Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Joo arpa osu kohilleen, taas.

Toissa lauantaina osui myös kertoimia pelaamalla
Sillon oli:
Hifk - TPS 2
HPK - JYP1
Kärpät - jokerit 1
Ässät - tappara 2

kerroin 355 ja risat. Panos 5€
Ihan jees tili 8 eurolla:D

Sitte viime yönä pelasin "varmoja" ja tupla kosahti siihen, että Chicago hävii kotona Phoenixille 1-4.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jyp-akatemian kotikerrointa vois kokeilla

sinkkuina:
K-Laser−SaPKo 2 2,95
JYP-akat.-TUTO 2 2,10
Jokipojat-Hokki 2 4,00

tuplat:
Celtic-Atl.Madrid 2 1,95
Metalist-Austria Wien 1 1,50
yht. 2,92

HIFK-HPK 1 1,40
Braga-Birmingham 1 1,4
yht. 1,98

Vähän myöhässä pistän omat vedot, mutta tälläiset tuli tehtyä, JYP-Akatemia - Tuto (1), K-Laser - Sapko (2), Leki - Sport (2). Kerroin 15.44(bet-at-home) Panos 10€ + HIFK - HPK under/over 5.5 (2), JYP-Akatemia - Tuto (2) Kerroin 3.90 Panos 5€
Hyvin mennyt pelit ainakin tähän saakka:)

Jooh aina se menee yhdel vituiks. Ei voi käsittää.

Tuto voittanu 3 viime matsista kookoon, jukurit ja sportin. Sit otetaan joltain jypin kakkos/anus jengiltä lällyy.

Enpä olisi halunnutkaan voittaa mitään.

Detroit - Tampa bay (1)
Anaheim - Montreal (1)

4,25 kerroin, 20€:llä.

Olen muuten huomannut yhden aika jännän jutun jolla on nyt tullut tienattua ihan hyvin viimeaikoina.

Katsot Iltalehdestä jos siellä ollaan vinkattu jonkun suomalaisen joukkueen voittavan toisen suomalaisen joukkueen. Esimerkiksi tänään vinkattiin, että Pelicans voisi voittaa HIFKin. Sitten teet vain päinvastoin. Eli pelaatkin HIFKille.

Tuntuu oudolta, mutta näyttää toimivan aika usein. Ehkäpä joukkue saa vain lisää motivaatiota, kun heidät on jo "tuomittu" varmoiksi häviäjiksi ja voisin uskoa että valmentajat jopa käyttävät sitä hyväkseen..

Lehden ulkomaiset vihjeet taas osuvat ihan kohtalaisesti.

Jyp-Akatemia kiinni ihan tästä syystä..

Anaheim - Montreal 2
Detroit - Tampa Bay 1
Toronto - Boston 2

Kerroin 10,77, panos 30€.

Joo ainahan se melkein on siihen yhteen kosahtaa, jos on kosahtaakseen, oli sitten tupla tai mikä muu vaan.

Eilen Hifk kiinni. Sitten yöltä kiinni Boston kertoimella 2,20. Anaheim 2,45 sekä -1,5 kertoimella 3.7 Sekä Detroit -1,5 kertoimella 2,7. Nuo oli singleinä sekä Hifk,Boston ja Anaheim tuplana. Sekä Sitten Aneheim-1,5 Detroit-1,5 ja Hifk uudestaan singlenä sekä tuplana. Sitten on viellä Anaheim -1,5(3,7), Blues huomiselta(2,55), Minnesota suora voitto(2,7) ja tänään TPs(2,75), nämä siis keskenään tuplana ja taas kerran singlenä . Mietin pitkään että pelaanko tuon Minnesotan ML vetona mutta kun kerroin tippui sen verran ja olin ahne.... Jäin just plussan puolelle marraskuussa.

Mikä ihme on että ei synny keskustelua noista vedonlyönti toimistoista?
Kokeilin parille forumille pistää kyselyä esim. Comeon firmasta niin hävisi koko kysely. Viimevuonna kierrätin hyvin muutaman firman bonukset ja jäin erittäin hyvin viellä voitolle. Ja nyt kaipaisin samankaltaisia bonuksia käytettäväksi.
Minulla on tilit käytössä bettsonilla, 365bet, nordic, unibet, paf, Bwin. Parilla muulla tili mutta en enää käytä niitä. En vaan tykännyt niistä sivuista/palveluista. Ja eivät kyllä tunnu edes muistavan vanhoja asiakkaitaan kuten esim. Bettson,nordic ja 365bet.
365betiltä kyllä tuli taas tarjous että talleta 100 niin saat 100% bonus. Hieman huonot sivut mielestäni mutta ihan hyvin kohteita. Ja useaman kilon voittojen kotiutus oli dokumentteinen hieman hankalaa ja hidasta mutta tuli ne loppujen lopuksi perille.
Joten kehukaa nyt niitä omia vedonvälittäjiä tai haukkukaan. Samoin kun olen tälläinen bonushuoraaja niin kertokaa hyvät bonukset!

Eikös noiden bonuksien kotiuttaminen ole sitten kovin hankalaa? Ainakin olen kuullut ja lukenut, että
ei välttämättä suositella...

Mikäs niissä ongelmallista? Itse ainakin olen aina tehnyt taulukon että paljonko olen laittanut bookerille ja mikä bonus ja sen mukaan sitten pitänyt kirjaa ja pelannut vaadittavan määrän. Ja joka kerta olen saanut lunastettua rahani pois. Ja useasti viellä jättänyt pesämunaakin sinne. Oikeastaan voisi sanoa että muutama vuosi sitten kun aloitin pelaamaan muuallekin kuin veikkaukselle(olis pitänyt jo aikaisemmin aloittaa) niin sijoitin 200€ unibetille ja en enää muista että mitä sain bonukses(olikohan joku 100€) niin sillä samalla bonuksella olen sitten pelannut jo useita bonuksia ja sitten aina siirtänyt seuraavalle. Ja esim viime keväänä lunastin 365betiltä useita tonneja pois. Kun alkuun oli vaan 200€ omaa + 100€ bonus.
Nordicbet, bettson ja 365bet on siitä hyviä firmoja että jos sinne ei pelaa useaan kuukauteen niin ne aina tarjoavat jotain 100%-50% bonusta. Nytkin noissa on bonukset menossa.

Nyt tässä kuussa oli pitkä alamäki mutta nyt viime päivinä on vedot taas napsuneet ja pysyin muutaman hunti kaikilla sivuilla voitolla.

Tänään olisi sitten pari peliä kotiliigassa. Olen tässä kallistunut kotivoittoihin. Varsinkin TPS-Kärpät pelissä. Kärpillä huhutaan että 1.veskari ei ole kunnossa vaikkakin on merkitty aloittavaksi. Ja jotenkin kärpät ovat menettäneet minulta luoton ja oikeastaan jo pieni ennakko päätös oli että pelaan kärppiä vastaan. Kerroin tps:lle on monessa paikka hyvä, taisi saada 2,95 parhaillaan.
Tappara-saipa peli onkin sitten hankalampi ja tässä varmaan pitää joku varmistus veto tehdä. Tapparalta porukkaa poissa? Mutta mikä merkitys sillä on sen todisti hyvin se pelicans case.

Päivän varmat:

Mäkäräinen - Neuner 2 1,90
Tappara - SaiPa +1 X 6,50
TPS - Kärpät +1 X 7,35
Kokonaiskerroin: 90,77
Rivimäärä: 1, panos: 10,00 €
Suurin mahdollinen voitto: 907,70 €

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom