Eilen Hifk kiinni. Sitten yöltä kiinni Boston kertoimella 2,20. Anaheim 2,45 sekä -1,5 kertoimella 3.7 Sekä Detroit -1,5 kertoimella 2,7. Nuo oli singleinä sekä Hifk,Boston ja Anaheim tuplana. Sekä Sitten Aneheim-1,5 Detroit-1,5 ja Hifk uudestaan singlenä sekä tuplana. Sitten on viellä Anaheim -1,5(3,7), Blues huomiselta(2,55), Minnesota suora voitto(2,7) ja tänään TPs(2,75), nämä siis keskenään tuplana ja taas kerran singlenä . Mietin pitkään että pelaanko tuon Minnesotan ML vetona mutta kun kerroin tippui sen verran ja olin ahne.... Jäin just plussan puolelle marraskuussa.
Mikä ihme on että ei synny keskustelua noista vedonlyönti toimistoista?
Kokeilin parille forumille pistää kyselyä esim. Comeon firmasta niin hävisi koko kysely. Viimevuonna kierrätin hyvin muutaman firman bonukset ja jäin erittäin hyvin viellä voitolle. Ja nyt kaipaisin samankaltaisia bonuksia käytettäväksi.
Minulla on tilit käytössä bettsonilla, 365bet, nordic, unibet, paf, Bwin. Parilla muulla tili mutta en enää käytä niitä. En vaan tykännyt niistä sivuista/palveluista. Ja eivät kyllä tunnu edes muistavan vanhoja asiakkaitaan kuten esim. Bettson,nordic ja 365bet.
365betiltä kyllä tuli taas tarjous että talleta 100 niin saat 100% bonus. Hieman huonot sivut mielestäni mutta ihan hyvin kohteita. Ja useaman kilon voittojen kotiutus oli dokumentteinen hieman hankalaa ja hidasta mutta tuli ne loppujen lopuksi perille.
Joten kehukaa nyt niitä omia vedonvälittäjiä tai haukkukaan. Samoin kun olen tälläinen bonushuoraaja niin kertokaa hyvät bonukset!