Vedonlyönti leuanvedosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SSS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rock^ sanoi:
Mutta voihan siitä muutaman kilon nesteitä heivata veke. Esimerkiksi lasket hiilareita parina vikana päivänä ennen "kisasuoritusta", ja juot normaalia enemmän vettä.

Raven osais kertoo hyvin ton painonpudotuksen, missä voimatasot ei juurikaan laske.

Juu, nesteitä kyllä mutta lihaa ei kiitos :)

Itse saan vedettyä kisatyylillä, eli paineet päästetään toistojen välissä pois alhaalla, painolla x kaksi toistoa.

Jos en vedä kisatyylillä, vaan teen pienen pompun pohjassa, saan samalla painolla 5 toistoa. Pompulla meinaan sellasta, että ei päästä kynärniveliä ihan auki ja pitää jännityksen selässä.

Jos tyyli on vapaa, niin tuosta voisi olla apua. Varmaan tosin itsekin tiesit tämän...

Paljosta löit vetoa?

Mites tuo "tyyli vapaa" määritellään? Saako jalkoja heilutella siis? Jos saa niin opettele runkauttamaan, saat toistoja 40-50. Tosin kaveri ei varmaan tykkää :)

Remmit tosiaan käteen niin ei mene voimat puristelemiseen. Kengät pois jalasta, shortsit verkkareiden tilalle :whip:

Pääasia että treenaa, aloittaa kevyesti, ja treenaa joka kerta pikkusen enemmän.
Hieronta ja venyttely auttaisi varmaan paljon jos aikaa on vain muutama kuukausi.
Lähden treenaamaan kohta - leukoja.

gnut sanoi:
Itse saan vedettyä kisatyylillä, eli paineet päästetään toistojen välissä pois alhaalla, painolla x kaksi toistoa.

Jos en vedä kisatyylillä, vaan teen pienen pompun pohjassa, saan samalla painolla 5 toistoa. Pompulla meinaan sellasta, että ei päästä kynärniveliä ihan auki ja pitää jännityksen selässä.

Jos tyyli on vapaa, niin tuosta voisi olla apua. Varmaan tosin itsekin tiesit tämän...

Paljosta löit vetoa?

Omaa rahatilannettani en rupea kertomaan tämän tarkemmin mutta sen voin paljastaa että summa on 1/6 kuukausinettopalkastani.

Keijo s: Juu ajattelinkin että viimeiset pari toistoa voi joutua runkuttelemaan ja sätkimään todella ääliön näköisenä mutta kun rahaa on pelissä niin kunnia ei ole niin tärkeää :D

Juu mäkin lähden tästä treenaamaan... leukoja! :whip:

Varsinaisesta treenistä minulla ei ole parempaa sanottavaa kuin tässä on jo tullut esille: paljon volyymiä, kunnon vauhtitekniikka, jalat ja kroppa mukana, ei pysäytyksiä tai löysäilyjä ylhäällä tai alhaalla.

Tätä ei kuitenkaan tainnut tulla esille: jos mahdollista, etsi joustava tanko, jolle reenaat sen tekniikan. Notkea tanko toimii jousena ja saattaa antaa valtavan edun. Joskus kouluaikoina vedin tavallisella joustavalla telinevoimistelurekkitangolla kuntotestissä muistaakseni 45:ssä sekunnissa n. 45 toistoa, ja olisi reilusti mennyt varmasti se n. 60 minuutissa. Kyse oli vain tekniikasta, erityisesti siitä hyvästä alapompusta. Puhtaalla tekniikalla taisin olla jossain parin kympin kunnossa (maksimitoistomäärä ilman erityistä aikarajaa).

Tilannekatsaus28.1.05

Eilen puhtaita leukoja ilman mitään pomppuja/räpiköintejä/jalkojen nytkyttelyä 22kpl.
Viime viikolla olin ke, to ja pe elämäni flunssassa joka on varmasti vaikuttanut kuntoon---->hengästyn treeneissä helposti.
Tavoitteesta ollaan tietenkin jäljessä, arvioisin että epäpuhdas kunto tällä hetkellä 26 leukaa. Aikaa kilpailupäivään on 19 päivää tätä kirjoittaessa.

Olen tehnyt leukoja puhtaasti ja välillä lisäpainolla. Paras sarja 15kg lisäpaino*15toistoa. Lähtötaso 28 päivää sitten oli 19 leukaa ilman lisäpainoja.

Harjoitellut olen myös "heijaa" kilpailutilannetta varten. Melkein joka treenissä on tullut vedettyä jonkin verran. Tukevina liikkeinä olen käyttänyt ylätaljaa eri otteilla ja leveyksillä.

Johtuen pienestä lisäboostista on paino nousussa (ja kovasta treenistä), joka ei ole kisaa ajatellen toivottavaa mutta muuten erittäin tervetullutta.

Voin suositella kaikille jotain vedonlyöntejä, hävitessäänkin on saanut hyvää treeniä paljon. Kaikessa raadollisuudessaan raha on uskomaton motivaatori.

Rannesiteitä en ole käyttänyt kuin kaksi kertaa, en ole huomannut mitään hyötyä niistä.

Tästä jatketaan, viikko sitten olin jo sitä mieltä että 11leukaa lisää 1,5kuukaudessa ei sittenkään ole mahdollinen mutta nyt on taas luottavainen olo. :) :rock:

nuorempana tuli harrastettua painia ni tuli vedettyä noit leukoja kyl yllinkyllin.. parhaimmillaan taisin saada jotaa 38 suht puhdasta toistoa.. mut olinkin kyl alle 40 kilonen silloin :) pallealla pystyy hyvin aina alhaalla ollessa antamaan vauhtia seuraavaan leukaan...mutta taisittekin tarkottaa sitä tolla runkkaus tyylillä :) Mut onnea sulle yritykseen ja kyl uskon, että pääset tavoitteeseen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Missäs tilanteessa tämä veto on tällä hetkellä, onko raha jo vaihtanut omistajaa?
Ja minkälaisiin toistomääriin päädyit leuanvedossa?

Tulos

Eli häviö siitä sitten napsahti kun lauantaina suoritukseni tein :(

Tulos 25 leukaa.
Parannusta 6 leukaa.
Kovan treenin, tarkan syömisen ja panostamisen ansioista paino nousi 1,5kk ainana 4kg, eli nyt 87kg. Tämä tietenkin vaikeutti vetämistä.

Suoritus: leuat lähti niin kauhealla tahdilla liikeenteeseen että rupesin huojumaan, kun sitten hiljensin huojimisen jossain kympin kohdilla niin siihen kului turhaan voimaa. Olin suunnitellut ruveta rynkyttämään ja potkimaan vasta kun rupeaa tuntuman painavalta, mutta näin se tällä kertaa meni.

Tiivistettynä:

Negatiivista
Hatuttaa rahan menetys :curs:

Positiivista
Loistava treenimotivaattori
Lisääntynyt paino(näyttäisi tulleen lihana ja nesteenä) ;)
Uusi ennätys, pidän kuitenkin 25 tulosta ihan kohtuullisena.
Pakolla näyttää tulevan parempia tuloksia
Lisäksi kaikki muut lihasryhmät/liikkeet ovat parantuneet merkittävästi, erityisesti yläselkä(luonnollista)

Eli ihan hyvillä mielillä olen, jos suoritus ei ihan räpiköintiä ole, niin laitan siitä videon tuonne VIP-puolelle, eli kannattaa olla VIP ;)
Tosin otan oikeuden olla laittamatta sitä jos se näyttää tällaiselle: :david:

Kiitos kaikille kannustaneille

Hieno suoritus joka tapauksessa. Itse vasta lähentelen tuota 20 rajaa, joten koitan ottaa oppia sun treeneistä. Ei muuta kuin uutta vetoa kehiin vaan kun kerran vaikutus motivaatioon on noinkin suuri! :thumbs: ;)

Kyllähän tuo 25 rupeaa olemaan jo aika hyvä tulos. Harmi vain ettei tuo vielä riittänyt vedon voittamiseen.

Itsellä tällä hetkellä tavoite on 20, mutta siihen on vielä matkaa, täytyiskö itsekkin lyödä vetoa että löytyis kunnon motivaatio...

No piti mun testaa monta leukaa saan kylmiltään. Jalat koukussa ja voisin sanoa, että kädet meni suoraksi, niin 27 leukaa. Painan vain 71kg kylläkin .

Mikä olisi sellainen hyvä tulos kilpaleukaa nähden? koska jos mä saan ton verran, niin vetääkö kisoissa 80kg äijä 100 leukaa vai mitä? soz, en tiedä näistä leukakisajutuista paljoakaan :P

Ehrmann sanoi:
No piti mun testaa monta leukaa saan kylmiltään. Jalat koukussa ja voisin sanoa, että kädet meni suoraksi, niin 27 leukaa. Painan vain 71kg kylläkin .

Mikä olisi sellainen hyvä tulos kilpaleukaa nähden? koska jos mä saan ton verran, niin vetääkö kisoissa 80kg äijä 100 leukaa vai mitä? soz, en tiedä näistä leukakisajutuista paljoakaan :P

Mitä kevyempi sen helpompi tietenkin vetää.

Ei 80 kiloinen äijä mitään 100 vedä... :lol2:

Tässä faktaa:
Ari Uotila
Helsinki
79.30kg
Toistomäärä 50
Hylätyt 6
Tulos 44
Uusi SE!!!!!
Eli jos suomen paras vetää 44, niin vot kyllä olla tyytyväinen omaan tulokseesi, niin kuin minäkin. Tosin voisi kuvitella että Arin vedot ovat olleet uber puhtaita.

Onkos nämä tiedot painijoiden monta-leukaa-minuutissa tuloksista sitten ihan bs:ää? Muistan kuulleeni yli-hannukselan vetäneen yli 60 leukaa minuutissa (tekniikasta ei tietoa).

kas-vain sanoi:
Onkos nämä tiedot painijoiden monta-leukaa-minuutissa tuloksista sitten ihan bs:ää? Muistan kuulleeni yli-hannukselan vetäneen yli 60 leukaa minuutissa (tekniikasta ei tietoa).

En nyt muista että saiko tänne laittaa suoria linkkejä mutta mene googlen ja kirjoita hakusanaksi Suomen ennätys leuanveto, niin rupeaa tulemaan infoa.

En usko että painijoiden tulokset ovat bs:ää, kyse on vaan siitä että niistä leuoista tuskin yhtäkään kappaletta hyväksyttäisiin kisavedoksi.

Mikä tää painijaboomi nyt on? Nehän on pian yhtä legendaarisia kuin maanviljelijätkin :lol2:

Ei mulla mitään painijoita vastaan ole, mutta ei ne mitään supermiehiä ole, tavallista kadunmiestä vaan pikkuisen kovakuntoisempia jannuja, niin kuin kehonrakentajat, pikajuoksijat, telinevoimistelijat ja vaikkapa tanssijatkin.

sss sanoi:
Mitä kevyempi sen helpompi tietenkin vetää.

Ei 80 kiloinen äijä mitään 100 vedä... :lol2:

Tässä faktaa:
Ari Uotila
Helsinki
79.30kg
Toistomäärä 50
Hylätyt 6
Tulos 44
Uusi SE!!!!!
Eli jos suomen paras vetää 44, niin vot kyllä olla tyytyväinen omaan tulokseesi, niin kuin minäkin. Tosin voisi kuvitella että Arin vedot ovat olleet uber puhtaita.

khUUl :D

Ihan kiinnostuksesta, millä painolla sä väännät seisaaltaan hauista suoralla tangolla? Ja entäs treenaatko scotissa, ja jos kulmatangolla niin paljos siinä tulee tehtyä 5-8 toistoja?

Muistaakseni jossain vanhemmassa Guinessin ennätystenkirjassa oli joku Aasian kaveri vetänyt ihan järjettömän määrän leukoja... luokkaa pari sataa, mutta taitaa muisti tehdä tepposet. Paljonko ME mahtaa olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom