Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tulee sm-liigassa tasureita. Kaikkiin x tuplana.

Samat monivetoon jokerit-ässät 3-3, blues-tappara 2-2, kärpät-tps 1-1

hyvin osu Mestisvedot! hienosti Blues onnistui kusemaan mutta reilusti voittoa tuli kuitenkin :)

kiitos vaan vinkeistä,tuli peesattua :)

Ruotsin liigasta Brynäs kuulemma hyvä kohde tänään. Itse en tiedä tuosta yhtään mutta näin mulle väitti kaveri joka seuraa enemmänkin ruotsin sarjaa...

olen huomenna valmis sijoittamaan 100e varmaan kohteeseen, mikäs olisi varmin? uskaltaako heittää suomi - georgia peliin 1,75 kertoimella suomelle?

En kyllä Suomelle lähtisi välttämättä pelaamaan. Georgia aloittanut karsinnat hyvin, tosin pelannut molemmat ottelunsa himassa. Suomi oli tehoton omassa pelissään ja muutama mies loistaa poissaolollaan. Ympäripyöreä peli, mutta jos pakko olisi niin iskisin roposeni varmaankin alle 2,5 maaliin. Siihen kerrointa 1,60 pintaan riippuen lafkasta. Jätän varmaankin kyllä koko pelin rauhaan.

olen huomenna valmis sijoittamaan 100e varmaan kohteeseen, mikäs olisi varmin? uskaltaako heittää suomi - georgia peliin 1,75 kertoimella suomelle?

Huomenna on paljon pelikelpoisia kohteita,mut varmoja ei yhtään.Belgia serbian vieraana 2.60 maistuu,kreikan 1.95 bosniaa vastaan kotona lähtee peleihin ja hollanti-andorra +5 2.00...kaikki sinkkuina
Ja tietysti Suomelle-1 3.60 isolla..luottoo löytyy vielä tämän kerran..ei mua toi georgia hesassa pelota,mut sit ku pelataan siellä asia on ihan eri..

Saipan ja tps:n kahden maalin voitoille molemmille 10e sinkkuvedot. Lisäksi ässille ja jypille voitot samalle lapulle pienellä panoksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom