Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka moni pelaa vetoja kännykän kautta? Itse hommasin joku aika sitten nokian 701 sen takia ja nyt menee hermo. Oltiin taas emänän kanssa pitkällä viikonloppu reissulla ja yritin sitten päästä veikkauksen,nordicbetin,bettsonin ja 365betin sivuille ja ei siiitä saatana tullut pe-la mitään. Kyllä pakkista tai esim ylikerrointa pääsi ihan kunnolla selamaan mutta ei noiden välittäjien sivuja. Ja ihmeelisintä on että kännykä sillä symbian belle versiolla saan bettsonin sivut auki kun laitan puhelimen pin koodin, mutta ei saatana sitten aukea ollenkaan sillä operan selaimella. Onneksi oli hotellissa nettikone aulassa jossa sitten kävin tekemässä vedot.

Tänne ei ole kerinnyt laittaa vetoja esille mutta pienessä voitto putkessa ollaan. Viime torstain jälkeen pelattu 28kohdetta ja 24oikein. Viimeyöltä esim ANA,DET,VAN,CHI tuplina sekä triplana oikein. ANA+DET viellä odottaa huomiselta HIFK ja kärpät pelejä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään tietoa huomisen Napoli-Chelsea pelistä? Kertoimet Chelsealle vaihtelee aika paljon. Äkkiä katsottuna 2,85-3,35 välillä. Jossakin jopa vihjattu että Chelsea lepuuttanut tätä peliä varten konkareita ja konkarit syttyvät näistä peleistä.

Kuinka moni pelaa vetoja kännykän kautta? Itse hommasin joku aika sitten nokian 701 sen takia ja nyt menee hermo. Oltiin taas emänän kanssa pitkällä viikonloppu reissulla ja yritin sitten päästä veikkauksen,nordicbetin,bettsonin ja 365betin sivuille ja ei siiitä saatana tullut pe-la mitään. Kyllä pakkista tai esim ylikerrointa pääsi ihan kunnolla selamaan mutta ei noiden välittäjien sivuja. Ja ihmeelisintä on että kännykä sillä symbian belle versiolla saan bettsonin sivut auki kun laitan puhelimen pin koodin, mutta ei saatana sitten aukea ollenkaan sillä operan selaimella. Onneksi oli hotellissa nettikone aulassa jossa sitten kävin tekemässä vedot.
Mä olen latonut iPhonen kautta vetoja ja menee oikeastaan ihan yhtä helpolla kuin läppärillä. Välillä sohvaltakin tulee heitettyä luurin kautta.

Heitetääs huomisen lottoliigakierrokselle betit jo, ihmettelen jos ei tule kertoimet laskemaan:

JYP-HPK 2+0,5 @3,25
-Kerho ollut jypille aina vaikea vastus, ja kerhon kurssi on selkeästi nousussa (on tietty jypin kunto myös kova tällä hetkellä). HPK-jokerit pelin katsoneena olisi kerho tuosta ansainnut enemmän kuin 1:n pisteen. En pidä Jyppiä läheskään niin suurena ennakkosuosikkina, mitä kertoimet väittävät.

JYP-HPK 2+2 @1.72
-Samat perustelut mitä aikasemmin, mutta tähän vaan isommalla kiinni.

Olikin näköjään jossain veikkauksella ollut tolle jyp-hpk 2+2 2:en kerroin:jahas:..Kattelin betexplorerilta, niin ei näemmä näytä veikkausta ollenkaan..

No, vähän lisää lottoliigaa vielä..Varmaan tulee taas kusemaan, kun alkaa panostamaan tähän taas enempi:).

SaiPa-Hifk 1 @~3.00
-HIFK tulikuuma joukkue, 9 ottelun voittoputki, mutta SaiPa on todella kova kotonaan varsinkin tällä hetkellä ja kenellä vaan on vaikea ilta sitä vastaan. Hifkiltä vielä poissa ukkoja, joten kyllä 3:n kertoimella kotivoitolle uskaltaa laittaa varauksella.

Jokerit-Tappara 1-1,5 @1,66
-Kaikki tunnusmerkit näyttävät, että Jokerit tulisi voittamaan tämän useammalla maalilla..mutta eihän näistä tietenkään ikinä tiedä..:jahas:

e: Blues-Kalpa 1 @2.65 & 1-1 @3.6
-Kalpalla Kuparinen ja Kapanen poissa, ei ole myöskään vakuuttanut viime peleissä. Bluesille saatu vihdoin Ore maaliin, ettei ole Galbraith imuroimassa. Näihin pienellä kiinni.

Lukko - kärpät peliin nordicbet tarjoaa lukolle 3,15 kerrointa ku muut tarjoaa sitä jotain 2,3:sta :D Kärpille 1,45 vieraissa???

Kuinka moni pelaa vetoja kännykän kautta? Itse hommasin joku aika sitten nokian 701 sen takia ja nyt menee hermo. Oltiin taas emänän kanssa pitkällä viikonloppu reissulla ja yritin sitten päästä veikkauksen,nordicbetin,bettsonin ja 365betin ...

Ainakin bet365 on mobiilisivut vedonlyöntiin. mobile.bet365.com löytyy. Uskoisin myös bettsonilta löytyvän vastaava. :)

Jostain syystä en vaan pääse kunnolla tai edes kohtuu ripeästi kirjautumaan noille välittäjien sivulle kännykällä. Useimiten se herjaa että väärä salasana tai tunnus. Kokeilin tuossa matkalla niin suoraan nettiin kuin wlanin kautta ja ainakin wlanin kautta oli perkeleen hidasta vaikka oli monta eri vaihtoehtoa wlanin kenttänä.

Eilen meni meni over vedot oikein sekä 4/6 oikein arpaliigasta. Vain tuttu ja turvallinen kalpa petti kun katsoin pelin töllöstä. Sekä HIfk. No änärissä sitten ei mennyt niinkään hyvin.

Huomiselle Pelicans - SaiPa 2 4.75 @ betsson

Todella hyvä kerroin SaiPalle ja ottaa huomioon miten hyvin SaiPa on lähiaikoina pelannut. Pelicans pelannut aika heikosti lähiaikoina.

Tänään lähdetään kokeilemaan Nhl:ää:
St. Louis Blues - Boston Bruins; under 5
Ottawa Senators - Washington Capitals; 1

Tänään pelipäivä. Vaikkakin saan varsin vähän pelattavaa tai sellaista johon panostaisin suuresti ja on hieman väkinäinen maku pelien haussa. Mutta kokeillaan muutamaa kuponkia. Viisainta olisi jättää pelaamatta mutta kokeillaan. Ja viellä viisaampaa olisi jättää vihjaamatta sillä aina nämä menee pieleen jos ennakkoon näistä huutelee.
Blues 2,5. Pelasi hyvin kalpaa vastaan ja ei Hpk ole niin hyvä kuin oletetaan. Teki oikeastaan vaikutuksen kuin 0-2 asemasta nousi ja piristyi.
Kärpät 3,4 tähän pientä yllätystä. Kärpillä on peli jo kulkenut ja näen tällä hetkellä tasaisempina nämä joukkueet kuin kertoimin laskijat. Pieni yllätys siis.
Yöltä Tampan voitto 2,95. Kuntopuntarin peräkkäiset. Tampalta 3 voittoa alla ja hieman lasketaan sen varaan että vire jatkuu ja yllätys taas. Katoin joku aika sitten tampan pelin ja se teki vaikutuksen kun katsotut winnipegin pelit eivät ole koskaan vaikuttaneet.
Sitten viellä suurempi yllätys huomiselta eli Jyp-Jokerit. Jokerit 3,00. Olen nyt nähnyt 2jokereiden peliä viikon sisällä sekä jypin pelin. Jotenkin taas jokerit saavat minulta luottamuksen
Nuo 4 peliä edellä sinkkuina ja tuplina.

Sitten toinen lappu.
Kalpan on pakko ryhdistäytyä ja koska en katso peliä töllöstä niin se kotijoukkueen voitto. 1,52. tasoitus vetoa ei uskalla sillä ei ole niin hyvässä vedossa kuin ennen. Kapanen ja Kuparinen poissa. Ja valmentaja saisi enempi ruoskia pelaajia.
Peli-saipa over 5,5 2,20. Pelanneet keskenään over pelejä sekä tilastot 40/60 ja 50/50 joten tuo kerroin mulle riittää ja onhan jotain jännättävää pelissä. Saipan voittoa on paljon vihjattu ja otan sen hupivetona jostain ja toivonkin sitä sarjataulukon takia mutta en uskalla sitä vakavasti pelata.
Chicago 1,85. Nyt alkoi peli viimein kulkea ja 4 pelin putkessa kaatoi jopa Detrotin joten mulle riittää.
Phoenix on hirmu kunnossa, puntarin 2. tällä hetkellä. Kerroin riittää mulle pelattavaksi. Tässä on pieni tasurin riski sillä kumpikin joukkue on pelannut tasureita.
Nämä 4peliä tuplina sekä triplana.

Hohoo, oli kyllä vaihteeksi arvaamaton kierros lätkäliigassa, onneksi en lotonnu. Miten KalPa pelasi noin kotonaan? tepsi kun on ihan sekasi ja nyt ulkkarivahvistukset heräsi sitten yhteen peliin.
Eurooppa-liigassa vaikuttaisi osuvan jos Hannover voittaisi nyt Belgiassa.

.
Blues 2,5. Pelasi hyvin kalpaa vastaan ja ei Hpk ole niin hyvä kuin oletetaan. Teki oikeastaan vaikutuksen kuin 0-2 asemasta nousi ja piristyi.
Kärpät 3,4 tähän pientä yllätystä. Kärpillä on peli jo kulkenut ja näen tällä hetkellä tasaisempina nämä joukkueet kuin kertoimin laskijat. Pieni yllätys siis.
Yöltä Tampan voitto 2,95. Kuntopuntarin peräkkäiset. Tampalta 3 voittoa alla ja hieman lasketaan sen varaan että vire jatkuu ja yllätys taas. Katoin joku aika sitten tampan pelin ja se teki vaikutuksen kun katsotut winnipegin pelit eivät ole koskaan vaikuttaneet.
Sitten viellä suurempi yllätys huomiselta eli Jyp-Jokerit. Jokerit 3,00. Olen nyt nähnyt 2jokereiden peliä viikon sisällä sekä jypin pelin. Jotenkin taas jokerit saavat minulta luottamuksen
Nuo 4 peliä edellä sinkkuina ja tuplina.

Sitten toinen lappu.
Kalpan on pakko ryhdistäytyä ja koska en katso peliä töllöstä niin se kotijoukkueen voitto. 1,52. tasoitus vetoa ei uskalla sillä ei ole niin hyvässä vedossa kuin ennen. Kapanen ja Kuparinen poissa. Ja valmentaja saisi enempi ruoskia pelaajia.
Peli-saipa over 5,5 2,20. Pelanneet keskenään over pelejä sekä tilastot 40/60 ja 50/50 joten tuo kerroin mulle riittää ja onhan jotain jännättävää pelissä. Saipan voittoa on paljon vihjattu ja otan sen hupivetona jostain ja toivonkin sitä sarjataulukon takia mutta en uskalla sitä vakavasti pelata.
Chicago 1,85. Nyt alkoi peli viimein kulkea ja 4 pelin putkessa kaatoi jopa Detrotin joten mulle riittää.
Phoenix on hirmu kunnossa, puntarin 2. tällä hetkellä. Kerroin riittää mulle pelattavaksi. Tässä on pieni tasurin riski sillä kumpikin joukkue on pelannut tasureita.
Nämä 4peliä tuplina sekä triplana.

No sehän näyttää kohtuuliselta.... + pelasin viellä tapparan voittoa ja over siihen peliin. Saipalla sai x2 yhdistelmällä 2,35 mutta se oli vaan veto että olisi riittänyt intoa katsoa peliä mutta olin jo toisen erän aikaan pelaamassa pleikalla änäriä. Hieman harmittaa kun joskus taistelee mutu ja kotiinpäin vetäminen näissä. Nytkin mietin päivällä mutulla kauan tps:n voittoa ja mutta sitten kotiinpäinveto painoi enempi. Pitäisi olla kylmän viileän analyyttinen. Onhan ihan selvää että Kalpa on kriisissä ja olisi kaivannut vahvistuksia ennen siirtorajan umpeudettua ja viellä kun 2 vakioukkoa poissa sekä Tuokkola sotkenut esim 1.kentän niin ei se kulje.

Hyviä vitun huomenia. Laitoin eilen viisi vetoa änäriin. Ja ei kun vaivaiset 4 tasapeliä. Ja perkele bussiinki pitäis vartinylikuus saatana mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom