GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Blogeissa ei pysty editoimaan viestejä kommenttejaan :( . Editointi-nappi löytyy kyllä, mutta mitään ei tapahdu.

Jännä juttu, miten mullakin rupesi sekoilemaan Pakkis itsestään. Eli linki #viestinumero ei vie siihen viestin, vaan jää sivun yläreunaan, ja muutaman kerran on esim. hakutuloksissa jäänyt seuraavan sivun lataus vajaaksi...

Uusia ilmiöitä täällä.

Eikä mun päässä. Tapahtui meinaan ennen kuin Chrome päivittyi äskettäin. Tiedä onko sitten jokin sarjassa flash tai javascript, tai joku muu outous.

EDIT: Toimii viimeisin viesti -linkki @ vbulletin.com foorumilla... weird.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Blogeissa ei pysty editoimaan viestejä kommenttejaan :( . Editointi-nappi löytyy kyllä, mutta mitään ei tapahdu.

Ei vieläkään toimaa.

Nykyään ei toimi itsellä enää Google Chromella selatessa (muita en ole kokeillutkaan) uusimpaan viestiin meneminen. Kun painaa "uusin viesti" kohtaa, menee sivu oikealle sivulle, eli uusimalle sivulle, mutta vain sinne ylälaitaan. Tämän jälkeen pitää käsin selata alaspäin ja muistella, minkäköhän viestin viimeksi olen lukenut juuri tästäkin threadista.

Jaas, ennen kuin lähetinkään tämän, huomasin, että samaa tapahtunut muillakin. Onko ratkaisua löytynyt?

Chromessa "viimeisin posti" nappi ei edelleen toimi, tai ei se nappi rikki ole vaan ylipäätää koko "#post3084438" URLin perässä.

Tuo alko mullakin aivan yhtäkkiä ilman mitään järkevää syytä, ainakaan syytä mitä olisin huomannut.

Katsotaan olisiko korjaantunut satunnainen tyhjän sivun latautuminen (viestiketju jää lataamatta), tuokin alkoi ilman näennäistä syytä.

EDIT: Ongelmat yllä voi myös olla konekohtaisia. Varmasti joku vielä vastaa että niillä toimii.

HTML kondiksessa, mikä on todella jees. CSS nyt on hankala tapaus, on niin paljon komponentteja tälläisessä palstassa että siellä on väkisin seassa jos minkälaista hackia.

Katsotaan jos välimuistit korjaantuu mulla itsestään, eli jos olisikin ongelmat fiksaantunut. Periaatteessa ei välttis korjaannu heti itsestään kun uusi päivitys palstalla, koska vain vartti ennen foorumin paluuta kävin ihmettelee päivitys viestiä ja nyt on vielä sama browser session päällä. En nyt viitsi käsin tyhjentää, päällä niin paljoa settiä että nyt ei pysty.

Voisin tietty nuo CSS errorit vilkasta läpi, ettei vaan ole seassa jotain mikä sekoittaa pakkaa. Mulla on ollut keissejä jossa CSS on jopa vaikuttanut vain Operaan, eli sidottuna johonkin pluginiin tms. lopputulos oli hyvin outo bugi (sivun skrollauksessa peräti, kuten nyt mulla "viimeisin post" -linkki vois olla)...

EDIT: Niin, jos jotain ilmaantuu minkä voi helposti korjata niin pistän privalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom