Veikkausliiga 2010-2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

pyssy

Mode
On aika varman kevään merkin...Veikkausliiga puhkeaa kukkaan...:D

Täällä liputetaan HJK.n väreissä.

Fan Club Forza HJK ry

Eilen käytiin avaamassa kausi Kuopiossa 0-5

Kiitos Klubi !!!

Tähän ketjuun partaa päristämään, kaikki jotka suomi jalkapalloa vähänkin seuraavat. Viime kaudella, ketjuun tuli HUIKEAT 16 viestiä ja Klubin mestaruudesta huolimatta : Itselläkin 1 säälittävä avausviesti. !!!:rolleyes:

Itse ostelen otteluita Urholta. Tämä on hyvä uudistus. Olen aina halunnut palvelua, jossa maksaa siitä : Mitä haluaa katsoa !

Veiikausliigan kotisivut
Veikkausliiga | Etusivu

meikä liputtaa Hongan puolesta,pelaa kivaa futista mun makuun.Interiä toivon myös korkealle

Tuo Urhon uudistus vaikuttaa ainakin ennakkoon mielenkiintoiselta ja kunnianhimoiselta, Fc Lahti-Jaroa tulee juuri katseltua tuolta UrhoTV:n sivuilta. Losa on laihtunut:wtf:

Tuo Urhon uudistus vaikuttaa ainakin ennakkoon mielenkiintoiselta ja kunnianhimoiselta, Fc Lahti-Jaroa tulee juuri katseltua tuolta UrhoTV:n sivuilta. Losa on laihtunut:wtf:

mites se on pelannu?Losa siis

mites se on pelannu?Losa siis

Ihan ok esitys ekaksi matsiksi. Yksi maali oman rankkarin jälkitilanteesta ja tolppa, lisäksi muutama oivaltava syöttö/keskitys. Oli muuten hyvä matsi, mutta n.70:n minuutin jälkeen alkoi sellainen räntäpaska, että matsin taso laski radikaalisti.

Espoolaisena sydämeni sykkii Hongalle. Vähän ruokaa koneeseen, bisse tahi pari ja Tapiolaan katsomaan kuinka mestaruusjahti alkaa..

Tämäniltainen kierros oli Veikkausliigaa dissaavien mieleen: potkupalloa räntäsateessa 0-0,kentät heikossa kunnossa ja katsojia kourallinen...

Itse odotan kaudesta mielenkiintoisinta vuosikausiin. En näe syitä mollata kotimaista liigaa, se on kilpailullisesti ja tasoltaan riitävän uskottava sekä kuitenkin maajoukkueen ohella futiksemme lippulaiva.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?20039320

Katson tuon Losan ulosajon ja hmmmmmmm. Mies menee kuumissaan tuomarin luo, MUTTA, se on interin pelaaja joka tarttuu häneen ja Eremenko huitaisee käden irti. Interin pelaaja menee aika teatraalisesti maihin. Näin minä näin tilanteen, vaikka en Jaroa kannata, eikä Losakaan koskaan erityisesti ole sydämmeeni tehnyt pesää... Ja lööpit kirjoittavat että mies pimahti ja syöksyi hakkaamaan jonkun toisen...

Alexei Eremenko Jr. poistettiin kentältä Jaron ja Interin välisessä ottelussa. Tilanne alkoi, kun Interin Kennedy Nwanganga kaadettiin 18 metrissä. Tilanteen jälkeen pelin ollessa poikki Eremenko Jr. juoksi paikalle ja huitaisi Interin Severi Paajasta kasvoihin.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?20039320

Katson tuon Losan ulosajon ja hmmmmmmm. Mies menee kuumissaan tuomarin luo, MUTTA, se on interin pelaaja joka tarttuu häneen ja Eremenko huitaisee käden irti. Interin pelaaja menee aika teatraalisesti maihin. Näin minä näin tilanteen, vaikka en Jaroa kannata, eikä Losakaan koskaan erityisesti ole sydämmeeni tehnyt pesää... Ja lööpit kirjoittavat että mies pimahti ja syöksyi hakkaamaan jonkun toisen...

jep siltä tuo mustakin näyttää.aika tyypillistä paskaa iltalehdeltä.
hauskaahan tuossa on se että tuomari ei koko tilannetta edes näe,näkee vain Paajasen maassa ja antaa sillä perusteella punaista

Futisforumilla tuota Losan tempausta on pyöritelty kymmien sivujen edestä. Dumari sanoo että sai avustavalta signaalin punaisen arvoisesta rikkeestä, ja vaikka hän itse ei nähnyt sivusilmällä MITÄ tapahtui, hän näki KUKA teki. Avustavan signaalin jälkeen hän antoi punaisen.

Muuten täällä liputetaan Interin värejä jo vuodesta 1996. Olin Ultraboyzinkin jäsenenä noin 10 vuotta, mutta nykyään tyydyn katsomaan matsit rauhassa istualteen =)

VPS - HJK 0 - 3 Kiitos Klubi.

Kolme ottelua pelattu 2-1-0 Maaliero 9-1 ja Liigan piikkipaikalla. Mäkelän Juho heittänyt jo 6 byyriä. Kova on saldo. Tästä on hyvä jatkaa...

Huoh, Lahti aika nihkeä kaupunki näemmä... sarja-avauksessa löytyy Littiä ja Eremenkoa, ja sit yleisöä hikiset pari tuhatta. Kuopiossakin oli ekassa matsissa enempi jengiä. Ei näin, Lahti :(

Huoh, Lahti aika nihkeä kaupunki näemmä... sarja-avauksessa löytyy Littiä ja Eremenkoa, ja sit yleisöä hikiset pari tuhatta. Kuopiossakin oli ekassa matsissa enempi jengiä. Ei näin, Lahti :(

Sää oli sellainen ettei paljon futiksen seuraaminen kiinnosta. Hiton kylmä ja räntää satoi.. Kyllä tuo vähän yleisömäärää syö.

Sää oli sellainen ettei paljon futiksen seuraaminen kiinnosta. Hiton kylmä ja räntää satoi.. Kyllä tuo vähän yleisömäärää syö.

Heh, se tietysti Suomen futiksessa on vähän ongelmana, että puolet kaudesta sää on tuollainen :)

Mutta olisin silti toivonut näkeväni siellä vähän enemmän jengiä... Toivottavasti sitten jatkossa ainakin väki löytää paikalle!

ON SE HURJA !!!!

4 Peliä 8 maalia !!! Juho Mäkelä...

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2010051011641680_vg.shtml

Juho Mäkelä: neljä peliä, kahdeksan maalia. (JUSSI ESKOLA)

HJK- AC Oulu 2 - 0

Hurja tahti jatkui maanantaina AC Oulua vastaan, jossa Mäkelä teki 2-0-voitossa HJK:n molemmat osumat.

Avausosuma syntyi 26. minuutilla Rafinhan hienosta tarjoilusta ja toinen 88. minuutilla rankkarista.

- Peli ratkesi pieniin asioihin. Yksi niistä oli Juho Mäkelä, näki Oulun valmentaja Juha Malinen ex-oululaisen panoksen Canal Plussan haastattelussa.

Oulun Janne Hietanen joutui torppaamaan rankkaritilanteessa juuri Mäkelän, jolla oli paikkoja useampaankin osumaan.

- Kahdeksan maalia - se on tosi paljon tähän vaiheeseen. Moni tajuaa kyllä, montako paikkaa hän on tuhlannutkin. totesi HJK:n piiskuri Antti Muurinen.

- Tuhlaamamme paikat olivat tehdä pelistä meille vaikean, Muurinen jatkoi.

Nousijajoukkue Oulu roikkui hyvin sarjakärkeen nousseen HJK:n mukana, mutta menetti pelin lopullisesti Antti Pehkosen ulosajoon kahdella varoituksella 68. minuutilla.

IL

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom