Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Blues on iskussa
Mitäs arvon herrat päivän mestereiden liigasta ajattelee? Marseille-Liverpool 1 olisi ehkä hieman houkutteleva.
Porto-Besktas x ehkä myös
Olympiakos-Werder taas on ihan hepreaa, onkos teillä tietoa siitä?
Chelsea varma, mutta kuitenkin pelaat Valenciaa?
Mä uskon liverpoolin murska voittoon.
Millä perusteella? Tarkoitan siis, että onko jotain mitä en tiedä?
Olympiakos - Bremen 1 tai x
Minä taas ajattelin koittaa money linena Olympiakosia (2.00 Betway), pakkovoiton edessä on aina vaikea pelata. Rosenborgikin houkuttelisi yli kymmenen kertoimellaan mutta viime kerran totaalinen epäonnistuminen Chelseaa vastaan vituttaa vieläkin.
Minä taas ajattelin koittaa money linena Olympiakosia (2.00 Betway), pakkovoiton edessä on aina vaikea pelata. Rosenborgikin houkuttelisi yli kymmenen kertoimellaan mutta viime kerran totaalinen epäonnistuminen Chelseaa vastaan vituttaa vieläkin.
Chealsea - Valencia 1 tai x
Marseille - Liverpool x tai 2 liverpool pelannu vieraissa paskasti mut mul on tunne että ainakin tasuriin ylletään
Porto - Besiktas 1
Schalke - Rosenborg x
Madrid - Lazio 1 tai ihan pikkanen x mahdollisuus
Olympiakos - Bremen 1 tai x
Veikkaukselta
Single 14 Philadelphia- Pittsburgh 2 (2,65)
Crosby on ýks tän hetken kuumímpia pelaajia NHL:ssa, ja omilla otteillaan
saattaa kääntää pelit voitoiksi.
Pittsburghilla viidestä edellisestä pelistä 4 voittoa > Vancouver rankkareilla, Calgary rankkareilla, Edmonton Crosby kolme maalisyöttöä ja Phoenix.
Philadelphialla 3:sta viime pelistä 2 tappiota. Coloradoa ja Dallasia vastaan, voitti välissä Minnesotan, Niittymäen torjuessa 29:sta laukauksesta 28.
Sarjataulukossa nämä joukkueet löytyvät sijoilta Philadelphia 6 ja Pittsburgh sijalta 7.
Edit: Damn olin hidas. Serbi ja Kroaatti yhdessä bilettämässä?