Veikkaus uudeksi hallitukseksi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ryti
  • Aloitettu Aloitettu
Tai Kokoomusta äänestävät vain rikkaat ja Keskustaa maalaiset.

Korvaa sana "vain" sanalla "pääasiassa", ja tuo pitää paikkansa. Stereotypiat syntyvät yleensä siksi, että niissä on totuuspohjaa, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Suomessa jokaisen aikuisen ihmisen on mielestäni hyvä tietää, että mustalaiset ovat keskimäärin kovia varastamaan, juutalaiset muita älykkäämpiä, neekerit vähemmän älykkäitä, rikkaat kovia äänestämään kokoomusta, ja duunarit demareita. Siis KESKIMÄÄRIN! Ja kun tuloksia veikkaillaan, pitää miettiä nimenomaan keskiarvoja! Tämä on yleissivistystä ja maalaisjärkeä, perusasiat pitää valistuneella kansalaisella olla hallussa.

Suomessakin on oikeasti paljon nuoria, jotka eivät tiedä näitä asioita. Viime pressanvaalien aikaan minulle selitti eräs nuorimies ihan vakavissaan, että "mä äänestän Niinistöä kun oon ite tällanen köyhä duunari ja sehän sano olevansa just työväen äijiä". Selitin ko. kaverille juuri tämän maalainen-duunari-massimies-akselin, jolla pääpuolueet pelaavat. Näen tämän ihan kansalaisvelvollisuutena, itselleni on sama kuka vaalit voittaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysäistääs Petteri Ahomaalta, se kuitenkin tietää miten käy...


Juu, se sanoi että Keskusta voittaa ja Demarit sekä Kokoomus seuraavaks.
 
SDP-Keskusta tai SDP-Kokoomus.
 
Lyödäänkö veto?

Viime vaaleissa voitin vedon kun väitin Halmeen saavan yli 15 000 ääntä. (Perustui siihen, että Halme pelasi pelin melkein yhtä hyvin kuin Suti Aittoniemi aikoinaan).
Nyt voisin lyödä vetoa, että demarit putoavat hallituksesta. Nehän putoavat aina kun tarvitaan oikeita tekoja kansan hyväksi. Haluaako joku lyödä kiinni? 100 euroa voisi olla sopiva summa.
 
Nyt voisin lyödä vetoa, että demarit putoavat hallituksesta. Nehän putoavat aina kun tarvitaan oikeita tekoja kansan hyväksi. Haluaako joku lyödä kiinni? 100 euroa voisi olla sopiva summa.

Minä oon messissä heti, vaikka 200 eurolla, satanenkin käy. Miten tästä tehään diili?
 
Suomessakin on oikeasti paljon nuoria, jotka eivät tiedä näitä asioita. Viime pressanvaalien aikaan minulle selitti eräs nuorimies ihan vakavissaan, että "mä äänestän Niinistöä kun oon ite tällanen köyhä duunari ja sehän sano olevansa just työväen äijiä". Selitin ko. kaverille juuri tämän maalainen-duunari-massimies-akselin, jolla pääpuolueet pelaavat. Näen tämän ihan kansalaisvelvollisuutena, itselleni on sama kuka vaalit voittaa.

Itse tunnen todella monta palkansaajaa, jotka eivät äänestä vasemmistoa. On vain kupla puhua esimerkiksi demareista palkansaajien puolueena. Demareita äänestää laiskin tai vähiten tienaava ryhmä palkasaajista. Ja tietämättömät/tyhmät.

Täytyy samaan hengenvetoon todeta, että itsekin olin tyhmä (olen sitä ollut muissakin asioissa) eräissä vaaleissa, äänestin Halosta kun vastassa oli Aho. Mutta erehdyksestä oppii...

Nyt en enää äänestä demaria vaikka olisi kaveri, kuten Asellin Marko on. Mies on niin aivopesty hyvinvointivaltion "puolustaja", että olin aivan äimänkäkenä kun kuuntelin. Ihan kuin Erkki Tuomiojaa olisi kuunnellut.
 
Tuolle kun käy joku iso musta mies kerran sanomassa pahasti, niin se paskoo housuunsa niin pahasti että on puoli vuotta saikulla!

Mitä olen netistä lukenut niin Jussi on aika hyvä pistooliampuja joten iso musta mies voi muuttua reikajuustoksi.
 
Todennäkösesti Keskusta+SDP+Kokoomus

Toive Perussuomalaiset+Kokoomus+Keskusta

Toive voi toteutua kahdenkymmenen vuoden sisään, kun ihmiset lopulta tajuavat että ei hän tää näin toimi. Muuten onko jotain tietoa että miten nuoret 18-30 vuotiaat ihmiset äänestävät siis mitä äänestävät eniten ja mitä vähiten.
 
Korvaa sana "vain" sanalla "pääasiassa", ja tuo pitää paikkansa. Stereotypiat syntyvät yleensä siksi, että niissä on totuuspohjaa, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Suomessa jokaisen aikuisen ihmisen on mielestäni hyvä tietää, että mustalaiset ovat keskimäärin kovia varastamaan, juutalaiset muita älykkäämpiä, neekerit vähemmän älykkäitä, rikkaat kovia äänestämään kokoomusta, ja duunarit demareita. Siis KESKIMÄÄRIN! Ja kun tuloksia veikkaillaan, pitää miettiä nimenomaan keskiarvoja! Tämä on yleissivistystä ja maalaisjärkeä, perusasiat pitää valistuneella kansalaisella olla hallussa.

Suomessakin on oikeasti paljon nuoria, jotka eivät tiedä näitä asioita. Viime pressanvaalien aikaan minulle selitti eräs nuorimies ihan vakavissaan, että "mä äänestän Niinistöä kun oon ite tällanen köyhä duunari ja sehän sano olevansa just työväen äijiä". Selitin ko. kaverille juuri tämän maalainen-duunari-massimies-akselin, jolla pääpuolueet pelaavat. Näen tämän ihan kansalaisvelvollisuutena, itselleni on sama kuka vaalit voittaa.

Voi vittu noita sun juttujasi. :david: Oikaisetko parantumista tahtovia narkomaanejakin siten että niiden kuuluu vetää huumeita koska "asiat ovat näin"? Jätä se kansalaisvelvollisuutesi toteuttamatta niin jotain hyvää voi oikeasti tapahtuakin.
 
Näyttäisi tästäkin taas tulevan oikea pakkiksen politiikkathreadi (tm). Toinen sivu vasta menossa ja demareiden äänestäjiä haukuttu vasta sohvaperunoiksi, mummoiksi ja papoiksi. Koettakaa nyt edes jotain vähän nokkelampaa keksiä jos pitää heti ruveta mustamaalaamaan vastapuolta.

Mites olisi lähiöissä asuva duunarikansa?
 
Tästä voisin ainakin lyödä vaikka kuinka paljon vetoa, että ei tule toteutumaan.

Toivotaan ettei ikinä toteudu ja ne ei ollu siinä sitten missään paremmuus järjestyksessä siinä oli vaan ilmotettu kolme mitkä siellä on.
 
Täytyy samaan hengenvetoon todeta, että itsekin olin tyhmä (olen sitä ollut muissakin asioissa) eräissä vaaleissa, äänestin Halosta kun vastassa oli Aho. Mutta erehdyksestä oppii...
.

Voi perkele! Häpeä!

En olisi sinusta ryti uskonut... miten helvatassa äänestit punatulkkua?

Sitäpaitsi, Aho on ihan OK jätkä!
 
Näyttäisi tästäkin taas tulevan oikea pakkiksen politiikkathreadi (tm). Toinen sivu vasta menossa ja demareiden äänestäjiä haukuttu vasta sohvaperunoiksi, mummoiksi ja papoiksi. Koettakaa nyt edes jotain vähän nokkelampaa keksiä jos pitää heti ruveta mustamaalaamaan vastapuolta.

Miten olisi itsekkäät paskiaiset? Se on ainakin totta suurimman osan kohdalla.
 
Voi vittu noita sun juttujasi. :david: Oikaisetko parantumista tahtovia narkomaanejakin siten että niiden kuuluu vetää huumeita koska "asiat ovat näin"? Jätä se kansalaisvelvollisuutesi toteuttamatta niin jotain hyvää voi oikeasti tapahtuakin.

Narkkeihin ei auta puhe, vaan niille pitäisi keksiä mielekästä tekemistä. Se on vaikeaa.

Kuvitellaanpa, että SDP ottaisi vaalisloganikseen "SDP- massimiljonäärien asialla!" Sitten sattuisin läpälle jonkun helvetillisen perinnön saaneen rahamiehen kanssa, joka kertoisi että äänestää demareita koska kuuli että ne on cäsh-mani-porukan puolella.

Kyllä minä hänellekin toteaisin, että tuo nyt oli vain sellainen mainostoimisto-porukan palaverissa keksitty huumoripläjäys, ja suosittelisin kokoomusta tai ruotsalaisia. Olisiko tämäkin väärin?
 
aik rajua yksinkertaistamista ja provoamista taas vaihteeksi tää pakkiksen keskustelu. Aika monella kokoomuksen kannatajalla täällä on jotenki aika siniset lasit ja auvoinen näkemys siitä kuinka asiat muuttuisivat aivan älyttömästi jos demarit heitettäis vittuun. En siis puolustele tässä ollenkaan demareita, kyllähän kaikki tietää ettei viimevuodet monilta osin oo kovin hyvin menneet, mutta ei se kokoomuskaan mikään ihme porukka ole
 
Back
Ylös Bottom