GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Rajoituksia on palikkasysteemissä. Voi antaa maksimissaan määrätyn määrän vuorokaudessa pisteitä, sekä pitää olla määrätty määrä pisteitä annettuna, ennenkuin alkaa omat arviot merkitsemään. Samoin voi antaa vain määrätyn määrän jälkeen samalle henkilölle uudestaan. Myös postimäärät merkkaavat, eli määrätty postimäärä pitää olla, ennenkuin palluroita voi jakaa. Tai voi jakaa, mutta niitä ei lasketa.

Pallukoiden määrä tällä hetkellä ei ole defaultti, vaan taitaa ottaa samasta sydeemistä, joka oli aikanaan käytössä, siksi mulla on palluroita. Myös toki mun arviot painaa enemmän kun annan palautetta. Katotaan miten toimii homma.

6 vuotta sitten ollut viimeksi käytössä tämä sydeemi. Herranvittujenkevät miten nopeeta aika menee. :eek:
Ja silloin se otettiin pois käytöstä ihan syystä. Hommahan meni kauheaksi tappeluksi, kun porukka halusi kasvattaa virtuaalikikkeliään. Jos joku antoi negatiivista palautetta, niin jotkut kostivat sen antamalla takaisin.

Tossa maine-systeemissä ei ole kyllä mitään pointtia. Jos pakkiksellakin nyt lähdetään muka tuollaiseen pelleilyyn mukaan niin ei jumalauta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Noniin, taas mentiin tähän. Mä en muista koskaan tehneeni mitään muutosta tai uutta juttua, joka olisi otettu kerrankin vastaan tyyliin "no katotaan miten menee". Aina tulee tämä välitön tyrmäys. Otetaan nyt sitten tämäkin taas pois. Kaikista pahinta tämä on kun forumi päivittyy ja tulee pakollisia uudistuksia, joihin ei voi vaikuttaa. Silloin vituttaa ihan vitusti kuunnella sitä vitun vittuilua joka vitun käyttäjältä.

Laita äänestys? Lisäksi jos tosta saa pois näkyvistä sen joka palautteen on antanut, niin se eliminoisi "kostotoimenpiteet" pois kun ei tiedä kuka on palautteen takana.

Kerran tota ei oikeastaan voi abusaa mitenkään niin en usko että tota systeemiä olisi edes kovin moni loppujen lopuksi noteerannut. Sen verran laaja foorumi kuitenkin että tolla olisi luultavasti ollut yhtä paljon merkitystä kuin perinteisellä postcountilla.

Luin kaksi vikaa sivua enkä löytänyt valitusta aiheesta, mutta (uskoakseni) edellisen ulkoasun muutoksen jälkeen ainakin mulla on lakannut näkymästä omat tai muidenkaan kaverit, siis tuolla profiilin kaverit-välilehdessä. Näkyy vain siinä vasemmassa reunassa oleva otos kavereista, mutta koko listaa ei saa näkyviin. Vai enkö mä vaan taas osaa jotain? :D

Tälläinen olisi aika vänkä ominaisuus uusimmalle vbulletinille:
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=112498
http://otfans.net/showthread.php?17...ready-made-for-vBulletin-4-It-s-in-the-thread

Noista on olemassa tosiaan plugineja joillekin vanhoille versioille ja keskustelua tollasesta on paljonkin. Mitä tulee trafiikkiin palvelimilla, niin joku kertoi että:
"I've got smth. similar running on a board with ~ 2.000.000 posts - the tracking overhead is minimal.
The table that holds the quotes is about 2 MB (for 128K quotes) and only requires a bit of extra processing when a post is mode or edited.
"

Tosiaan en lukenut pitemmälle yhteensopivuuksista tms, mutta olisi aika bueno toiminto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom