suosittelen ite kyl nordiccia. asiakaspalvelua saa minuutissa online chatin kautta ja dokumenttien varmistuksen jälkeen rahat minuutissa tilillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatteko te rahanne oikeasti pois tästä paska firmasta NORDICBET jos olette yrittänyt kotiuttaa rahanne, 13.1 tuli vahvitstus mailiin että kaikki tarvittavat documentit on tullut, mutta vieläkää ei näy rahoja tilillä, miten edetä asiassa, 4 viestiä lähettänyt asiakaspalveluun ei vastausta, aivan paska firma en suosittele kenellekään.
No olihan blues altavastaajana otteluun tultaessa. loukkaantumiset hieman riepotellu joukkuetta. Ja jokerit oli muutenkin edellisissä otteluissa hyvässä vireessä
Recordi Bluesia vastaan viimeiset kymmenen peliä: 2-8! Vain hullu pelasi Jokereita tänään.
Oikein säälittää, kuin helppoja kohteita £$€$$$$$$$$$$$Päivän poimintoja:
Ilves vs Tappara +5.5 maalia = 2.3
- Paikallispelissä tehdään monesti se 10 maalia, joten tähän on hyvä sijoittaa noin elämä.
Ronnie O'Sullivan vs Judd Trumpp 2 = 2.0
Vaikkakin Ronnie on ikisuosikki ja alltime paras peluri, niin kasetti ei ole kestänyt viime vuosina ja siihen lisää Trumpin viime aikainen heater, niin näkisin, että Rocket ei pysty vieläkään voittamaan...
Itse sain Ana+Chicagon kiinni. Olin laittamassa myös WSH:n voittamaan, mutta aloin epäröimään.Niitä hulluja oli muuten vedonlyönti forumit täynnä. Oli ehkä keskiviikon eniten vihajttu kohde että jokerit vie pelin. Itse jätin pelaamatta kuten tänäänkin ilves-tappara pelin. Mutta huomisen pelejä tässä jo tutkaillaan sekä yön änäreitä.
Viimeyöltä WSH+ANA tupla kiinni.
Ny Rangers ei ole mikään helppo pala Pittsburhille, eikä myöskään Ottawa San Joselle.pittsburgh+san jose, all in.
Kellään vinkkejä yön änäreihin, näyttää olevan aikas monta peliä?
Btw mistä katotte edellisten kierrosten tulokset?
Ny Rangers ei ole mikään helppo pala Pittsburhille, eikä myöskään Ottawa San Joselle.
Päivän poimintoja:
Ilves vs Tappara +5.5 maalia = 2.3
- Paikallispelissä tehdään monesti se 10 maalia, joten tähän on hyvä sijoittaa noin elämä.
Tänään pienellä panostuksella jokereille ja ässille. Tai jos kalpalla ei oo Koskinen maalilla, niin ehkä himpun enemmän.