vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Olen kyllä täysin eri mieltä, ainakin disabloimisesta. Parempi se on viestit joissa lukee "samaa mieltä", ja sen lisäksi ketjuista löytää ne parhaat postit kun ketjunäkymän oikeasta yläkulmasta voit selata niitä eniten tykkäyksiä saaneita.

Notifikaatiot voisi toka olla vapaavalintaisia, mutta en tiedä onko tuollaista featurea tarjolla vakiona.

Olen kyllä täysin eri mieltä, ainakin disabloimisesta. Parempi se on viestit joissa lukee "samaa mieltä", ja sen lisäksi ketjuista löytää ne parhaat postit kun ketjunäkymän oikeasta yläkulmasta voit selata niitä eniten tykkäyksiä saaneita.

Notifikaatiot voisi toka olla vapaavalintaisia, mutta en tiedä onko tuollaista featurea tarjolla vakiona.

Olen täysin samaa mieltä tästä. Liken painamisen ansiosta jää varmasti tonneittain turhia yhden sanan ja yhden hymiön posteja pois kuormittamasta kantaa.

Nigsterin täytyy vain kirjoittaa paskempia juttuja, niin loppuu ihmisten tykkäämisetkin. ;)

Päivitetty taas uusimpaan, bugit tänne jne.

Koitan tänään katsoa semmoista Facebook-juttua, joka tähän tuli optiona. Eli voi tykätä yksittäisistä posteista jne. Olen odotellut semmoista, on kätsy kun muuallakin on semmoinen aina. Se vain pitäis olla sitten semmoinen, että sitä voi käyttää loggaamatta sisään.

Defaulttina odotan isoa kasaa uusia kivoja bugeja.

Lagaa todella paljon, kun hakee lukemattomat viestit. Noin 5-10 kertaa hitaampi, kuin aamupäivällä.

Edit: Lagaa kaikessa ja todella hidas aiempaan verrattuna. Google Chromella mennään.

Jää usein tuonne alas pörräämään....odotetaan palvelinta osoitteesta www.pakkotoisto.com...

Tää hidastelu on tietysti ärsyttävin bugi, mutta lisäksi toi forumin etusivulla oleva maailman ärsyttävin sivupalkki ei pysy poissa silmistä, vaikka sen painaa miljoona kertaa pois. Aina kun tulen sille sivulle, on se palkki taas siinä.

Sitten se sama vika on mulla Firefoxissa ja Chromessa. Ja vika ilmestyi yllättäen tänään. Saattaa tietysti liittyä tohon hidasteluun ja poistuu samalla.

Suositut

Back
Ylös Bottom