Urski
Banned
Tai Kokoomusta äänestävät vain rikkaat ja Keskustaa maalaiset.
Korvaa sana "vain" sanalla "pääasiassa", ja tuo pitää paikkansa. Stereotypiat syntyvät yleensä siksi, että niissä on totuuspohjaa, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Suomessa jokaisen aikuisen ihmisen on mielestäni hyvä tietää, että mustalaiset ovat keskimäärin kovia varastamaan, juutalaiset muita älykkäämpiä, neekerit vähemmän älykkäitä, rikkaat kovia äänestämään kokoomusta, ja duunarit demareita. Siis KESKIMÄÄRIN! Ja kun tuloksia veikkaillaan, pitää miettiä nimenomaan keskiarvoja! Tämä on yleissivistystä ja maalaisjärkeä, perusasiat pitää valistuneella kansalaisella olla hallussa.
Suomessakin on oikeasti paljon nuoria, jotka eivät tiedä näitä asioita. Viime pressanvaalien aikaan minulle selitti eräs nuorimies ihan vakavissaan, että "mä äänestän Niinistöä kun oon ite tällanen köyhä duunari ja sehän sano olevansa just työväen äijiä". Selitin ko. kaverille juuri tämän maalainen-duunari-massimies-akselin, jolla pääpuolueet pelaavat. Näen tämän ihan kansalaisvelvollisuutena, itselleni on sama kuka vaalit voittaa.