Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Kenossa kiertää nyt isompaa voittoa. Vakioriveihin osui tänään.
8/10, 8/10, 6/8, 6/8, 4/5 ja 5/8 yhteensä....226e Taas läheltä piti, isompi voitto. Noilla kyllä pelaa taas yli vuoden. Ei paha...:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähän myöhässä mut merkataan ny..

Jyp-hpk+1 1

pelicans-lukko+1 1

ässät+1-tappara 2

kerroin: 26.91 panos 20

tappara peli näyttää jo tällä hetkellä hyvältä.. saa nähä

miks pelasit pelicanssia?
Ite laitoin Lukolle 50e singlenä ja helpot rahat kotiin :D

tänään maistuu KooKoo - Hokki 2 ja Villarreal - Real Madrid 2

Tuo äkkiseltään katsotuna näyttää hyvältä. Tein saman + kierrätin viellä -1 maaleilla noita. Sitten miten ihmeessä veikkaus antaa noin hyvät kertoimet tutolle ja d-teamille? Kummallakin suhteelisen hyvä alku takana. Tutolla myös edelliset kohtaamiset varsin hyvin mennyt 14-4. Vaikkakin k-vantaa on hyvässä nosteessa niin en pitäisi yllätyksenä että tuto jatkaisi enemmin putkeaa kokemuksen puolesta kuin k-vantaa.

Hokki on siitä mielenkiintoinen tapaus, että sille saa aina syyskaudella hyviä kertoimia. Jostain syystä ns. asiantuntijat ja kertoimenlaskijat sijoittavat sen ennakoissaan vuodesta toiseen mestiksen alempaan kastiin ja kuitenkin Hokki pelaa yleensä hyvin. Mistä lienee tuo aliarvioiminen johtuu..

Joo itse aion tänään vielä pelata D-teamin tuplana jonkun kanssa.
Itse myös laitoin Hokki - Real -1 molempiin siis kakkosen niin siitäkin tuli yli 7 kerroin :)

Tuo Lukon kerroin eilen oli kyllä jotain ihan käsittämätöntä! Ajattelin etukäteen, että hyvä kun olisi edes 2,00 :) Pelasin tuplat sitten Tepsin, Tapparan ja Davosin kanssa :) Harmittaa, kun olisi voinut käyttää sitä tällekin päivää.

Tänään aion kyhätä jokusen tuplan Tuton, Sampdorian, Prestonin ja Valencian kautta. Suuri todennäköisyys että tulee nenille, mutta pitäähän sitä koittaa, kun eilen oli voittopäivä :D

Ja tänään sitten Sm-liigaa. Jotenkin viimepäivinä vedot menneet pieleen niin tuntuu joku epäuskoisuus olevan ja tuntuu todella vaikealta tämä ilta.

Mä lähtisin kyllä nyt kokeilee Bluesia, kun veikkauksellakin on noin hyvä kerroin 3,30. Blues pelas Tepsiä vastaan jo todella pirteesti ja nälkä voittaa on varmaan melekone!

Mä lähtisin kyllä nyt kokeilee Bluesia, kun veikkauksellakin on noin hyvä kerroin 3,30. Blues pelas Tepsiä vastaan jo todella pirteesti ja nälkä voittaa on varmaan melekone!
Voi helevettiläinen sentää! :lol2: Hyvin osuu nää vedot mulla! Vasta 5-0 hifkille

Voi helevettiläinen sentää! :lol2: Hyvin osuu nää vedot mulla! Vasta 5-0 hifkille

Mulla vähän sama tappara-jokerit pelissä. Jokerit oli muka varmin tällä kierroksella:(
Hifkin kyllä pidin varmana ja toivotaan että kotijoukkueet muissa kohteissa vievät voiton.

Heittäkää se SAATANAN KLANIPÄÄ VITTUUN sieltä Kärpistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs::curs::curs: Nimimerkki: Kannatanut Kärppiä pikkupojasta ja panosti sen puolesta merkittävän summan.

PÄÄ RÄJÄHTÄÄ!!!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom