Epätoivoa, ei pysty enää kohta :D
Se oli pelkästään haku Pakkotoiston viesteistä, sillä pystyi hakemaan kaikki viestit kun nykyinen haku ei kata kaikkia.
Mut joo, poistettu. Mä alan olemaan aivan totaalisen rikki tämän forumin hiomiseen ja virittämiseen.
Juttelin tuossa yhden tahon kanssa, joka viittasi käyttäjien kommentointiin ulkoasuista ja toiminnoista yhdessä monella kielellä toimivassa tietokonesivustossa. Sanoivat, että siellä on niin tarkkoja käyttäjät, ettei mitään voi mennä vikaan. Mä sanon, että kun sitä sivustoa katsoo, niin Pakkotoistolaiset eivät kusisikaan sinnepäin, meinaan täällä on varmasti 100% maailman nirsoimmat käyttäjät. Siis en ole koskaan mitään onnistunut tekemään, ettei se olisi jonkun mielestä täysin päin vittua. Jos nyt jakais jengille käteisenä 5000 euroa jokaiselle, niin aivan saleen joku sanoisi, että ei ole tarpeeksi, paska jätkä.
Mut Pakkotoisto on pidetty niin mahdollisimman siistinä kuin nyt vain voi, että jengillä on varaa kitistä ihan mistä vain, kuten aikanaan joulubannerista, jossa oli Mikki-Hiiren kuva, tai sitten bannerista, joka pitää ääntä kun sen päälle laittaa kursorin, tai sitten hausta, joka olisi auttanut hakuun, josta on itketty vbulletin 4:n julkaisusta lähtien.
Niin tai näin.....vitun vittu sanon minä....mut elämä on.
ps. odotan mielenkiinnolla sitä itkuhelvettiä mikä tulee, kun paraatipaikka myydään ekan kerran bannereihin. 36 tonnia 6 viikkoa ja se on vittu ISO.