Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Hienoja vihjeitä! Löytyykö näitä muualta kuin täältä? :)

No eipä oikeastaan. Joskus olen joillekin nettipalstoille joitain ajatelmia laitellut. Ei mulla oikeastaan
ole muusta kuin koriksesta jotain sanottavaa, ja siitäkin ollut aika hissun kissun... on muutamia huonoja
kokemuksia tutuille vinkkailuista.

kalle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä oikeastaan. Joskus olen joillekin nettipalstoille joitain ajatelmia laitellut. Ei mulla oikeastaan
ole muusta kuin koriksesta jotain sanottavaa, ja siitäkin ollut aika hissun kissun... on muutamia huonoja
kokemuksia tutuille vinkkailuista.

kalle

Kyllä noita korisvihjeitäkin palstoilla varmasti pelattaisi, mikäli niitä sinne laitettaisiin. Sinulla näyttäisi olevan hyvin kyseisistä kinkereistä tietoakin, joten rohkeasti vain :) Veikkausklubi.comissa käyttäjä NikoH vihjaa myös noita samoja kisoja, muuten koripallon vihjaaminen melko vähäistä muutamaa NBA-vihjaajaa lukuun ottamatta.

Huomenta!

Toinenkin kierros pelattiin, jossa kaikki suosikin voittivat. Lohkovoittajaehdokas Kazakstanilla oli tiukempaa, mutta
voitto irtosi lopulta jatkoajan jälkeen. Japani meinasi ylimielisyyttään sössiä oman pelinsä, kunnes toisella puoliajalla
oli pakko alkaa peluuttaa aloituksen miehiä.

Kiina piti Malesiaa pilkkanaan 113-22 voitolla. Ykköspelaaja Jianliania lepuutettiin koko peli, mutta peli kulki kuitenkin
ja välillä näytti siltä kuin olisivat halutessaan voineet tehdä joka hyökkäyksestä korin. Tänä aamuna Malesia sitten yllätti
ja hävisi Etelä-korealle "vain" 22 pinnaa.

Molemmat edellisen viestin vinkin eivät pitäneet sellaisenaan, mutta kummatkin sai pienellä riskillä korjattua livessä ihan
pikkasen plussalle. Japani-peliä varsinkin vitutti katsella, kun jo avauksen nimistä näki, ettei tänään tulla menemään täysillä
valoilla.

Pari ajatusta tälle päivää...

Iran vs Kiina; Kiina

- Molemmat kurmoottivat Malesiaa ja Korean Iran voitti, mutta Kiina hävisi. Luvassa siis tiukka vääntö. Mielestäni Iran on
ollut aivan pikkiriikkisen parempi ja Kiina on enemmän mielialajoukkue, mutta Kiinalle tarjotut, lähes 3-kertoimet ovat ihan
liikaa. Pelataan pois ja nautitaan pelistä.

Filippiinit vs Taiwan; Taiwan

- Voittajalle tarjolla lohkovoitto ja täydet pinnat jatkolohkoon. Filippiinien peli alkoi loksahdella eilen kohdalleen ja se on pieni
suosikki kotonaan, mutta Taiwan on perustasoltaan tasaväkinen jengi, joten Taiwanin lähes 2,8 -kertoiminen voitto pelataan.

Hyviä vetoja,

Kalle

Tämä topikki oli lähimpänä kysymystäni ; Tein tuossa äsken tunnukset Unibetille, ja siellä on tilisi varmentaminen tms kohta, mulle tuli se varmistus viesti s-postiin ja varmistin sen sitä kautta, silti siinä on joku kohta mihin voi syöttää jonku dokumentin, mitä mun pitää nytte tehä? Onko kellään tullu sellasta tilannetta että olisi joutunut jonku tiedoston lähettämään? Ja kumpaa jengi suosittelis, veikkausta vai unibettiä.

Luulen, että sun pitää skannata kuva sun henkkareista yms.
Itse en juuri tuosta syystä pelaa Nordicbetin, Unibetin yms. vedonlyöntisivustojen kautta, missä pitää lähetellä kopioita henkilökortista, laskuista yms.
jotta voivat varmistua henkilöllisyydestä. Itse käytän välillä Veikkauksta mutta suurimmaksi osaksi Pafia, josta löytyy lähestulkoon samat kohteet, niin kuin muistakin. Kertoimet saattavat olla välillä jopa parempia.

Itse en juuri tuosta syystä pelaa Nordicbetin, Unibetin yms. vedonlyöntisivustojen kautta, missä pitää lähetellä kopioita henkilökortista, laskuista yms.
jotta voivat varmistua henkilöllisyydestä. Itse käytän välillä Veikkauksta mutta suurimmaksi osaksi Pafia, josta löytyy lähestulkoon samat kohteet, niin kuin muistakin. Kertoimet saattavat olla välillä jopa parempia.

Onko paffilla jotain palvelumaksuja siitä jos haluaa siirtää omalle pelitilille rahaa? esim verkkopankin kautta

Kyllä voi tulla vastaan Pafillakin tuota kyselyä.

Itse olen pelannut ja kotiuttanut ainakin Unibetiltä, Nordicbetitltä ja Bettsonilta eikä mistään ole kyselleet mitään varmistuksia. Tosin ei ole olleet kotiutuksetkaan mitään tähtitieteellisiä..

Samoten tänään alkavalle EHT- kierrokselle, taivuttelin vähän että jos laittas suomalaisille joukkueille kaikki nii sais hyvät kertoimet :D Onko se käytännössä mahdollista että jokainen suomalainen joukkue voisi voittaa :D

Loistava trio löytyy tänään jääkiekosta ja jalkapallosta!

Hifk - Atlantis fc 1 @ 1,70
Hifk on sarjataulukon toinen, vain pisteen päässä sarjan ykköstä, yhden pelin vähemmän pelanneena.
Joukkueen kuntopuntari kertoo puolestaan kaiken! Kuusi pelattua peliä, 11 tehtyä maalia, eikä yhtään omiin!
Kaksi viimeisintä kohtaamista ovat päättyneet hifkin voitoin 10-3 (7-2 ja 1-3).

Kärpät - Berlin 2 @ 2,70
Meinasin aluksi pitää puheen kärppien puolesta, mutta tarkemmin tutkisteltuani berlinin joukkuetta sain selville,
että kyseessä on 2013 mestarijoukkue, joka voitti keväällä siis saksan liigan mestaruuden, eli joukkue ei voi
olla aivan karsea, joten kerroinkin vaikuttaisi ylikertoimelta. Näyttäisi siltä myös, ettei joukkue ole muuttunut mestaruusvuoden
jälkeen. Berlinillä ei ole ollut harjoitusotteluita alla, jos on heidän nettisivujaan uskominen, toisin kuin kärpillä.
Joten ensimmäinen erä saattaa mennä pelin hakemisessa, mutta ehdottomasti kakkosta lapulle!

Tps - Brynäs 2 @ 2,30
Tepsin kone on yskähdellyt viime peleissä, kuten vierasjoukkueen. Ainoalla erolla taas, että tps:llä on ollut joitain harjoitusotteluita
ja pitsiturnaus, mitkä eivät menneet kovin hyvin. Viimeisin peli päättyi venäläisjoukkueen SKA:n 1-8 murskatappioon!
Näiden kahden joukkueen tasoero ei ole iso, joten mieluummin laitan brynäsin lapulle.

Pelionnea! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom