Loistava päivitys! Sivutkin lataavat reippaammin.:kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää olevan tarkoituksella tuo kun on vbulletin forumillakin. Tuo sivunumeroiden tasaus johtuu just ikonista ja mä en millään haluais laittaa noita isoja ikoneita.tommonen aukko Postit / Luettu -taustavärin alle
Voi homo jos liitteet on kussut, ne pitää sitten ajaa uudestaan ja niitä on PALJON.Hyvältä näyttää kyllä tämä. Ehkä tosiaan vähän turhan pieniä nuo kuvakeet ja osa tekstistä tuossa pääasivulla ainakin. Tai siltä se nyt aluksi tuntuu. Jotkut kuvaliitteet näyttää olevan rajottamattoman kokosia ja venyttää leiskan vituiks. Mistä helvetistä toi harmaan sävy poimittiin, että saan photarilla ton avatarin taustan muutettua oikeen väriseks?
Missä tarkalleen?FIX: Omissa asetuksissa vasemman puolen valikon hoveri taustavärinä on punainen, ja teksti samoin.
Pakko myöntää, että on oikein sulava ja nopea.
Mutta, osaako kukaan arvata, että mikä tätä firefoxia vaivaa esim. tuolla videoketjussa? Tai missä vain, missä on paljon videoita. Jumittaa tosi pitkäksi aikaa ja kun vihdoin pääset liikkumaan sivulla ja laitat videon pyörimään, tökkii se ihan simona. Youtubessa taas toimii ihan oikein. Sama ongelma on ollut jo ties kuinka kauan. Sitä en kyllä tiedä esiintyykö ongelma myös muilla sivustoilla, mutta veikkaisin, että esiintyy. On ärsyttävää, kun joutuu käyttämään kahta selainta.
Kaikki versiot viimeisen vuoden ajan. Mulla on aina viimeisin versio. Ja on yritetty poistaa kokonaan ja asentaa uudestaan. Ei auta.Mikä versio?
Mulla uusin (10.0) ja ihan ok toimii myös videoketju...
Kaikki versiot viimeisen vuoden ajan. Mulla on aina viimeisin versio. Ja on yritetty poistaa kokonaan ja asentaa uudestaan. Ei auta.
En tiedä pitäiskö vaan vetää kone sileeksi ja windows uudestaan puhtaalle alustalle. Tuntuu vaan vähän oudolta, että Firefox pelkästään kiukuttelee, jos kone olisi jumissa. Tosin Chromekin kyllä kiukuttelee, mutta sen se tekee facebookissa. Puolet linkeistä vie sillä ihan väärään paikkaan.
Kyllä. On tsekattu viimeksi kuukausi sitten. Sekin tuntuu oudolta, että näytönohjaimen ajurit vaikuttaisivat pelkästään firefoxiin. Tosin on nää välillä niin henkimaailman juttuja muutenkin, että en yhtään ihmettele vaikka naapurin Villen peräpukamat vaikuttaisivat muistien nopeuteen.Mites kone muuten, onko esim. näytönohjaimen ajurit ajantasalla?