Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään taidan laittaa koko omaisuuteni kohteeseen:

Kalpa - JYP X

Ulkona on jo aika lämmintä. Kohta voi nukkua vaikka kuusen alla...

Minä ajattelin katsoa futiksen MM-karsinnoista joitain under/over -vetoja. Nuo lätkäpelit ovat syöneet kassaani viimeaikoina liikaa. Ne mitä futiksesta voittaa, häviää lätkässä...

Ite laitoin puhtaasti jännitysmielessä JYP + Blues tuplan, kerrointa jotain 7,65 ja viitosella sisään.

kärpät vie,kuopiossa mennään jatkoajalle.näin omassa lapussa.

toisessa lapussa futista serbia ja romania

Liechtenstein - Venäjä
Yli/Alle
Maaleja yhteensä 3.5
Kerroin 2.20

Englanti - Ukraina
1
1,40

Italia - Irlannin Tasavalta
1
1,50

Laitoin kanssa sinkkuna Liechtenstein - Venäjä peliin yli 3.5 maalia, sopivalla summalla. Meinasin aluksi pistää se tuplana Englannin kanssa, mutta tuli epävarma olo Englannista. Ukraina pelaa ajoittain laadukasta peliä.

Mä laitoin
Norja - Suomi +1 ... 2
Liechtenstein +2 - Venäjä ... 2
kerroin taisi olla jotain 4:n pinnassa.

Joo oliha se tiedossa ettei omaa joukkuetta vastaan kannattais pistää vetoja. Aina ne kusee, piti tietty kokeilla kepillä jäätä :D (kärpät-blues matsi siis kyseessä)

ässät-sport tulosveto kiinni :)

Edellinen tupla kun tietenkin osui ja 40euroa napsahti kouraan, oli ilo maksaa sillä tämänpäivän tupla:
Jyp - Kalpa+1 1 + Blues - Kärpät X

Veikalla kerrointa 9 ja viitosella sisään tämäkin.

Huomiseksi näytti olevan ihan mielenkiintoisia pelejä, harmi kun ei ole oikeen ehtinyt seuraamaan pelejän muuten. SM-liiga on aika pihvi huomiseks :P

Mitäs mietteitä teillä on tämän päivän futismatseihin? Minä laitoin hieman rahaa Blackburn - Tottenham peliin Tottenhamin voitolle (kerroin Unibetilla 2.65). Tottenhamilla hyvä vire päällä ja Roque Santa Cruz sivussa Blackburnilta.

Mitäs mietteitä teillä on tämän päivän futismatseihin? Minä laitoin hieman rahaa Blackburn - Tottenham peliin Tottenhamin voitolle (kerroin Unibetilla 2.65). Tottenhamilla hyvä vire päällä ja Roque Santa Cruz sivussa Blackburnilta.

Citylle annettais Arsenalia vastaan Unibetilla kerrointa 7.00, mutta toisaalta City on sysipaska vierasjoukkue ja Arsenal on ollu piristymään päin viimeaikoina. Voishan tuosta pientä yllätystä hakea ja sijoittaa muutamat roposet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom