Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatteko te rahanne oikeasti pois tästä paska firmasta NORDICBET jos olette yrittänyt kotiuttaa rahanne, 13.1 tuli vahvitstus mailiin että kaikki tarvittavat documentit on tullut, mutta vieläkää ei näy rahoja tilillä, miten edetä asiassa, 4 viestiä lähettänyt asiakaspalveluun ei vastausta, aivan paska firma en suosittele kenellekään.

Vedetään puheet takaisin, soittivat oikein kyseistä firmasta :) mä perkeleen puusilmä ollut tajunnu kun 2 tiliä käyttänyt että toiselle tilille maksettu mitä ei oikeastaan koskaan tule käytettyä :D

Eli firmassa ei mitää vikaa, vaan pelaajassa :D

No olihan blues altavastaajana otteluun tultaessa. loukkaantumiset hieman riepotellu joukkuetta. Ja jokerit oli muutenkin edellisissä otteluissa hyvässä vireessä

No olihan blues altavastaajana otteluun tultaessa. loukkaantumiset hieman riepotellu joukkuetta. Ja jokerit oli muutenkin edellisissä otteluissa hyvässä vireessä

Ihan sama, Jokerit ei voita Bluesia, Kerho ei voita Hartwallilla, IFK ei voita runkosarjaa. Jotkin asiat vain ovat.

Päivän poimintoja:
Ilves vs Tappara +5.5 maalia = 2.3
- Paikallispelissä tehdään monesti se 10 maalia, joten tähän on hyvä sijoittaa noin elämä.

Ronnie O'Sullivan vs Judd Trumpp 2 = 2.0
Vaikkakin Ronnie on ikisuosikki ja alltime paras peluri, niin kasetti ei ole kestänyt viime vuosina ja siihen lisää Trumpin viime aikainen heater, niin näkisin, että Rocket ei pysty vieläkään voittamaan...

Yhden tuplan nykäisin aamulla

hewitt-roddick 1, 3.70
neuner-mäkäräinen 2, 2.60
yhteensä 9.60

Hewitt meni jo luovutuksella oikein, toivottavasti kaisakin osuis, viimeksi tuli aika paljon pummeja. Hiihtovauhdin pitäis riittää.

Recordi Bluesia vastaan viimeiset kymmenen peliä: 2-8! Vain hullu pelasi Jokereita tänään.

Niitä hulluja oli muuten vedonlyönti forumit täynnä. Oli ehkä keskiviikon eniten vihajttu kohde että jokerit vie pelin. Itse jätin pelaamatta kuten tänäänkin ilves-tappara pelin. Mutta huomisen pelejä tässä jo tutkaillaan sekä yön änäreitä.
Viimeyöltä WSH+ANA tupla kiinni.

Päivän poimintoja:
Ilves vs Tappara +5.5 maalia = 2.3
- Paikallispelissä tehdään monesti se 10 maalia, joten tähän on hyvä sijoittaa noin elämä.

Ronnie O'Sullivan vs Judd Trumpp 2 = 2.0
Vaikkakin Ronnie on ikisuosikki ja alltime paras peluri, niin kasetti ei ole kestänyt viime vuosina ja siihen lisää Trumpin viime aikainen heater, niin näkisin, että Rocket ei pysty vieläkään voittamaan...
Oikein säälittää, kuin helppoja kohteita £$€$$$$$$$$$$$

Niitä hulluja oli muuten vedonlyönti forumit täynnä. Oli ehkä keskiviikon eniten vihajttu kohde että jokerit vie pelin. Itse jätin pelaamatta kuten tänäänkin ilves-tappara pelin. Mutta huomisen pelejä tässä jo tutkaillaan sekä yön änäreitä.
Viimeyöltä WSH+ANA tupla kiinni.
Itse sain Ana+Chicagon kiinni. Olin laittamassa myös WSH:n voittamaan, mutta aloin epäröimään.
Voitto-panostus= 265€netto.

pittsburgh+san jose, all in.
Ny Rangers ei ole mikään helppo pala Pittsburhille, eikä myöskään Ottawa San Joselle.

Kellään vinkkejä yön änäreihin, näyttää olevan aikas monta peliä?

Btw mistä katotte edellisten kierrosten tulokset?

yle.fi/tekstitv on hyvä paikka jos nopeasti haluaa katsoa. Nhl.com on syvällisempään tulkintaan.

Ny Rangers ei ole mikään helppo pala Pittsburhille, eikä myöskään Ottawa San Joselle.

ei tietenkään kumpikaan mikään varma kohde ole, eikä mun keksimiä vihjeitä alunkaanperin. jätin vajaan satasen kun sen verran oli yli tasasumman @ bet365 kun kotiutin loput niin ajattelin työntää ne tohon, sama se on mihin häviän.

Tänään pienellä panostuksella jokereille ja ässille. Tai jos kalpalla ei oo Koskinen maalilla, niin ehkä himpun enemmän.

Savon sanomien kukaan ei ole maalilla eikä Hentunenkaan pelaa. Vaikka tässä Kuopiolaisena pitäisi kannattaa Kalpaa niin pelaan edelleen kalpaa vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom