Niin minäkin tekisin jos saisin 15 miljoonaa lotossa, laittaisin välittömästä hervottomia haravia vetämään.

jepjep.. lisää, lisää, pakko saada lisäääää.... :D

Suurimmat voitot on jotain ihan pikkuhiluja tämän tredin parhaimpiin verrattuna. Markkojen aikana suurimmat taisi olla 1000mk-2000mk jollain movivedolla, ravilla ja jääkiekon avausmaalintekijä veikkauksella. Noilla oon ainaki voittanu yli tonnin markoissa.

Eurojen aikakaudella suurin voitto taitaa olla joku 420e. 2 kertaa oon voittanu yli 400e, monivedolla ja jääkiekon avausmaalin tekijä veikkauksella. Satasta ja paria sataa on tullut sillointällöin pitkävedoilla, monivedoilla yms..

silti oon häviöllä noihin peleihin useita tuhansia. Yhteen aikaan tuli vähän satsattua noihin :nolo:

Mielummin pelaan taitopelejä, joissa voittaminen riippuu vähän jopa omasta tiedosta toisinkun noissa lotoissa yms..

Omalle kohdalle ei ole isoja voittoja sattunut, mutta veljen duuniporukka voitti viime vuonna 7 oikein josta tuli jokaiselle osallistuneelle noin 30000 euroa per nuppi. Tuohon porukkalottoon oli osallistunut firman kahdestakymmenestä työntekijästä kaikki paitsi kaksi. Mahtoi niitä kahta kaveria vituttaa :D

Mulla ei kiinnosta uhkapelit muuta kuin silloin kun se pitkällä tähtäimellä pistää väistämättä rahaa mun pussiin. Tällaisia pelejä vaan tuppaa olemaan aika harvassa :D. Tämä ei nyt ole mikään uhkapelivoitto, mutta kerran koodasin semmosen ohjelman joka lähettää ihan vitusti osallistumisia kaikkiin nettikilpailuihin, automaattisesti. No kävipäs "tuuri" ja voitin kännykän yhdestä kilpailusta. Tosin saatoin aiheuttaa HIEMAN vitutusta niille joillekin kilpailujen pitäjille, mutta mitäs eivät kieltäneet osallistumasta moneen kertaan. :nolo:

Paljonkos olette hävinneet lotossa/veikkauksessa koko elämänne aikana? Mää en ole hävinnyt mitään, koska en ole lotonnut/veikannut. No, enpä ole sitten voittanutkaan.

700mk tulosvedosta aikoinaan. Jokerit - Ässät 8-1 ja mahtoiko olla joku vitosen panos. Lottoa tulee pelailtua, ihan vaan sen pirun jutun takia että on se ***** vakiorivi. Sen kerran kun ei pelaa niin takuulla napsahtaa kaikki seitsemän...

Viimeisin "hyvä voitto" taisi olla pitkävedosta 114e euron panoksella. Koko tuo raha piti sitten pistää uusiin peleihin... Taisi niistä sitten 15e tulla :)

Viikingistä 5 oikein 3500mk ,ku ois ollu ees lisänumero vielä ni 30000 :)

Kusimato sanoi:
Ei jumalauta minua vituttaisi senverran että tekisin kerralla raittiuslupauksen. Uskomattoman huono mäihä varmaan kaduttaa vieläkin.

No kyllähän ne rahat jo varmaan olisi mennyt, enkä itse juurikaan niistä olisi hyötynyt.

Joulukuun alussa voitin kenosta 2500€.
Kaveri voitti lotossa 90-luvun puolella reilut 2 miljoonaa markkaa joka viikkoisella kupongillaan.

Nyt pitää olla pikkuvoitoistakin tyytyväinen. Aston Villan nousu tappioasemasta voittoon pelasti 4euron järjestelmälappuni, 16.50€ -kiiitoos :)

Jokerissa 5 oikein 10 hengen porukalla 2700 mk/naama tuli ennen yhtä juhannusta, josta johtuen juhannus oli aika kostea. Kenossa parhaat 100-200 €, mutta pelaankin noin 150 € kuussa. Kaverilla oli 10 kenossa 9 oikein 5000 € sai. Kaveri on muutenkin rikas ja laittoi rahat säästöön. Raha tulee rahan luo, tuokin todistaa sen.

kekexx sanoi:
Paljonkos olette hävinneet lotossa/veikkauksessa koko elämänne aikana? Mää en ole hävinnyt mitään, koska en ole lotonnut/veikannut. No, enpä ole sitten voittanutkaan.

Minusta tuuripelien pelaaminen on silkkaa ajanhukkaa. Tämän johdosta ei ole mennyt rahaakaan niihin.

:david:

protsku sanoi:
Minusta tuuripelien pelaaminen on silkkaa ajanhukkaa.

Minä pelasin lottoa lapsena, äiti auttoi. En koskaan voittanut mitään. Sitten eräällä alakoulun todennäköisyyslaskennon tunnilla mieleni avautui, tajusin tulleeni kusetetuksi. Saastainen Veikkaus oli vienyt rahani suurella viekkaudella ja kavaluudella.

Veikkausen paskiaisille: Älkää luulko selviävänne tästä, kostan kaiken moninkertaisesti. Usutan tässä helvetin murjussa (jossa joudun teidän takianne olemaan) asuvat tappajamuurahaiset kimppuunne! :curs:

Juuh, opin jo nuorena vieroksumaan uhkapelejä :)

Eikös toi lotto kulje toisella nimellä "Tyhmyysvero"? Jos oikeesti haluais voittaa, pitäis pelata ns. taitopelejä ja niissäkin vaaditaan vielä lisäksi tuuria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom