Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
NOh? Eikö sm-liiga sytytä?
Pistetään nyt sitten ihan viime vuoden perinteinen:
Jokerit-Hifk 2
Jyp-Kalpa 2

Kalpan pitää opetella voittamaan Jyp jos aikoo pärjätä. Jokerit taas on liian arvostettu joukkue näin kauden alussa. Opettelevat viellä uutta pelityyliä ja pelaamaan yhteen.

Ajattelin itekin nuo pari ottelua laittaa samalla tavalla ja sitten on varmaan pakko kokeilla Tepsiä, kun kuitenkin vituttaa taas, jos jätän kokeilematta ja ne voittaa. Jos ne ei voita niin rahojen menetys on ihan se ja sama, kun vituttaa se pelkkä tappiokin jo niin paljon, että ihan sama vaikka meni rahatkin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
6 ekaa kohdetta ucl-vakiosta oikein,huomenna voi vähän jänskättää.

tää eka päivä oli kyllä helpomipi veikata joten saapa nähdä

6 ekaa kohdetta ucl-vakiosta oikein,huomenna voi vähän jänskättää.

tää eka päivä oli kyllä helpomipi veikata joten saapa nähdä
10/12 tällä hetkellä oikein,kolme varttia jälellä.
olympiakosin pitäs tehdä maali ja arsun kaksi ja muiden pysyä samassa tilanteessa niin täällä alkas juhlat

Jos näillä mennään loppuun asti niin itsellänikin on kaikki oikein vakiossa plus pitkäveto Lyon voitto ja Barca tasuri kerroin tais olla 5 luokkaa

Mitä vittua tuo Paf nyt meinaa? Maanantaina olisin pelannut tiistain lätkä pelit jo valmiiksi kun olin matkalla tiistaina. Mutta eipä onnistu kun sivut jumissa. Nyt sitten sama homma kun lätkä kierros. Mistä hemmetistä löytää sellaisen firman jonka sivut ei ole aina sm-liiga pelipäivinä jumissa? Nyt alkaa olla pannassa veikkaus ja pahvi....

Unibet toiminut ainakin ihan hyvin. Ja siellä ihan hyviä kertoimiakin.

Mulla on nyt veikkaukselle 5euron panoksella.

Jokerit-Lukko 1
Jyp-Blues x
Kärpät-kalpa 1
Tappara-Pelicans 2
TPS-ilves x

Kerroin 150!

Ei hyvältä näytä ekan erän jälkeen.

Mulla on nyt veikkaukselle 5euron panoksella.

Jokerit-Lukko 1
Jyp-Blues x
Kärpät-kalpa 1
Tappara-Pelicans 2
TPS-ilves x

Kerroin 150!

Ei hyvältä näytä ekan erän jälkeen.

No tällä hetkellä ei ole yksikään kohde noista oikein mutta muutenkin nuo 5 kohteen laput on todellista uhkapeliä. Itse olisin mielummin pelannut vaikka yhden 2€ tuplan ja yhden 3tuplan noista kuin suoraan tuo rivi.
Itselläni olisi tämän hetkisillä tuloksilla 4 kohdetta + maanantain hifk tuplina kierrätettynä oikein. Ja monivedossa kärsii tulla jokaiselle joukkueelle viellä maali niin olisi oikein, muutamalle joukkueelle viellä parikin.

No tällä hetkellä ei ole yksikään kohde noista oikein mutta muutenkin nuo 5 kohteen laput on todellista uhkapeliä. Itse olisin mielummin pelannut vaikka yhden 2€ tuplan ja yhden 3tuplan noista kuin suoraan tuo rivi.
Itselläni olisi tämän hetkisillä tuloksilla 4 kohdetta + maanantain hifk tuplina kierrätettynä oikein. Ja monivedossa kärsii tulla jokaiselle joukkueelle viellä maali niin olisi oikein, muutamalle joukkueelle viellä parikin.

Mulla osu vuonna 2007 tuollainen samanlainen 5kohteen lappu,kerroin oli 225. Vitosen panoksella.

Joo,tiedän että pitäs maksimissaan laittaa korkeintaan 3kohdetta samaan lappuun.
Lopetin peliautomaatteihin rahan työntämisen kokonaan tuossa vuosi sitten ja sen jälkeen oon laitellu tollasia uhkarohkeita sillo tällö. Pelikoneisiin uppos sillo ihan helvetisti rahaa,niihin uppoaa vaikka kaikki rahat. Laskin,että oon elämäni aikana työntäny niihin noin 25 000euroa.
Esim. palkkapäivänä saatoin tykittää 800euron tilistä niihin noin 500euroa.Joka kerta tiesi jo etukäteen häviävänsä.Monta kauppareissuakin tullut tehtyä ilman,että kaupasta on ostanut yhtään mitään.Kaikki hävisin kaupan aulassa oleviin pelikoineisiin, kun päätin kokeilla tuplata kaupparahat.

Onneksi pääsin eroon niistä kirotuista koneista.
Surullista on kun menee minne tahansa niin joka paikka on täynnä niitä koneita. Joka päivä näkee nuoria niiden kimpussa.
Peliriippuvuus on yksi vittumaisimmista asioista minkä tiedän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom